שימוש בסרווקאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש בסרווקאל
    אלמוג
    09/11/2015

    אני נימצא בטיפול בסורוקוואל 5 שנים ואני תמיד מרגיש שיש מישהו שמנהל לי את המחשבות ..אבל השלמתי עם העניין וטוב לי איתו...עכשיו אני לא יודע מה לעשות ועם מי להיתחתן..כי מצד אחד יש לי הפרעות בחשיבה והריכוז שלי בריצפה כל דבר שאני צריך להפעיל שיקול דעת אני תמיד שואל אנשים והמוח לא מבדיל בן טפל לעיקר ..עכשיו אני לא יודע אם כדאי להיתחתן עם אישה רגילה ..כי לא כל אחת תירצה להיתמודד עם זה ויכול להיות גירושין או במהלך השלבים המוקדמים היא תיפרד ממני...אבל מצד אחד אם אני אתחתן עם מישהי שהיא נוטלת תרופות פסיכיאטריות זה יעשה לה הפרעות בלידה והיא תעבור גיהנום ולא בשביל זה אני רוצה להיתחתן..עכשיו אני לא יודע אם זה באמת עושה הפרעות בלילדה כלומר האם היא תהיה באישפוז במהלך ההריון או סתם כחה ..ועם איזה בחורה
    כדאי לי להיתחתן אני חייב עצות טובות...בבקשה תענו לי על זה....?!!!(אומרים שגם זה יעשה לא טוב לילדים אם שנינו על תרופות פסיכיאטריות כלומר זה יקרין לילדים כי אם שנינו חולי נפש זה יעשה לט טוב להם???????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בסרווקאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה אישית

    שמוליק
    09/11/2015

    שלום אלמוג.

    השאלה האם לחפש אשה "רגילה" או לא היא שאלה מורכבת ואין לה תשובה חד משמעית, ואם מישהו מסויים נהג כך או אחרת - לא ניתן להסיק מכך על הכלל.

    בכל אופן, מה שכתבת שאם שני ההורים סובלים מבעייה נפשית, אז הסיכוי להעביר את הבעייה לדור הבא גדלה באופן משמעותי, היא נכונה, אבל תרשה לי להביא ציטוט ממישהי שהתייחסה לנושא כאן בפורום (הודעה מתאריך 9.12.14):

    "אולם גם אותי הטרידה השאלה בדיעבד, האם הורשתי לילדי את הרכיב הגנטי לפגיעה הנפשית ממנה אני סובלת. במקרה שלי מדובר בהפרעות באישיות ולא במחלת נפש, אך גם בה יש רכיב גנטי של אגו פגיע (=רגישות יתר). גם אם כן, הורשתי להם עוד דבר חשוב: שבבעיות מטפלים וטיפול נכון מאפשר תפקוד מיטבי ואיכות חיים. בעצם היות בעלך מטופל הוא מעניק לילדיו דגם להורה הדואג לבריאותו ואבא יציב ומתפקד, במילים אחרות, סביבה בריאה להתפתחותם.

    "רק טוב

    "נאוה".


    כל טוב ובהצלחה.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    אלמוג
    09/11/2015

    האם אישה שנוטלת תרופות פסיכיאטריות צריכה להיתאשפז בזמן בהריון..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא, אבל עדיף שאחד הרופאים יתייחס.

    שמוליק
    11/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו