מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עם ו' או בלילימור22/11/2011
שלום,
ברצוני להתיעץ בעניין הבא: ב-6/10/11 בשעה 13:00 נולדה לנו בת, ובחרנו עבורה את השם עפרי. אנחנו מבולבלים ולא יודעים האם עדיף לכתוב את השם עם ו' או בלי.
עפרי? עופרי?
שם המשפחה שלנו עוזיאל.
נשמח להמלצתכן....
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לימור
ליאת יוגב22/11/2011נראה שמבין שתי האפשרויות , השם עופרי בכתיב זה הוא המומלץ יותר .
גם כי , המפה המתקבלת מעבר לעובדה שמרביתה מפה זוגית , נוצרת מפה שיש בה מספר קרמטי 13-4 המוכיח לא פעם על מצבים של תקיעות וחוסר שביעות רצון , שעליה יהיה ללמוד איך לדעת לקבל המציאות ולא ללכת עם "הראש בקיר " ...
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שם לילדה שלנויפעת21/11/2011
שלום וברכה,
אני אמורה ללדת בתחילת-אמצע דצמבר (2011).
יש לי ילדה בבטן(O: וניסיתי לחשוב על כמה שמות, אבל לא ממש הגעתי למסקנה אחת מגובשת.
אשמח לעזרת הנומרולוגיות-אסטרולוגיות, בנוגע לשם :
גאיה.
שם המשפחה שלנו: דותן.
בתודה מראש ובברכה,
יפעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לילדה שלנו - תגובה
חנה עטיה21/11/2011ליפעת שלום,
תאריך הלידה הוא קריטי בהמלצה על שם מתאים לילדה שתיוולד.
אך אם אני מתיחסת בשלב הזה רק לשם גאיה דותן - נוצר מספר קארמטי 13/4 בחשיבה המקשה על החשיבה, תתכן חוויה של חוסר מרוצות, תקיעות ולכן ממליצה לחשוב על שמות נוספים ולחזור אחרי הלידה
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקשירי21/11/2011
ת.לידה 19/11/2011 שעה 19:50
שם האב שי
שם האם שירי
אחות שובל
חשבנו על - שגיא,שליו,ליאור שם שני יהיה אברהם ז"א שגיא-אברהם מינה לדוגמא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה21/11/2011מה שם המשפחה של הילד - מינה ?
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה מינה
שירי21/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה מינה - תגובה
חנה עטיה21/11/2011לשירי שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 7 - יעודו להיות בוגר, איכותי, נבדל, מעמיק, פרפקציניסט וכו'.
עם השם שגיא - הדיס הרמוניה היא בקו המרכזי (70%) יעוד - יכולות - בלבול בחיים, ממש קושי בגיבוש האישיות, עד איבודי שליטה. ודברים נוספים.
שליו - מספרים קארמטים בחשיבה וביכולות - מאוד מקשה על החשיבה, וקושי לבטא את הכישורים והיכולות ולכן קושי במימוש הקריירה.
ליאור - כנ"ל שליו אך עם מספרים קצת שונים - אך מספרים קארמטים עלולים להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר עד שהאדם יבין וידע להתגבר על הקארמה - ולכן אם מתיעצים - מאוד לא מומלץ.
מצטערת ומציעה לחשוב על שמות נוספים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו....
שירי24/11/2011ממש בעיה...כל הבעייתיות הזו תהיה גם אם מוסיפים שם שני אברהם?
מה עם-
טל,יובל,שקד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו.... - תגובה
חנה עטיה24/11/2011לשירי שלום,
שם שני רק אם הוא בשימוש ביום יום הוא נכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית.
לגבי השמות שהצעת:
ממש מצטערת אך הם יוצרים מפות מאוד דיס הרמוניות, אם תרצי אפרט.
מציעה להכנס לאתר בשם "שם לי", ולחפש שמות במספר 2, 4 (ולא 13), 7.
זה לא אומר שכל שם שתציעי מהמספרים האלה יהיה מתאים, כי אני בודקת פרמטרים שונים במפה.
את יכולה גם להתקשר ואעזור לך בשמחה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עם השם עילי?
שירי24/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עם השם עילי? - תגובה
חנה עטיה24/11/2011לשירי שלום,
עם השם עילי נוצרת מפה הרמונית לבן - היעוד הנבדל והבוגר מוקף במספרי מנהיגות.
אך לצערי הרב "הפצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד 7 - זה יוצר קושי לאדם להבין ולהגיע ליעודו (זה פצע שהגיע מגילגולים קודמים) ולכן איני יכולה להמליץ על השם הזה.
אך המשיכי לחפש ואהיה לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חנה
שירי25/11/2011התייאשתי.
ברית ביום א'.
ואני לא מצליחה למצוא שום דבר שאני מתחברת אליו.
בעלי מאוד רוצה את השם עילאי.
עילאי-אברהם מינה.
אני עדיין מרגישה שצריך להישאר עם שליו-אברהם מינה.
הדעות חלוקות.לא מתחברת לשום דבר אחר למרות כל מה שנכתב ונאמר.
ממש מטריד שמכריחים אותי לבחור תוך 8 ימים...אוף!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי חנה - תגובה
חנה עטיה25/11/2011לשירי שלום,
בדקתי עילי עם א = עילאי - לא יוצא טוב - הייתי מציעה לך אם היה מומלץ.
את בהחלט יכולה להתקשר אלי עוד היום ואעזור לך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לילדהאני21/11/2011
שלום, בתי נולדה בתאריך17.11.11
אנחנו מתלבטים בין שני שמות אור-יה והילה.
שם משפחה רביבו. אשמח לשמוע איזה מהשמות יותר מתאים. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לילדה - תגובה
חנה עטיה21/11/2011שלום רב,
יעודה של הילדה מספר 5 - היא הגיע לעולם להיות חופשיה כציפור, להיות תקשורתית, קלילה, פותרת בעיות בצ'יק, נחמדה, פקחית, אוהבת תנועה ופחות רגישה.
עם השם הילה נוצרת מפה הרמונית לילדה, כאשר כל המפה היא חופש, מרחבים, מוחצנות, אשת העולם הגדול, תנועה, עם כישורים נהדרים כל תחום בו תבחר.
עם השם אור יה - נוצרת מפה דיס הרמונית - בתחום הקריירה, לימודים ותעסוקה ובתחום הזוגיות והיחסים הקרובים ודברים נוספים.
בהצלחה בגידולה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת שם לבתהדר20/11/2011
שלום רב!
נולדה לנו בת שלישית במזל טוב בליל שבת פרשת חיי שרה, 18/11 כ"ב חשוון בשעה 23:20. יש לה שני אחים גדולים- בן בשם מעין ובת בשם הלל. אנו מתלבטים שין השמות שחר ואוריה, מה מומלץ?
לנו, ההורים קוראים הדר ואסף סוברי.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הדר
ליאת יוגב20/11/2011מבין שני השמות שהצעת, השם המתאים יותר הוא אוריה ,
המפה המתקבלת - מספר גורלן = 6 מספר הכמוכיח על הצורך בהרמוניה , אהבה , משפחה , זהו בעצם היעוד שלה , כאשר אפשר לראות שכל המפה הינה מפה חברותית , רכה , נשית .
מעבר לכך , מי שיכירה מבחוץ לא תמיד יכיר מבפנים , החוצה תשדר פתיחות , קלילות רבה , מול חלקים יותר רגישים , שלווים מבפנים .
בהחלט אפשרי !
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שני שמותענבל18/11/2011
שלום,
אני לקראת לידת בן ואני שוקלת לתת שם נוסף על שם סבי ז"ל. הוא נפטר בשיבה טובה בגיל 84 כאשר גילו לו גידול בקיבה ותוך חודש הוא נפטר בלי טיפולים ובלי יותר מדי סבל.
האם במקרה כזה אפשר לתת את שם הסב כיוון והוא בכל זאת הגיע לגיל מאוחר או שאין זה משנה כיוון והיתה בעיה רפואית. דבר נוסף אנחנו במשפחה לא מייחסים חשיבות למחלה, כלומר מסתכלים על כך שהוא היה כבר מאוד מבוגר וזאת דרכו היתה "ללכת" מעולם זה.
אשמח לעצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבר נוסף
ענבל18/11/2011אנחנו לא מתכוונים להשתמש בשם השני ביום יום, אלא רק ברישום בתעודת הזהות כמחווה וכבוד לסב שהיה דמות מרכזית וחשובה במשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ענבל
ליאת יוגב18/11/2011אין שום בעייה במתן שם בעיקר כשם שני , על שם מי שנפטר בגיל שיבה...
גם אם ,ממחלה קשה .
הבעייתיות עלולה להיות , כאשר בוחרים בשם כשם ראשון על אדם שנפטר בטרם זמנו , או במצב בו הולכים ודואגים כל העת לגבי גורלו של הילד ...
להשתמע לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ענבל21/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעונייינת ביייעוץ לשםאסתר16/11/2011
שלום רב,
אשמח אם תעזרי לי בייעוץ שם לתינוקת שנולדה ב- 12.11.2011 בשעה 00:25 בלילה
אשמח אם תעני לי באופן אישי למייל
האם זה אפשרי..
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמרית
ליאת יוגב16/11/2011האפשרות לייעץ היא דרך הפורום .... או לחילופין בשיחת טלפון !
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת שמות אפשריים לתינוקאינה16/11/2011
שלום.
התאריך לידע משוער היא 15/03.
אנו רוצים לבחור שמות לבן שמתוך השמות האלו נבחר שם לתינוק שלנו שהוא יuuלד.
אני יודעת שמשפיע הכל שם, שם משפחה ותאריך לידע.
15/03 זה מזל דגים וזה אופי טוב לב אך קשה מאוד לאנשים מזל דגים לעשות החלטות בחיים והם פחות שאפתנים (זה מה שקראתי על דגים)
אנחו רוצים שם שיוסיף את השאפתנות והחלטיות לאופי של התינוק.
איך עלינו לבחור שמות? האם להתחשב בקבוצה נומרולוגית מסוימת?
שם משפחה הוא יודייב
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שמות אפשריים לתינוק - תגובה
חנה עטיה16/11/2011לאינה שלום,
בשלב זה איני יכולה להתיחס לתאריך הלידה, אלא רק אחרי שהתינוק יוולד ונדע את המועד המדויק.
ממליצה לך לחשוב על שמות שנראים לך, או שאת מתחברת אליהם, ולהתיעץ לאחר הלידה כאשר תדעי את תאריך הלידה.
לגבי האסטרולוגיה שאני מאוד מאמינה בא, אך:
הדברים שאת קוראת הם מאוד כלליים ולכן לאו דוקא מתאימים לילדך שיוולד.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת שם-דחוףדודי16/11/2011
שלום רב,
אשתי דיברה אתכן לפני מספר ימים, נולדה לו בת ב-17/8/2011, וקראנו לה עומר, החלטנו לשנות את שמה ולהוסיף לעומר שם.
החלטנו לקרוא לה יעל עומר, או יעלי עומר, מה יותר מתאים מתאים לה כי אני יודע שלא מומלץ לקרוא בשני שמות כי לא קוראים בשניהם.
כרגע שמה עומר רפאל
שם האם נילי ת.ל 25/10/82
שם האב דוד ת.ל 11/6/80
אשמח לתשובה מהירה ,כיוון שהיום אנו רוצים ללכת לשנות את שמה
תודה דודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דודי
ליאת יוגב16/11/2011השם יעלי הוא המומלץ יותר ! תורידו את השם עומר בת.ז , במקרה הנ"ל זוהי ההמלצה הנכונה ביותר ..
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי שבוע 38עדי15/11/2011
מתי אפשר לבחור שם רק אחרי הלידה???
ואיזה פרטים צריך לתת שאדע...תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי שבוע 38 - תגובה
חנה עטיה15/11/2011שלום רב,
כדי לקבל יעוץ נומרולוגי לגבי השם המתאים, נחוצים הנתונים הבאים:
תאריך לידה מלא, שם משפחה ושמות שאתם מציעים.
מומלץ לחשוב על שמות עד הלידה ולפנות לאחריה.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השם מתאים ?גיא14/11/2011
שלום
שמי גיא חסן ושם אשתי מרים, בשעה טובה נולדה לנו בת בתאריך: 09.11.11 בשעה 16:45 בלידה רגילה, אנו מאוד אוהבים את השם מיקה, והחלטנו שכך יקרא שמה בישראל (וגם בחו"ל) - "מיקה חסן"
האם השם מתאים לילדה מבחינת תאריך הלידה ?
תודה מראש!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם השם מתאים ? - תגובה
חנה עטיה14/11/2011לגיא שלום,
יעודה של הילדה מספר 6 - יעודה להיות משפחתית, רגישה, עם צורך בהרמוניה ואיזון רגשי, אסטטיקה, פרפקציוניזם רגשי, טוב לב ועוד.
כל המפה הינה מספרי רגש, מספרים נשיים - המפה כביכול הרמונית גם כי המספר 6 קצת בעודף.
יש לשים לב לרגישותה הרבה של הילדה. הכל יהיה רגשי בהתנהלות שלה. יש מאוד לעטוף אותה באהבה ולתת לה תחושת בית, חום ואוירה הרמונית סביבה.
בהצלחה בגידולה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקתלימור11/11/2011
שלום,
תינוקת מתוקה שנולדה ביום שבת, 5/11/11 בשעה 22:37,
חושבים על שם:
יערה עטר או עדן עטר או עופרי עטר.
להוסיף, אבא שלי (האמא) הלך לעולמו לפני כ 3 שבועות, שמו ערן אדר.
רוצים שם עם האות ע'.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שם לתינוקת - תגובה
חנה עטיה11/11/2011ללימור שלום,
יעודה של הילדה מספר 2 - יעודה להיות נשית, זוגית, רגישה, פגיעה, משתפת פעולה, מתחשבת וכו'.
עדן - אין אותיות אהו"י בשם המלא ולכן לא מומלץ.
יערה - נוצרת מפה הרמונית ומאוד נשית ורכה לילדה. בית, משפחה, זוגיות, נתינה, טוב לב, אומנות, רגישות, פשרנות.
כלפי חוץ היא תקרין יותר אינדיבידואליזם, עוצמה, כריזמה אך בתוכה תהיה מסגרתית ומשפחתית.
עופרי - פחות מומלץ.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השם מתאים?אילן11/11/2011
שלום,
בתי בת 4 חודשים ושמה "גילי שליי". היא נולדה ב 30.06.2011 בערב.
היא נולדה עם כתם מסויים על הפנים וכמו כן היא חולה הרבה , כל הזמן הפרשות מהעיניים, אוזניים, אף וכו.....
חשבנו שאולי השם לא מתאים לה ועלינו לחשוב על שם חלופי....
מה את אומרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אילן
ליאת יוגב11/11/2011האם ניתן להבין ששם המשפחה הוא שליי ?
במידה ולא כך , ציין את שם המשפחה של התינוקת והאם התכוונתם בבחירת השם לקרוא לה גילי שליי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן. שם המשפחה הוא שליי
אילן14/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אילן
ליאת יוגב14/11/2011בעצם כל שאוכל לומר , שהשם נבחר הוא המשמעותי , כלומר 80% מערך מפתו של האדם זהו השם הראשון שאליו נולד ובכל זאת, רציתי לבחון המפה בעקבות השם המלא ותאריך הלידה המדוייקים , אפשר לראות שקיימים במפה מידה רבה של מספרים עצורים נוקשים יותר , גם כי , כלפי חוץ חשוב יהיה לה להיראות יותר קלילה מבטאת זורמת וחברותית ... אך לעניין הקשיים הבריאותיים , נראה לי , שבמקרה הנ"ל נכון יהיה להוסיף שם פרטי 4 או 7 - המתחיל באות מ , חפשו באתר שנקרא - "שם לי" כך שתוכלו להיעזר בו כדי למצוא השם המתאים , זאת כדי ליצור צירוף מקל על הקיים , זוהי רק תוספת שיש נומרולוגים הטוענים שעשוייה להקל משהו ...
בהצלחה !
במידה ומעוניינים לשוחח , אשמח לעשות זאת , (פנויה מחר, יום ג ...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לקרן גלבוע .
ליאת יוגב15/11/2011משום מה נמחקה התשובה שכתבתי ,
חוזרת על תשובתי , נכון יהיה לבחור את השם איתן , עדיף מהשם הראל ,
המפה של הראל - מפה שיש בה חלקים רכים מדי , כמו גם פחות קבלה עצמית !
השם איתן , שם היוצר מפה מאד דינמית , כמו גם , צדדים שבהם יכולת להצליח ולהזניק !!
אין סיבה ולא נכון להוסיף השם חיים בת.ז כמו גם לא נכון לשנות השם לגילבוע .
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה יקירותיי! עזרתן לי רבות!
קרן גלבוע15/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שם לתינוקשס10/11/2011
היי, ברצוני להתייעץ לגבי השם זיו, לתינוק שנולד ב-5/11/11 בשעה 12:48 בצהריים...
שם המשפחה :עזרא.....האם השם מתאים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שס
ליאת יוגב10/11/2011שתי סיבות שבגללן לא מומלץ לבחור בשם זיו ,
א. מספר הגורל של התינוק הינו 2 , וזהו גם הפצע הגלגולי , כלומר מה שנועד להתחבראליו לא תמיד יהיה קל לו בכיוון .... כי זהו פצע שבא איתו מגלגולים קודמים
כמו כן , זוהי מפת חנק , המספרים המקיפים את מספר הגורל שהינו רגשי במיוחד הינם מספרים פרקטיים , היוצרים הדחקה לעולם הרגשות של התינוק .
נכון לנסות להתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות שאנו מתלבטים
פבל10/11/2011שגיא פרחובניק
נדב פרחובניק
עילאי פרחובניק
כניראה נוסיף גם שם שני יוסף.
איזה מהאפשרויות הכי מתאימה
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות שאנו מתלבטים - תגובה
חנה עטיה10/11/2011לפבל שלום,
כפי שכבר הסברתי השם השני רלוונטי רק אם הוא בשימוש ביום יום. אם הוא רק רשום בתעודת הזהות הוא לא נכנס לחישוב של המפה ההתנהגותית של האדם.
לגבי השמות שהצעתם:
עם השם שגיא נוצרת מפה מאוד הרמונית לילד ולכן השם הזה מאוד מומלץ.
יש כאן שילוב של אינדיבידואליזם, חופש, תקשורת, תנועה, חשיבה ברחב וגדול, פקחות, קסם אישי, קלילות, לעשות דברים בדרך שלי ולא "כמו שצריך".
מאוד חשוב לאפשר לו את החופש הזה, להבין לליבו, לאפשר לו ללכת בדרכו, אולי להסתובב בעולם, לא להגבילו ולהכניסו לתוך מסגרת נוקשה ומחייבת, או למסגרת שתשפוט אותו או תבקר אותו על מי שהוא. בגלל היעוד חשוב לפתח בו בטחון עצמי, כדי שיאמין בעצמו ויהפוך ברבות הימים למנהיג ומוביל בדרכו שלו.
תהנו מגידולו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילד הבחור
פבל11/11/2011הילד הבחור שלי נולד ב 21.05.2008 ושמו
איתן פרחובניק, השם בה בקלות יחסית, ולכן לא יתיעצנו במיוחד. עד כמה השם מתאים.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההילד הבחור - תגובה
חנה עטיה11/11/2011לפבל שלום,
השם כבר ניתן כך שאומר רק:
מפת מנהיגות עוצמתית במיוחד.
היעוד 9 - אינדיבידואליזם, מוחצנות, אלטרואיזם, חכם ורחב אופקים, עוצמה וכריזמה.
העוצמה, המנהיגות, ההשגיות - חשוב שתביא אותו למקומות חיוביים וטובים. כי יהיו לו יכולות נהדרות בעשיה, בארגון, ניהול, להצליח כלכלית. חשוב לאפשר לו להביא לידי ביטוי את העוצמה והכוחות הטמונים בו, ולא לדכאו ולהחלישו.
בהצלחה רבה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נצרת עיליתפבל09/11/2011
בן שלנו נולד ביום שישי 14.10.2011 בשעה 16:02
היינו רוצים לתת שם שני יוסף, אנו המליצו על שם ראשון.
עד כמה שם ליאם מתאים לבן?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נצרת עילית - תגובה
חנה עטיה09/11/2011שלום רב,
מה שם המשפחה של הילד ?
את השמות רק אתם תוכלו להציע ואני אבדוק איזו מפה נוצרת.
לשם שני יש משמעות מבחינת המפה הנומרולוגית רק אם הוא בשימוש ביום יום.
אתם יכולים להעזר באתר בשם "שם לי" כדי למצוא שמות הנראים לכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן
פבל10/11/2011שם משפחה הוא: פרחובניק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לבן - תגובה
חנה עטיה10/11/2011לפבל שלום,
ליאם פרחובניק - יעודו של הילד מספר 19/1 - יעודו להיות מנהיג ומוביל, להיות יחודי, אינדיבידואליסט, להביא רעיונות, לפתח בטחון עצמי, לאהוב התחלות וכו'.
ה 19 הקארמטי יקשה עליו להגיע ליעודו כי עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - תתכן תחושת מסכנות, נחיתות מול אנשים אחרים, או תחושת עליונות - עד שילמד להבין שכולנו שווים כבני אנוש ויתגבר על הקארמה.
השם ליאם יוצר דיס הרמוניה בקו המרכזי של "היעוד - יכולות" - שזה 70% מהמפה וגם המספרים מסביב ליעוד "חונקים אותו" - כיוון שהם רכים ונשיים מול היעוד הגברי ולכן יקשה עליו להבין ולהגיע ליעודו.
חשוב לטעמי למצוא לילד שם שיצור מפה הרמונית כמה שניתן, כדי לאפשר לו חיים טובים.
אני לרשותכם.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

