פורום מחלות חניכיים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד"ר הורביץ
    אולג
    26/02/2008

    שוב תודה ד"ר הייתי כבר מטופל אצל מומחית לחניכיים והיא אמרה לי שאין לי פתרון הייתי רוצה להיבדק אצלך אני יכול ליצור איתך קשר בטלפון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד"ר הורביץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולג

    ד״ר יעקב הורביץ
    27/02/2008

    אתה יכול להתקשר ולתאם תור לבדיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוס???
    רינת
    26/02/2008

    לפני כחודשיים וחצי ביצעתי אמפוטציה + רגנרציה, עד היום השן לא מתפקדת כראוי ויש כאב קל ואי נוחות באזור במיוחד בזמן הלעיסה - האם זה נשמע סביר והגיוני?
    דבר שני שיותר מטריד אותי הוא כאב בלחי ( סינוס ??.) - האם יכול להיות קשר או שזה אולי סינוסיטיס ? ואם אפנה לא.א.ג (שזה באיזור מגוריי) ולא לרופא השיניים (המרוחק מידי ממני) ואעשה צילום של הסינוסים - האם הוא יוכל לדעת אם מדובר בבעיית סינוסים או שיניים ?

    מראש לך אני מודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוס???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוס??

    ד״ר יעקב הורביץ
    27/02/2008

    שבוע עד שבועיים אחרי ניתוח מתחילה התאוששות ומגמת ריפוי באזור ובשיניים. אם השן עדיין לא מתפקדת כראוי כחדשיים- שלושה אחרי הניתוח אבל המצב משתפר, יתכן והריפוי אצלך מעט יותר איטי. לעומת זאת, אם המצב איננו במגמת שיפור, פני לבדיקה אצל הרופא המנתח.
    כאב בלחי בד"כ איננו קשור לסינוס. אם הכאב סמוך לשן הרגישה, זו סיבה נוספת לפנות לרופא המנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח חניכיים אסתטי
    איש
    25/02/2008

    שלום,
    ברצוני לעבור טיפול אסתטי להגבהת קו החניכיים העליונים הקדמיים (שבולטים לדעתי קצת יותר מדי כשאני מחייך חיוך רחב)
    ידוע לי כי ללא בדיקה לא ניתן להעריך לחלוטין עלות טיפול
    אך לצורך מושג כללי אבקש לדעת בקירוב מה עלותו?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח חניכיים אסתטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח חניכיים אסתטי.

    ד״ר יעקב הורביץ
    25/02/2008

    לא ניתן לתת הערכות מחיר בפורום זה. פנה לבדיקה אצל מומחה לחניכיים.











    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כתרים יוצרים תמחלה
    אולג
    24/02/2008

    שלום ד"ר אני סובל מדלקת חניכיים בערך מגיל 16 עשו לי כתרים בשתי השיניים הקידמיות העליונות ואחרי כשנה התחיל דימום בצד אחת של הכתרים שהיום אני כבר בן 21 והדלקת נמצאת כבר בכול הפה כל התקופה הזו אני נלחם בדלקת ולא מצליח שאלתי אם זה נאפך אצלי למחלה כרונית או שיש לי אפשרות אחרת להחזיר את החיוך לקדמותו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם כתרים יוצרים תמחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים

    אולג
    24/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאולג

    ד״ר יעקב הורביץ
    25/02/2008

    אתה כנראה סובל ממחלת חניכיים אגרסיבית. הכתרים לא יצרו את המחלה אך יתכן והם החמירו אותה מפני שקשה יותר לסלק את רובד החיידקים כאשר יש כתרטם על השיניים.
    כדי לפתור את הבעייה שלך עליך לפנות לבדיקה אצל מומחה לחנייכיים. תוכל להיעזר ברשימת המומחים באתר:
    www.perio.org.il

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים
    אולג
    22/02/2008

    שלום הייתי רוצה לדעת אם קיים פתרון למחלת חנייכים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים ופתרונן

    ד״ר יעקב הורביץ
    24/02/2008

    מחלת החניכיים הינה מחלה וזהו דבר לא טוב. רצוי כמובן להתרפא ממחלת החניכיים. מחלת החניכיים הינה התגובה הדלקתית של הגוף לרובד החיידקים המצטבר על גבי השן בגבול החניכיים. המחלה גורמת לנסיגה הדרגתית של החניכיים והעצם התומכת בשיניים ומתבטאת בשינויים אסתטיים כמו נפיחות של החניכיים, דימום, ריח פה, פתיחת מרווחים בין השיניים וגם שינויים תפקודיים: ניידות שיניים, קשיים בלעיסה.
    מחלת החניכיים אינה פתאומית אלא הדרגתית ואיטית. על כן בשלבים הראשונים שלה הבעיות שהיא גורמת עלולות להיות כמעט בלתי מורגשות, ואילו בשלבים המתקדמים שלה אין מה לעשות אלא לעקור את השיניים וזו כבר באמת בעיה לא כל כך נעימה.
    לכן, כדאי למצוא פתרון כלשהו למחלת החניכיים, כדי שלא להגיע למצבים החמורים האלו. ומה הפתרון האפשרי? הפתרון נשמע יותר מדי פשוט אבל הוא מוצלח מאוד. הבעייה היא שנדרשים מאמץ ועזרה מקצועית כדי לבצע אותו. הפתרון הוא ניקוי שיניים קבוע יסודי מאוד, עדין מאוד ומתמיד המשלב טיפול ביתי יומיומי, ניקוי שיניים מקצועי במרפאת שיניים/מרפאת חניכיים, וביקורת ומעקב. בחלק מן המקרים צריך להוסיף גם ניתוחי חניכיים אבל צריך לזכור: ניתוחי חניכיים הם רק חלק קטן מהפתרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אל ההסבר

    אולג
    24/02/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה כירורגית והשתלה
    אילן
    21/02/2008

    שלום רב,
    יש לי שן טוחנת (בלסת התחתונה בצד ימין) אשר בעקבות הזנחת סתימה שנפלה היא התפרקה ברובה ונותר רק חלק קטן מעל קו החניכיים.
    רופא השיניים המליץ על עקירה כירורגית והשתלה.
    האם יש דרך אחרת להציל שן שכזו, או שהיא אבודה?
    ואם איןו דרך להצילאת השן,
    האם הפרוצדורה של עקירה כירורגית במצב כזה היא הכרחית, או שניתן לבצע עקירה רגילה?
    האם עקירה כירורגית היא פרוצדורה מסובכת שצריך להתכונן אליה?
    האם לצורך העקירה, כל רופא שיניים מתאים? או שרצוי לבחור בכירורג פה ולסת?

    תודה

    אילן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה כירורגית והשתלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה כירורגית והשתלה

    ד״ר יעקב הורביץ
    22/02/2008

    כדי לענות על שאלותיך עליך להיבדק. באופן כללי אפשר לבצע כתר בשן הרוסה. אם השן כל כך הרוסה עד אשר לא ניתן לבצע בה כתר, אין ברירה אלא לעקור אותה. אחרי העקירה אפשר לבצע השתלה או, אם קיימת מאחוריה שן נוספת, גשר.
    ההגדרה "עקירה כירורגית" מרמזת על כך שהשן לא ניתנת לעקירה "פשוטה" בגלל צורתה האנטומית או בגלל שהיא הרוסה. הגוף שלנו לא מכיר בהגדרות הפרטניות האלו ובשבילו זהו פצע והפצע צריך להתרפא.
    באופן כללי, כל רופא שיניים מיומן יכול לבצע עקירה. אבל אין ספק שרופא חניכיים או כירורג פה ולסת הינו בעל כלים משוכללים יותר לביצוע הפעולה, בעיקר אם המדובר בעקירה מורכבת או עקירה כירורגית.
    כדאי שתשוחח עם רופא השיניים שלך על השאלה מי יבצע את העקירה ולאחר שתחליט על כך, תוכל גם לשאול את כל שאלותיך האחרות ולקבל את התשובות המתאימות לבעיה הספציפית בפה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ניתוח חניכיים
    אביחי
    21/02/2008

    שלום מספר שאלות אם אפשר
    1.עברתי ניתוח חניכיים והרופא אמר לי שאסור לי לעשן בשבוע הראשון לפחות, רציתי לדעת למה?? ואם זה עד כדי כך קריטי?
    2. עד כמה הניתוח חניכיים מחזיק מעמד כמה שנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום ניתוח חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    22/02/2008

    העישון פוגע בריפוי פצע הניתוח ישירות בגלל מגע החניכיים בעשן הסיגריות ובאופן עקיף עקב ספיגת חומרים מעשן הסיגריות לתוך מחזור הדם, הפוגעים במערכת החיסון. עישון זו התמכרות ומהתמכרות קשה להגמל באופן פתאומי אבל בכל הנוגע לניתוחים בכלל ולניתוחים בחלל הפה בפרט, העישון מפריע בתהליך הריפוי.
    בנושא שאלתך השניה, אני מניח שאתה סובל מדלקת חניכיים. הגורם לדלקת הינם חיידקים אשר יוצרים תגובה דלקתית של החניכיים המתבטאת בנסיגת עצם ויצירת כיסי חניכיים. הטיפול במחלה זו הוא סילוק של החיידקים והאבנית. בחלק מן המקרים יש לבצע, בנוסף לכך, גם ניתוחי חניכיים לטיפול בכיסים העמוקים הנותרים כדי שלא יישארו מוקדים שאי אפשר לנקות ולתחזק באופן יומיומי. אם בסיום הטיפול הכיסים הנותרים הם רדודים, אין מוקדי עששת, סתימות לקויות וכתרים לקויים שקשה לנקות אותם, רמת ההגיינה שלך היא גבוהה ואינך מעשן, הסיכויים ליציבות לשנים רבות הם מצויינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיסוי לחניכיים
    הגר
    20/02/2008

    אני מעוניינת לדעת האם קיימים מחקרים רפואיים אשר יכולים להעיד כי עיסוי לחניכיים יכול להיות אפקטיבי באופן כלשהו לחניכיים,ידוע הרי כי קיימים ייתרונות בעיסוי אך השאלה האם ישנו משהו מוכח. במידה ואין, כיצד ניתן לדעת כי הניסוי לחך אינו פוגע? אני מעוניינת בכל מחקר/ מסקנה/ אפשרות שתיתכן ואשמח לקבל תשובה בהקדם. במידה ואין בידכם את המידע, לאן אוכל לפנות? בנוסף, נתקלתי במכשיר עיסוי לחניכיים לתינוקות - העובד על רטט עדין - שוב, היכן ניתן להשיג מחקרים המוכיחים את העובדה כי זה אכן עוזר במשהו טוב, ולו הקטן לחניכיים? תודה רבה.

    (אשמח לקבל הודעה למייל)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיסוי לחניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיסוי לחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    21/02/2008

    לא קיימים מחקרים המצביעים על כך שעיסוי לחניכיים יכול להיות אפקטיבי באפן כלשהו לחניכיים.
    באשר למכשירים בהם נתקלת, את יכולה להפנות את שאלתך ליצרני המכשירים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול רציני
    אסתר
    18/02/2008

    שלום ד"ר, עלי לבצע מספר טיפולים רציניים, השתלות שיניים, מבנים ושיקום הפה, אני חוששת כי דווקא הרופאים הטובים הם נורא יקרים. איני יכולה להרשות לעצמי תשלום כזה לכן כל נושא ההשתלות אלי נדחה כבר 4 שנים, אבל מצד שני בזול אולי יעלה לי ביוקר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול רציני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול רציני

    ד״ר יעקב הורביץ
    18/02/2008

    הבעיה שאת מציגה היא רצינית וחשובה. מאחר וטיפול שיניים הוא טיפול אישי "בעבודת יד" ולא מוצר מדף, כדאי לבחור ברופא שיניים המתאים למתן השירות לו את זקוקה. ראשית, אני ממליץ שתפני לרופא אחד או אולי שניים כדי לקבל אבחון, תכנית טפול והצעת מחיר. טיפול שיניים איכותי הינו בד"כ די יקר, בעיקר בגלל המיומנות הגדולה הדרושה, אשר נרכשת בעמל רב. אחרי שתבחרי ברופא המתאים לך אישית, מקצועית וכלכלית, תוכלי לבחון את אפשרויות המימון לטיפול. כמו ברכישת דירה או מכונית, קיימות אפשרויות מימון מגוונות אשר יכולות לעזור לך לבצע את הטיפול הנחוץ לך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה
    נונו
    15/02/2008

    אני מרגישה שהשינים שלי מקבלות צבע חום האם זה מהדלקת ומה לגבי הלבנה האם זה הורס את השינים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעוד שאלה

    ד״ר יעקב הורביץ
    16/02/2008

    יתכן והשימוש בשטיפת הפה מדנט גורם אצלך להכתמה חיצונית של השיניים בצבע חום. ההכתמה יורדת בקלות בניקוי שיניים אצל רופא השיניים או השיננית.
    ולשאלתך לגבי הלבנה, כשהחניכיים בריאות והשיניים גם הן בריאות אפשר לבצע הלבנת שיניים וההלבנה אינה הורסת את השיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת
    נונו
    15/02/2008

    אחרי הריון הצטרכתי לטפל בשינים שלי ..אבל אחרי הטיפולים (אחרי תקופה מסוימת) סבלתי מכאבים נוראיים שגרמו לכאבי ראש..הלכתי לרופא שאמר שיש לי דלקת חניכים והמליץ על טיפול אצל שיננית..אני מפחדת מאד מהטיפול הזה..הרופא אומר שהוא כואב למרות ההרדמה..האם דלקת חניכים מחייבת שיננית?? האם זה כואב בתהליך או אחרי? אני מטפלת עכשיו במד נט וקיסמי שינים..אבל עדיין מורגשת רגישות וכאבים בשינים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת

    ד״ר יעקב הורביץ
    16/02/2008

    למה טיפול שיניים צריך לכאוב? התשובה לכך היא שטיפול שיניים אינו צריך לכאוב. כבר מזמן מזמן חלפו הימים בהם טיפול שיניים כאב. טראומת הכאב מרחיקה את החולים מהטיפול ולכן כל טיפולי השיניים יכולים להתבצע בלווי הרדמה מקומית ולעיתים גם הרדמה כללית. גם טיפול בדלקת חניכיים אינו כואב בכלל כשהוא מבוצע בהרדמה מקומית. ואם צריך אז אמליץ שוב, כמו בשאלות קודמות רבות בפורום, שתפני לבדיקה אצל מומחה לחניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי התמחות
    ד"ר אלון
    13/02/2008

    שלום לך ד"ר הורוביץ' נכחתי במס' מהרצאותיך, הרשה לי לציין כי היו מרתקות, אני בן 29 רופא מזה שנתיים אני נורא מתעניין בהתמחות בתחום החניכיים שמרתק אותי,האם תוכל לשפוך מעט אור על תוכנית ההתמחות של אוניברסיטת ת"א? האם זו התמחות במשרה מלאה או שהינה מאפשרת גם עבודה במקביל ? מודה לך על זמנך ותהייחסותך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי התמחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמחות

    ד״ר יעקב הורביץ
    14/02/2008

    משך ההתמחות במחלות חניכיים הינו כ- ארבע שנים. אני חבר בסגל ההוראה בטכניון ומלמד בתכנית ההתמחות המתקיימת במח' לרפואת הפה והשיניים במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. לידיעתך, תכנית ההתמחות במחלקתנו הינה תכנית מוכרת לא רק על ידי משרד הבריאות הישראלי אלא גם על ידי ה- European Federation of Periodontology. לקבלת פרטים לגבי תכנית ההתמחות בתל אביב עליך לפנות לאוניברסיטת תל אביב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשן ללא סיבה
    שלי
    13/02/2008

    שלום רב,

    הנני בחורה בת 24 , רוב השיניים שלי כבר עם סטימות וטיפול שורש אחד עם כתר.
    לפני יומיים חשתי כאב בשן העליונה בצד ימין (לא הקידמית ) ויש בה סטימה כבר הרבה מאוד זמן .
    הכאבים שאני חשה הם רגישות לחום ולקור , למרות שיש בה סטימה כבר מס' שנים טובות .
    השאלה שלי היא : מה יכול להיות מקור הכאב?

    יש לציין כי לפני 4 חודשים הייתי אצל רופא השיניים והוא טען כי אני סובלת מנסיגת חניכיים ואמר לי לצחצח את השניים במברשת חשמלית וכמו כן נתן לי שם של משחת שיניים מיוחדת לנסיגת חניכיים.

    אשמח לקבל תשובה

    יום טוב , שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשן ללא סיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשן

    ד״ר יעקב הורביץ
    13/02/2008

    בדרך כלל יש סיבה לכאבים. רגישות לחום וקור, כפי שתיארת בשאלתך, הם לרוב ביטוי לבעיה בשן ולא בעיה בחניכיים. מתיאורך נראה שקיימת אצלך רגישות גבוהה לעששת. לכן, יתכן ונוצר מוקד עששת חדש (חור בשן) באחת השיניים בצד ימין.
    גשי לרופא שיניים לבדיקה, אבחון וטיפול.
    אם רופא השיניים שלך מצא שאת סובלת מנסיגת חניכיים כדאי שתפני לרופא חניכיים אחרי שבעיית הכאב בשן תיפתר.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריבה בחניכיים ונסיגה
    שלמה
    11/02/2008

    מה צריך לעשות או כיצד לטפל בצריבת חניכיים קבוע?
    ומה הטיפול כדי למנוע נסיגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריבה בחניכיים ונסיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריבה בחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    11/02/2008

    משאלתך נשמע שאתה סובל מתחושה קבועה של צריבה בחניכיים. תחושת צריבה יכולה להיות ביטוי לדלקת בחניכיים. הדבר החשוב ביותר לעשות כדי לטפל בדלקת חניכיים הוא לנקות את השיניים ניקוי עדין אך יסודי באמצעות מברשת שיניים וחוט דנטלי/קיסמים דנטלייים/מברשת ספיראלית, לניקוי האזורים שבין השיניים. כדאי שתתחיל בזה. תחושת צריבה יכולה להיות גם ביטוי למחלות אחרות או תופעת לוואי לנטילת תרופות. לכן, אם תחושת הצריבה לא תחלוף תוך שבוע עד שבועיים מומלץ שתפנה לבדיקה אצל מומחה לחניכיים.
    נסיגת חניכיים היא התוצאה של דלקת בחניכיים ושל הברשה אגרסיבית. לכן הברשה טובה, יעילה ועדינה עשויה למנוע נסיגת חניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חושדת
    יעל
    10/02/2008


    יש לי בעיה. לאחרונה אני מבקרת רבות אצל רופא השיניים שלי כי אני עורכת סדרה של טיפולים בכל הפה. בעייתי היא: שתמיד נדמה לי שהוא לא מחליף כפפות (מהפצינט הקודם) ושהוא לא מחליף כוס שתיה. לא ברור לי גם אם הוא מנקה את הכלים שלו. האם אני חוששת סתם? או שיכול להיות שיש סיכוי שהוא באמת לא שומר על הגיינה בין מטופל למטופל. מה עליי לעשות כדי לוודא שהוא אכן מחחליף כפפות וכוס. על מה לשים לב? (נצא מתוך הנחה שאני לא אשאל אותו כי זה ברור שהוא יגיד שהוא כן מחליף). תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חושדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשדות והפגתם

    ד״ר יעקב הורביץ
    10/02/2008

    הכי טוב לשאול אותו. אם תשובתו תספק אותך הרי שהחשדות יתפוגגו. ואם הם לא יתפוגגו, כדאי שתחליפי רופא שיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום