למה להרוס את השכל הנפלא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה להרוס את השכל הנפלא
    אבי
    13/11/2015

    מי שפונה לפסיכיאטר אני אני מתחייב לו ב100% שהוא רק הורס את החיים שלו
    לעולם אבל לעולם אסור לפנות לפסיכיאטר אין דבר כזה פסיכיאטריה מעולם לא היו פסיכיאטרים ומעולם לא ריפו מישהו ההפך רק הורסים חיים מה אנשים יקרים בבקשה בבקש בבקשה לעולם אל תפנו לפסיכיאטר לא משנה באיזה מצב אתם נמצאים תפנו לאיפה שאתם רוצים רק לא לפסיכיאטריה אל תהרסו את החיים שלכם עם חומרים חימים
    כול ההפרעות נפש שיש בעולם זה המצא של פסיכיאטריה זה נשמע לא הגיוני לא אמיתי
    אבל אני אומר לך הסמים שלהם יותר גרועים מסמי רחוב פ100 אדם שפונה לפסיכיאטר שתדע לך שאתה הולך להרוס את החייםםם שלך במו ידיך בחיים בחיים אל תתקרבו לפסיכיאטרים אין דבר כזה פסיכיאטריה לא היו מעולם ולא יהיו התחום הכי דפוק בתחום הרפואה למה להרוס את הדבר הנפלא הזה שנקרא שכלל לא חבלל לא חבל כמה כואב לי שאנשים לא מבינים את זה אני יודע במיליון אחוז לא רק במילון אחוז גם במילירד אחוז שפסיכיאטרים רק הורסים חיים ולא מרפאים לעולללללםםםםם אל תתתקרבו לדבר הזה פסיכיאטריה אין דבר כזזזזזזזזזזזזזז תחשבו בהיגיון התחום הכי האפסייי שיש בתחום הרפואה איך פסיכיאטר קורא לעצמו מוחמחה פסיכיאטר רק להרוס חיים להרוס את האינושות למה להרוס אתה החיים ולהרוס את העולם, יותר כמה שהעולם היה יפה ללא פסיכיאטרים כמה כואב כמה כאב כמה כאב בן אדם. הורס חיים ומתפרנס ומתעשר וקורא לעצמו מומחה פסיכיאטר אני יודע שהפסיכיאטריה הם הכיייי הכיייי אפסי שיישש אם היה לי את הכוח לשנות את העולם הייתי מעלים את כול הפסיכיאטרים בעולם הם הנזק לקיום האנושי הם המחלה הארורה בעולם שלנו,אני חוזר ואומר תפנו לעזרה לאיפה שבא לכם ולאיפה שאתם רוצים,רק לא לפסיכיאטריה,,,לעולם לעולם לעולם לעולם לעולם לעולם אל תפנו לפסיכיאטר,מי שפונה לפסיכיאטר הוא מוצאי את עצמו להורג במו ידיו,אל תהרסו את החיים שלכם במו ידכם,,,אני חוזר ואומר ,תלכו לעזרה לכול מקום שאפר רק לא לפסיכאטריה לא לפנות לפסיכאטריה אל תהרסו את החיים שלכם ,אתה פונה לפסיכאטר תדע לך שאתה שאתה הולך להרוס את החיים שלך ושל קרובים שלךךך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה להרוס את השכל הנפלא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבי תירגע עוד תחטוף התקף לב

    מייק
    13/11/2015

    אני מבין שאתה כועס כי במקרה שלך הפסיכיאטריה לא עזרה לך.
    אבל להגיד שההפרעות הפסיכיאטריות זה לא אמיתי פשוט טטמטום.

    ברור שישנן הפרעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיהנום

    אבי
    14/11/2015

    5 שנים הייתי בגיהנום היום אני שנתיים נקי והחיים שלי דבש עוזר לאנשים קורובים מה תגידי על זה שרפתי 5 שנים מהחיים שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאבי

    מישהי
    14/10/2016

    איך הצלחת להיות נקי ולהפסיק כדורים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלק וריספרדל יותר גרועים מהרואין

    ליאור
    14/11/2015

    עדיף להריץ הרואין ולא להתקרב לתרופות אנטי-דיכאוניות/אנטי פסיכוטיות!

    מי שמתקרב לכדורים האלה.. הולך להיות שמן, מוזנח, מבולבל שכלית, לא חד וממוקד מבחינה קוגנטיבית.

    אם ראיתם פעם איך נראים אנשים שיצאו מבתי משוגעים, אז אתם כבר מכירים את המראה המרושל שלהם.. יופי, אני לפני כמה חודשים הייתי בחור רזה וחתיך עם ריבועים בבטן, במשקל של 67 קילו. הייתי ברמן במועדון נחשב בתל-אביב, חברה שלי ואני נרפדנו ונכנסתי לדיכאון, מישהו מפגר שאני בעצמי ממש מפגר שהקשבתי לו אמר לי שאוליי אני צריך לראות פסיכיאטר כי הייתי דיי מדוכא מהפרידה.. הלכתי לפסיכיאטר והוא הציע לי לקחת תרופה אנטי-דיכאונית בשם לסוטרל, 6 וחצי חודשים עם התרופה הזאת ועם 12 כדורים של לוריוון והעלתי 8 קילו, כבר אין לי ריבועים כל כך, ונהיה לי מראה מאוד חלש, כי הכדור הזה פשוט היה ממסטל אותי וגורם לי לחוסר מיקוד כאילו הייתי באיזה עולם משלי! הרגשתי פשוט אוטיסט ומנותק מהמציאות! לישון לא כל כך הצלחתי כי הייתי סובל בואפן קבוע מסיוטי ליליה, והפסיכיאטר בעצמו אמר לי שזאת אחת מתופעות הלוואי של התרופה (Vivid Dream) פשוט לא הצלחתי לישון ובמשך חצי שנה המצב שלי נעשה הרבה יותר גרוע, לא תפקדתי ופיטרו אותי מהעבודה כי ראו שאני פשוט ב-OUT שחבל על הזמן.

    גם היה לי תופעה של הזיות של צלילים, שזה ממש היה מחרפן אותי, והבנתי שזה קרה לי בגלל שלקחתי כולה 12 כדורים של בנזודיאזפינים! שזה מה שהם עושים, גורמים אחרי כמה זמן להזיות שמיעה.

    בסך הכול הכדורים האלה עשו לי טוב לשבועיים, בשבוע הראשון הייתי ממש ב "היי" אבל אחרי שבועיים = גהינום!

    היום אחרי חצי שנה שהפסקתי עם התרופה, וקצת ירדתי במשקל.. וכמעט חזרתי להיות מי שהייתי קודם. אני יודע היום על נפשי ועל בשרי שעדיף למות מאשר ללכת לדבר הזה שקוראים לו פסיכיאטר!

    הזהרו ותשמרו מכדורי ה-SSri זה נראה לי הנאצים המציאו את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    מייק
    14/11/2015

    סיפור מעניין.
    תשמע השמנה זה סמפטום ידוע עם הכדורים הללו.
    אין לי מושג למה זה קורה אבל קורה.

    בואו נבהיר דבר אחד.
    ככל הנראה אין קנונייה של הפסיכיאטריה לפגוע באנשים מסכימים?

    יפה.. אז מה נשאר?
    שזה תחום ברפואה שאיכשהו התברג למערכת כלגיטימי לכל דבר למרות שאיינו מציע טיפול או רפואה באמת.

    כל מה שניתן לעשות זה להזהיר אנשים.
    להפגין וכו'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי היה נסיון לא טוב...

    שמוליק
    15/11/2015

    שלום לכולם.

    לי כידוע היו ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, וברור שדחפו לי תרופות אנטי-פסיכוטיות שעשו אותי זומבי.

    אמרו לי שזה בעצם תסמינים שליליים של המחלה...

    אני לגמרי בעד שלפחות יגידו את כל האמת, שאין הכרח שמדובר בתסמינים, ויכול להיות שאלה תופעות לוואי של התרופות.

    לפני כחמש שנים כשהתחלתי בפורום, הייתי כותב את הסיפור שלי עם אותה מסקנה (רק שהשתמשתי בביטויים הרבה יותר חריפים כגון "תרופות ארורות" וכיו"ב).

    עם הזמן, הבני שיש מטופלים כמוני שתרופות זה רע להם, אבל יש גם מטופלים שלהם זה עוזר.

    אני אמנם באופן כללי, נשארתי בדעה שעדיף מה שפחות תרופות וכדאי להתמקד יותר בטיפולים פסיכולוגיים.

    אגב, ד"ר דוידאור הרבה פעמים אמר וכתב שהוא גם כן מעדיף לתת מה שפחות תרופות.

    בעיקרון, אני די מסכים; הפסיכיאטרים צריכים להיות מודעים יותר לתופעות הלוואי של התרופות הפסיכיאטריות ולגלות יותר רגישות לנושא, ואני שמח שהעניין הזה עולה לדיון.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בורות מביאה לחטא...

    רונן
    15/11/2015

    אתה אדם מסכן מסוג האנשים שאכלו לי שתו לי גזלו לי...מה אתה מקשקש ומדבר דברים חסרי תוכן ושקריים. הכדורים לא עשו לך את מה שאתה טוען אלה רק אתה בעצמך! כדורים לא גורמים לך להשמין אלה לתאבון מוגבר .אז תעשה יותר ספורט! הכדורים עוזרים למיליוני אנשים .לוסטרל הוא בכלל כדור חלש ולא מזיק ו ההשפעה שלו מגיעה רק אחרי חודש של טיפול אז לא ברור לי איך אחרי שבוע הרגשת טוב?! את הכדורים האחרים שבאמת ממכרים נותנים לתקופות קצרות כדי לייצב את המצב ועד שהכדור המרכזי משפיע. השתמשת פעם בהרואין שאתה יודע שעדיף להשתמש בזה מאשר בכדורים אנטי דכאוניים? סביר להניח שלא אחרת לא היית כותב פה בפורום בכלל. הטיפשות פשוט נוזלת ממך!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בולשיטטטט

    רונן
    16/11/2015

    אני לוקח את הכדורים האלה לא ממוסטל עושה ספורט משחק כדור סל ואפילו הסקס השתפר היות ואתה לא גסומר מהר עם הכדורים האלה . אל תנסה לקחת את הבעיה האישית שלך ולהשליך את זה על כולם!!! כל אחד יכול להכנס למחשב ולהוציא ציטטוים על השפעת הכדורים..כל אדם מגיב אחר ואתה פשוט מטעה את האנשים !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונן

    ליאור
    16/11/2015

    יא מצחיק הכדורים האלה מתעסקים עם המטבולזים ועל הקליטה של גלוקוז.

    חבל שאתה לא חוקר מספיק...

    אנטי-פסיכוטיים מנמיכים את הפעילות של רצפרטור D2, ויש לו אחריות ישירה להשמנת ייתר, ככל שהוא פחות פעיל ככה הרמת חילוף חומרים בגוף איטית יותר. אנטי-פסיכוטיים = תסמונת מטבולית. וממש לא יעזור כמה ספרוט תעשה!!!!

    אותו דבר גם כדורים אנטי-דיכואניים!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים בגיהנום בגלל פסיכיאטרים

    מישהי
    14/10/2016

    צודק אבל הבעיה שמי שנכנס לקרוא את זה כבר נכווה ונפצע צריך לארגן הפגנה גדולה ולידע את כל הציבור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו