פורום מחלות חניכיים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה...
    זהבית
    29/03/2008

    שבת שלום!
    אני בבעיה ואשמח לתשובה בבקשה...
    גדלה לי שן בינה ובכמה ימים זה התלווה בכאבים ממש חמורים, ביום חמישי הייתי אצל רופא שיניים שאמר שנוצרה לי דלקת בגלל הגדילה של השן בינה.
    הוא נתן לי אנטיביוטיקה - מוקסיפן , אבל משום מה הרוקחת נתנה לי מוקסיויט , לא שמתי לב לכך באותו רגע והתחלתי לקחת ביום חמישי שני כדורים, רק אתמול שמתי לב לכך והבנתי שזה אותו דבר, אז המשכתי לעוד שלושה כדורים, כמובן ביום.
    השאלה שלי היא - הכאבים לא פוסקים, רק מתגברים , למה?אני כבר כמה ימים עם האנטיביטיקה , איך יכול להיות שהכאבים לא פוחתים? זה גם מקרין על הצוואר ועל הראש ועל כל הצד של השן. במקביל לקחתי חצי כדור של נרוסין , כדי להקל על הכאב , אבל זה לא ממש מקל..האם זה בסדר לקחת אותו במקביל לאנטיביוטיקה?זה לא יותר מידי כדורים?

    ממתינה לתשובה...

    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    ד״ר יעקב הורביץ
    30/03/2008

    אם הכאבים מתגברים אין מנוס מפניה חוזרת לרופא השיניים. בכל אופן, בנתיים אפשר לקחת את האנטיביוטיקה עם תרופה נגד כאבים כמו נרוסין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה...

    זהבית
    30/03/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בחניכיים
    קרן
    27/03/2008

    שלום ד"ר!
    אני בת 22 סובלת מדלקת חניכיים אגרסיבית,בצעירותי עברתי יישור שיניים שבסיומו נוצרה
    לי דלקת ב-2 שיניים הקדמיות עליונות וזה הוביל במשך הזמן לתזוזה שלהן ולרווח,הן נעקרו וכעת יש לי תותבת זמנית.עשיתי צילום סיטי לבדוק התאמה לשתלים אך לפי הבדיקה אין מספיק עצם.
    הרופא המליץ על טיפול של גשר אך אצטרך להשחיז 2 שיניים מכל צד ואיני מעוניינת בכך.
    שאלתי היא האם במשך הזמן העצם נבנית וניתן יהיה לעשות שתלים והאם יש אפשרות לעשות תותבת שהיא קבועה ואסטתית? מהי המלצתך במקרה כזה?

    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בחניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה בחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    28/03/2008

    דלקת חניכיים אגרסיבית הינה מחלה קשה העלולה להביא לאבדן שיניים רבות. על כן, אם טרם עשית זאת, עלייך לפנות למומחה למחלות חניכיים כדי לטפל במחלה בהקדם האפשרי. בנתיים, השימוש בתותבת מעבר נשלפת הוא הטיפול המתאים ביותר בדיוק מהסיבה שציינת: אין הוא כרוך בהשחזת שיניים.
    למרבה הצער, ברוב המקרים העצם הדרושה להחדרת שתלים דנטליים באזור השיניים הקידמיות אינה נבנית עם הזמן אחרי עקירת השיניים. בנייתה כרוכה בטיפולים מקדימים להשתלה, כגון הרחבה (distraction), או השתלת עצם. הדבר החשוב הוא להציע את הפתרון הטוב ביותר לבעיה הספציפית אצלך אך לא ניתן לעשות זאת אלא לאחר בדיקת כל הנתונים, כולל בדיקה קלינית ובדיקת צילומי רנטגן וצילומי סיטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבנה יצוק
    דני
    27/03/2008

    מה ההבדל בין מבנה יצוק למבנה המבוצע במםרפאה ומתי נהוג להשתמש בכל אחד מאלה?
    האם יש אפשרות להשתמש בשורש של שן טבעית כעמוד בגשר גם אם לא נותרה לה כל כותרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבנה יצוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבנה יצוק

    ד״ר יעקב הורביץ
    28/03/2008

    אין זה הפורום המתאים. בכל זאת אענה כמיטב יכולתי. מבנה יצוק מבוצע במעבדת השיניים ומודבק אל השן. תחילה מכין הרופא את השן, אחר כך נוטל מטבע המועבר למעבדה ומשמש להכנת היצירה ולבסוף היצירה מותאמת לשן ומודבקת אליה. מבנה המבוצע במרפאה, כשמו כן הוא. הוא מבוצע ישירות בפה, בלא עזרת מעבדת השיניים. השימוש בשט טבעית כעמוד בגשר כאשר לא נותרה לה כל כותרת אינו אפשרי בדרך כלל, אלא אם כן מבוצע ניתוח להארכת כותרת. מטרת הניתוח היא לחשוף חלק מן השורש לחלל הפה ולאפשר את השימוש בו כתומך בכתר או בגשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם עישון מזיק לחניכיים או לשיניים
    דני
    26/03/2008

    שמעתי שכן
    באיזה נזק מדובר
    האם הנזק הוא מהמצאות העשן בפה בזמן העישון או כתוצאה מהעשן שנושמים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העישון מזיק לחניכיים.

    ד״ר יעקב הורביץ
    26/03/2008

    עישון (עישון טבק וגם עישון של צמחים וחומרים אחרים) גורם לנזק ישיר ולנזק בלתי ישיר. חמרי העשן גורמים להכתמת השיניים והלשון. המגע בין העשן, המכיל חומר שרוף, לבין רקמות הפה, הלחיים, הלשון, החיך, הלוע וכו', גורם להתעבות הריריות ולשינויים טרום ממאירים וממאירים.
    בנוסף, חמרים הנמצאים בעשן נספגים אל תוך הגוף וגורמים לפגיעה במערכת החיסונית. הפגיעה מתבטאת בעליה בשכיחות של גידולים סרטניים, בירידה בתנגודת הגוף, בספיגת עצם מוגברת מסביב לשיניים, בירידה בהצלחת ניתוחים ובהצלחת שתלים דנטליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרידת חניכיים
    נירה
    23/03/2008

    שלום

    עשיתי ניקוי שיניים והשיננית אמרה לי שיש לי מחלת חניכיים שמצריכה ניקוי עמוק של החניכיים (הקצעת שורשים?) = ניקוי אבנית מתחת לחניכיים בהרדמה.

    1. האם מספיק שהשיננית אמרה או שעלי ללכת לבדוק אצל פיורודנט?
    2.האם טיפול זה צריך להעשות ע"י שיננית או רופא חניכיים?
    3. איך נעשה הניקוי? זה לא ניתוח? לא חותכים את החניכיים או משהו כזה?
    4. קראתי על משהיא שעשתה ניקוי כזה והחניכיים שלה נראו לא אסטטיות אחרי זה
    האם הניקוי גורם למעין הפרדת החניכיים מהפה? אם כן - האם זה עובר? זה נשאר ככה לא אסתטי?
    יש לך אפשרות להפנות אותי לקישור לצילום של "לפני" ו"אחרי" של גרידת חניכיים?
    בכלל אני מחפשת מאמר על גרידת חניכים לא ממש מצאתי....

    תודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרידת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרידת חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    23/03/2008

    השאלות שהצגת מעסיקות מטופלים רבים המוטרדים מן הבעיה. מחלת חניכיים כרונית במרבית שלביה אינה מטרידה באופן בולט וחריף ולכן עלול לחלוף זמן רב עד לגילויה. לעיתים, דוקא השיננית המבצעת ניקוי שיניים תקופתי קבוע, שמה לב לסימני מחלת החניכיים בזמן סילוק האבנית. רצוי שהטיפול יבוצע על ידי מומחה למחלות חניכיים או על ידי שיננית בהנחיית מומחה למחלות חניכיים, אם כי החוק בישראל מתיר לכל רופא שיניים, אם אם איננו מומחה, לבצע את הטיפול. כבכל מקרה, גם במקרה שלך, רצוי שתיבדקי על ידי רופא חניכיים לצורך איסוף נתונים, איבחון והכנת תכנית טיפול. רופא החניכיים יוכל להציע לך תכנית טיפול המתאימה לצרכייך הן מבחינה רפואית והן מבחינה כלכלית.
    הקצעת שורשים הינה טיפול המבוצע כאשר יש מחלת חניכיים. הקצעת השורשים הינה ניקוי יסודי של פני שטח שורשי השיניים מתחת לגובה החניכיים וסילוק האבנית, החיידקים ושאר המשקעים המצטברים על פניהם. הטיפול מביא להתכווצות החניכיים ולהבראתם. פרטים נוספים על מחלת החניכיים תוכלי למצוא בעברית ובאנגלית באתרים הבאים:
    www.perio.org.il
    www.perio.org

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    נירה
    24/03/2008

    תודה על התייחסותך.(קראתי את החומר באתר)

    רציתי לדעת כיצד נעשה האבחון הראשוני? האם מספיק לרופא לראות את החניכיים או שהוא מבצע גם צילומים לצורך הענין ורק אח"כ קובע סוג טיפול?

    האם רופא יכול לדעת מראש אם יהיה נזק לחניכיים או לא?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להמשך

    ד״ר יעקב הורביץ
    24/03/2008

    האבחון נעשה באמצעות בדיקה קלינית וצילומי רנטגן. לצורך אבחון מלא נדרש בדרך כלל סטטוס מקביליות- סדרת צילומים רנטגן של כל השיניים אשר מדגימים את מצב השיניים, שורשי השיניים והעצם התומכת בשיניים.
    טיפולי חניכיים אינם גורמים נזק לחניכיים אלא דוקא תועלת. הנזק נגרם על ידי מחלת החניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך

    נירה
    24/03/2008

    אתה לא היית מחליט על גרידה , על סמך בדיקת שיננית ולפני שראית צילומים נכון?

    2. מה זה סטטוס פריאפיקאלי? זה הצילום שאני אמורה לעשות. זה לא מה שהתכוונת...

    תודה

    נ.ב. אני מתכוונת להגיע אליך לאבחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לאם כך

    ד״ר יעקב הורביץ
    24/03/2008

    נכון.
    2. זו סדרת הצילומים שאת אמורה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיו
    אליעזר
    18/03/2008

    ד.נ.
    רופא החניכיים שלי טוען שנטילת התוסף קיו 10 מיטיבה עם החניכיים ושומרת עליהם. אנא התייחסותך. תודה. אליעזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיו 10 והחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    19/03/2008

    מעט מחקרים פורסמו בנושא השפעת נטילת התוסף קיו 10 על החניכיים. הממצאים שפורסמו אינם מעידים חד משמעית על השפעה חיובית של החומר על מדדים פריודונטלים. עם זאת, לא ידוע על תופעות לוואי משמעותיות בנטילת התוסף.
    בכלל, נטילת תוספי מזון למיניהם שנויה במחלוקת בממסד הרפואי בעיקר בגלל מחסור בעדויות מדעיות על השפעתם.
    קרוב לודאי שנטילת התוסף לא גורמת נזק בריאותי ואם תבוא לך מכך תועלת מסויימת, היא תתקבל בברכה.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח פה רע
    אריאל
    17/03/2008

    שלום וברכה!

    רציתי לשאול מה ניתן לעשות כנגד ריח פה רע.
    אני מצחצח שיניים פעמיים ביום, משתמש בתמיסה לניקוי הפה. שמעתי על טיפול שקשור לשקדים אבל לפני הרבה שנים כבר הורידו לי אותם בניתוח מסיבה אחרת. אשמח אם תוכל לייעץ לי כיצד אפשר לטפל בבעיה ובמיוחד אם יש טיפול רפואי שיכול לעזור לה.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריח פה רע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח פה רע

    ד״ר יעקב הורביץ
    18/03/2008

    כמעט בכל המקרים בהם מופיע ריח פה רע מקור הבעיה הינו מחלקת חניכיים וכן השליש האחורי של הלשון. רק במיעוט המקרים הריח הרע מקורו באזורים אחרים, כגון חלקים אחרים של מערכת העיכול והשקדים. טיפול במחלת החניכיים עושה פלאים בכל הקשור לריח פה.
    לכן אני ממליץ שתפנה לבדיקה אצל מומחה לחניכיים.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוצדורה לקבלת יעוץ בנושא השתלה
    דינה
    16/03/2008

    האם מבצעים בבי"ח רמב"ם השתלות מערכות שיניים מלאות- בתהליך בו-זמני.
    האם אתה יכול לחוות דעתך על שיטת ALL ON 4 או שיטת ברנאמרק, המבוססות על מספר קטן של שתלים לכל מערכת שיניים, וטיפול של יום אחד ללא ניתוח.
    אם הדברים מתבצעים ברמב"ם- איך פונים, מה התהליך, עד איפה יכולה להגיע העלות והאם ניתן לקבל השתתפות מכללית מורחבת לנושא
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ בנושא השתלה

    ד״ר יעקב הורביץ
    17/03/2008

    ההצלחה כפי שמדווחת בספרות המדעית בהשתלת מערכות שיניים מלאות בתהליך בו ההשתלה והשיקום נעשים מיידית או כמעט מיידית, נעה בין 50% ל-100%. מס' המחקרים שפורסמו על כל השיטות להשתלה ושיקום מיידי, כולל שיטת all on 4 אינו כל כך גדול ולכן יש להזהר בהסקת מסקנות גורפות ולבדוק כל מקרה לגופו.
    גם בבי"ח רמב"ם מבצעים השתלות של מערכות שיניים מלאות. לפרטים יש לפנות לבדיקה, ייעוץ וקבלת הצעת מחיר במחלקה לרפואת הפה והשיניים, טל. 048542983.
    הטיפול אינו נכלל בסל הבריאות ולכן לא ניתן לקבל השתתפות מכללית מורחבת או מתכניות ביטוח משלים אחרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בדלקת בעזרת פריוצ'יפ
    ולוטקר בנצי
    14/03/2008

    רציתי לשאול אם ידוע לכם מה אחוז ההצלחה בטיפול ב-periochip לכיסים פריודונטלים וספיגת עצם .
    האים ניתן לעשות זאת אצל רופא שיניים רגיל או מומחה לחניכיים?
    בנצי , גבר מודאג ש-10 שנים לא טיפל ברצינות בחניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בדלקת בעזרת פריוצ'יפ

    ד״ר יעקב הורביץ
    14/03/2008

    המחקרים מצביעים על כך שהטיפול היעיל ביותר בדלקת חניכיים הינו ניקוי מכאני של השיניים. השימוש באמצעים אחרים, כגון תרופות לבליעה או להחדרה לתוך כיסי החניכיים, הינם בעלי השפעה חיובית מסויימת נוספת בחלק מן המקרים. התשובה לגבי אחוז ההצלחה בטיפול באמצעות פריוצ'יפ אינה כל כך פשוטה מפני שאין מחקרים אשר בדקו טיפול בלעדי רק ע"י פריוצ'יפ אלא כתוספת לניקוי המכאני של השיניים (הקצעת שורשים). במחקרים אלו נמצא שיפור סטטיסטי קל בקבוצות אשר טופלו בפריוצ'יפ.
    גבר מודאג שלא טיפל בחניכיים במשך 10 שנים, כדאי שיפנה לטיפול רציני בחניכיים. החוק במדינת ישראל מתיר לכל רופא שיניים לבצע כל טיפול שיניים. עם זאת, מצא המחוקק לנכון להכיר בכמה תחומי התמחויות, וביניהם התמחות במחלות חניכיים. ההתמחות נמשכת כארבע שנים והמתמחה נדרש לעמוד בבחינות קשות למדי כדי לקבל את התואר מומחה למחלות חניכיים. לכן, אם אתה רוצה לטפל ברצינות בחניכיים, כדאי שתפנה למומחה לחניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים
    ענת
    13/03/2008

    היי שלום עשו לי גשר של 3 כתרים באזור העליון של הפה(עד שתי שיניים האחרונות)את השן הראשונה עקרו ויש שם נסיגת חניכיים וספיגת עצם ,מה שכן לפני העקירה והכתרים של שתי השיניים האחרות החניכיים היו מאד נפוחות והרימו לי את הלחי והייתי ממש יפה עם לחיים מלאות ויפות.
    כשעשו לי את הגשר כולל העקירה כל הנפיחות ירדה ויחד עם זאת כל הלחי ועכשיו הפנים שלי נפולות ולא יפות ונראות רזות.
    האם יש אפשרות למלא חניכיים לא רק במקום של הנסיגה אלא גם בהמשך החניכיים? ןאם כן איך ניתן לעשות זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    14/03/2008

    שלום רב,
    קשה לתת תשובה לשאלתך. היופי בדרך כלל קשור לבריאות. יתכן, עם זאת, שהתהליך הדלקתי היה קיים זמן רב והתרגלת למראה הנפוח שהוא יצר באיזור הלחי. עכשיו, כשהבעיה נפתרה, המצב הבריא והתקין נראה לך לא יפה. מה המצב בצד השני של הפנים? האם יש לך נפיחות ודלקת בצד השני או שמצב החניכיים והשינים שם הינו תקין ובריא? האם יש סימטריה בין שני צידי הפנים?
    לשאלתך בנושא מילוי של החניכיים, עקרונית קיימת אפשרות לבצע ניתוח להשתלת חניכיים כזו בכפוף לכך שהמצב הפריודונטלי תקין ובריא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים רגישות
    דליה
    12/03/2008

    שלום רב לך,
    לפני מספר שנים סבלתי מציסטות בחניכיים העליוניות ועברתי ניתוח בחניכיים,הניתוח עבר בהצלחה אך לאחרונה החלו אצלי כאבים נוספים בחניכיים התחתונות והעליונות,לא הייתה לי אפשרות לאכול מוצרים חמים או קרים,
    כיצד יש לטפל בתופעה זו מבלי לעשות שוב ניתוח אשר כרוך בכאבים ונפיחויות (לפי דברי הרופא יש לי גם ציסטות בחניכיים התחתונות)
    האם יש לכך הסבר מדוע הציסטות מופיעות ומה עושים כדי למנוע אותם???????
    רציתי לציין שאני מצחצחת את השיניים עם פריוטבע לחניכיים רגישות.
    אשמח מאד על תשובתך
    דליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חניכיים רגישות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חניכיים רגישות

    ד״ר יעקב הורביץ
    13/03/2008

    התיאור שלך יכול להתאים לשני סוגים של בעיות. האחת- ציסטות בקצה שורשי השיניים. הטיפול בבעייה זו יכול להיות באמצעות טיפול שורש חוזר או בניתוח לכריתת חוד השורש הנגוע. האחרת- מחלת חניכיים המתבטאת בהופעת כיסי חניכיים (לא ציסטות). חלק מהטיפול במחלת החניכיים יכול להיות באמצעות ניתוחי חניכיים. לפי דבריך החלו בזמן האחרון כאבים בחניכיים בלסת העליונה והתחתונה. יתכן שמחלת החניכיים שלך, אשר טופלה בעבר, חזרה ונתנה את סימניה. יתכן גם שמדובר בשתי בעיות המתרחשות בו זמנית בפה שלך. לכן, עצתי היא שתפני לרופא חניכיים לבדיקה, אבחון וטיפול בהתאם לצורך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חניכיים
    יסמין
    11/03/2008

    שלום רב,
    היתה לי דלקת מאוד חריפה בחניכיים התחתונות שהייתה מלווה בריח חריף.
    טיפלתי בזה על ידי צחצוח בתדירות גבוהה ומי פה.
    בהתחלה ירד לי דם והחניכיים היו מאוד אדומות ונפוחות אבל עכשיו לאחר שבועיים של טיפול אני מרגישה שהחניכיים לא אדומות כבר וגם לא יורד דם ונראה שהדלקת עברה אבל נשאר לי ריח לא נעים.
    הריח פחת ממקודם אבל עדיין אני אל מרגישה שהריח נעלם לגמרי מהמקום שהיה מודלק.
    מה עושים עם הריח,האם להמשיך את הטיפול עם מי הפה?האם יש משחה או ג'ל שמורחים על החניכיים והריח נעלם?
    תודה רבה ולילה טוב!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    11/03/2008

    התיאור שלך מתאים לאבחנה: Necrotizing Ulcerative Periodontitis, מחלת חניכיים חריפה המלווה לעיתים קרובות בריח חריף. המחלה עלולה לגרום לנמק של החניכיים ונסיגתם. הטיפול הדרוש כולל הן את הטיפול הביתי שביצעת, הן טיפול מקצועי אצל רופא חניכיים והן טיפול אנטיביוטי. לכן, מומלץ שתפני לבדיקה, אבחון וטיפול אצל רופא חניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם רע בפה
    עינת
    08/03/2008

    היתה לי שן בינה עם דלקת וכיס ועקרו לי אותה. רופאה מומחית לשיקום אמרה שלא צריך ניתוח או עצם אלא ניקוי עמוק כל 3 חודשים ושטיפות וניקוי יסודי קבוע ולקחת Q10. אין לי נפיחות או דימום אבל מדי פעם יש לי טעם רע בפה במשך יום-יומיים.אומרים שאין לי ריח רע. האם זה יכול להגרם ממוצר מסויים- משחת שיניים או מי פה? האם יש מה לעשות בינתיים. כרגע אני אמשיך לעשות עוד 2 הקצאות ואח"כ אתייעץ עם מומחה לגבי שן אחת שיש בה כיס אבל כרגע הטעם מפריע לי ואודה אם יש לך עצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעם רע בפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם רע בפה

    ד״ר יעקב הורביץ
    09/03/2008

    דלקת חניכיים, בעיקר כאשר יש כיסים עמוקים, יכולה לגרום לטעם רע בפה. משאלתך אני מבין שעדיין לא פנית לבדיקה אצל מומחה לחניכיים. במקרה שלך כדאי שתפני לבדיקה, אבחון וטיפול. משחות שיניים ומי פה יכולים למסך את הטעם הרע אך הפתרון הטוב ביותר קשור בניקוי יסודי של השיניים וסילוק קיני החיידקים היוצרים את התרכובות שגורמות לטעם הרע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    דלית
    04/03/2008

    שלום רב, אני נוהגת לצחצח שיניים בחוזקה.
    לאחרונה כשאני מצחצחת שיניים כואבים לי החניכיים ואני רואה דם על המברשת. שאלתי היא האם במקרה כזה יש להמשיך לצחצח בחוזקה או להתחיל לעשות בעדינות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד״ר יעקב הורביץ
    04/03/2008

    מומלץ להבריש את השיניים בעדינות. דימום בעת ההברשה מעיד על דלקת בחניכיים. במקרה כזה מומלץ שתפני לבדיקה אצל רופא השיניים שלך או אצל רופא חניכיים. הפתרון הינו פשוט- הדרכה ותרגול בטכניקת ניקוי נכונה, אבל יישום הפתרון דורש שיתוף של איש מקצוע. קשה לרוב האנשים לבצע זאת ללא עזרה מקצועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קו שפה גבוה
    דני
    01/03/2008

    קראתי באינטרנט לגבי ניתוח לגבי הנמכת קו השפה העליונה בעת החיוך. ע"י חיבור החניכיים והשפה העליונה במקום שונה.
    האם זהו ניתוח שניתן לעבור ע"י מנתח פלסטי או ע"י מנתח חניכיים?
    האם אתה עושה ניתוחים מהסוג הנ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קו שפה גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קו שפה גבוה

    ד״ר יעקב הורביץ
    02/03/2008

    טרם נתקלתי בפציינט המבקש סוג זה של טיפול ולכן אינני נוהג לבצע ניתוח מסוג זה על אף שזה אפשרי.
    נסה להתייעץ בפורומים נוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום