התנתקות מהמשפחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התנתקות מהמשפחה
    ג'ודי
    08/11/2015

    שלום לצוות הפורום,
    אחי, בשנות החמישים שלו, התנתק לפני כ- 20 שנה מהמשפחה, לא מוכן לשמוע או לראות איש מבני המשפחה ולא מוכן לשתף פעולה עם אנשים שונים שנשלחו אליו במהלך השנים. אינו מוכן לפתוח את דלת ביתו ולא עונה לטלפונים, לטענתו ההורים התעללו בו בילדות ואחי ואני היינו שותפים לזה. מאחר ואני גדלתי איתו אני יכולה להעיד שאין לדברים שחר.
    בן הזוג שלי שהצליח פעם להבקיע את החומה ודיבר אתו סיפר כי הרושם שהתקבל מהשיחה היה שמדובר כביכול במשפחה שחברה בכת השטן שמקיימת טקסים ופולחנים מעוררי אימה וחלחלה. אחי מסתגר מהעולם, בקושי מתפקד, חי מקצבה כלשהי, כמעט אינו יוצא מביתו, לדעתי אין לו חברים, לא עובד, טען כי הא סובל גם ממחלת העייפות וכל הגוף כואב לו כל הזמן.
    הוא בטוח שהוא צודק וכולם טועים, וכמובן שאין מה לדבר על טיפול, בתקופה שעוד אפשר היה לדבר. פעם אחת פגש את הורי ברחוב וברח מהם כמו מאש.
    - ברור שהוא זקוק לאבחון וטיפול, אלא שהוא משוכנע שהוא האדם הכי שפוי בעולם וכולם לא רואים את האמת שלו.
    מיותר לציין את הסבל שהמשפחה חווה. אנא אם יש דרך כלשהי שתוכלו להציע לי כיצד ניתן לעזור לו ואהיה אסירת תודה לתמיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנתקות מהמשפחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא תמיד יש מה לעשות

    שמוליק
    09/11/2015

    שלום ג'ודי.

    מנקודת מבט של מי שעבר אישפוזים כפויים במצב פסיכוטי, אני יכול להגיד שאם ננסה להסתכל על התקופה שקדמה לאיפוז הכפוי האחרון - אז הייתי פחות או יותר באותו מצב.

    אם כי היה יסוד והיה מקום להאשים את הסביבה בכך שגרמה למצב בלתי אפשרי, והיה צורך להדגיש ולתת מקום ולגיטימציה לאותם האשמות - הכל היה אותו הדבר.

    בכל אופן, אני לא חושב שהיה משהו שאפשר היה לעשות על מנת למנוע את האישפוז, ואע"פ שצריך ואפשר לנסות להשפיע (אולי דרך גורמי הרווחה שמן הסתם גם הם עלולים להיראות כ"חברים בכת השטן"), לא בטוח שזה יעזור או יצליח.

    אן, למרבה הצער, זה המצב, אז מה שניתן להציע זה להגן על שאר בני המשפחה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ג'ודי
    09/11/2015

    תודה על תשובתך, מאחלת לך בריאות טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו