מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם ציפרלקס טוב יותר מפריזמהרותם07/11/2015
שלום וערב טוב
אני בת 52 ומיזה 15 שנה לקחתי שתי כדורי פריזמה 20 מ"ג לכול כדור.בנוסף ועד היום אני לוקחת 2 מ"ג של אלפרליד.
לאלפרליד אני מכורה,וכרגע אני מנסה להיגמל בעזרתו של הפסיכאטר שלי.
ושאלתי:נפרדתי מהפריזמה ואני לוקחת 5 מ"ג ציפרלקס.
אני מרגישה נורא,בעיות במתן שתן,סחרחורות ובסה"כ מצב סטטי כזה.
עשיתי בדיקות כלליות כולל כליות כבד,והכול בסדר
אז מה עושים??
זה מתסכל האם כדי לחזור לפריזמה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה החלפת את הפריזמה אם הוא עזר לך?
אנונימי07/11/2015?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי הפסיכאטר אמר...
רותם08/11/2015שאחרי 15 שנה הוא כבר לא אפקטיבי.ואולי צריך לנסות משהו אחר.
אני לא בדיכאון סתם חרדות(אני מודעת שמחרדות לא מתים)..
ואולי הציפרלקס עושה לי יותר מצב רוח.(אני לא מלנכולית).לא קריטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אנונימי08/11/2015על סמך מה הפסיכיאטר אמר שהכדור כבר "לא עובד"?
האם הרגשת לפתע שינוי לאחר 15 שנה? מה הביא אותך לפסיכיאטר אחרי כ"כ הרבה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכי.......
רותם08/11/2015אני במהותי אחותי ואני יודעת שאחרי 15 שנה אין כבר אפקט לכדור.חייבת לציין שאחרי עשר שנים החלטתי ללכת לפסיכאטר,אולי כי הייתי בירידה במצב הרוח.
אני לוקחת 5מ"ג ציפרלקס וחוץ מעצירת שתן(לא בצורה משמעותית) אז הכדור בסדר.
אבל עדיין ,הפריזמה הייתה טובה יותר מבחינת תסמינים.
תודה שאכפת לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אנונימי09/11/2015מעניין כי המינון שקיבלת לציפרלקס הוא מינימלי, לעומת המינון של הפרוזאק שהיה יחסית גבוה יותר
יכול מאוד להיות שתופעות הלוואי יחלפו עם הזמן!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

