לא מרגיש תסמיני גמילה אחרי הפסקת ציפרלקס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מרגיש תסמיני גמילה אחרי הפסקת ציפרלקס
    עידן
    24/10/2013

    לקחתי במשך שנה את תרופת הציפרלקס להפרעות חרדה והתקפי פאניקה שהיו לי בעבר, בהתייעצות עם רופא הוחלט להפסיק עם התרופה, לקחתי שבוע 5 מ"ג ואני כבר כמעט שבוע ללא התרופה, בינתיים לא מרגיש תסמיני גמילה מיוחדים או התגברות חרדה, האם ייתכן שזה יגיע בהמשך או שלרוב לאחר תקופה כזו כבר התרופה יצאה ממחזור הדם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת ציפרלקס - תגובה

    ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור
    28/10/2013

    שלום רב,
    הספקת הטיפול בנוגדי דיכאון מקבוצת SSRI (כגון ציפרלקס), עלולה להיות מלווה בתופעות לוואי בימים הראשונים לאחר ההפסקה. התופעות בדרך כלל נמשכות יום ימיים וחולפות מעצמן. התופעות לא מופיעות כעבור שבוע לאחר הפסקת התרופה. יחד עם זאת, עם הפסקת הטיפול, יש סיכוי לחזרתם של תסמיני חרדה ודיכאון, במיוחד במקרים בהם הטיפול הופסק מוקדם מידי או במקרים של הפרעה כרונית ממושכת. במקרה זה, התסמינים בדרך כלל חוזרים כעבור חודש-חודשיים אחרי הפסקת הטיפול ולפעמים לאחר תקופות ממושכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו