מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנאביס וגירויים מהסביבהליאור13/11/2015
למה שאני מעשן גראס אני מרגיש שקשה לי להבחין בגירויים שקיימים וכאלה שאינם?
כאילו אני שומע כל מיני דברים מהסביבה, אבל אוכל סרט שחלק ממה שאני שומע לא קיים, וזה יוצר לי מצב שדומה להזיות שמיעה! זה מאוד מלחיץ אותי, וממש מדכא אותי בזמן ההשפעה של הגראס, אני פשוט בחרדה קשה שאוליי זה יגרום לי לסכיזופרניה.
יש מצב שכל הגירויים מתלבלים לי בגלל שיש לי ADD ברמה גבוה יחסית?
כאילו כבר בגיל 6 נתנו לי ריטלין וזה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אז תפסיק לעשן
עידו15/11/2015אל תהיי מזוכיסיט פשוט תפסיק מה שלא עושה לך טוב . גראס לא עושה הזיות אבל גורם לסרטים . למשל שכנים רבים ואתה ממש רחוק שאתה יכול לשמוע רק מלמולים ... אז אתה לא יכול להבין מה זה בדיוק , אז המחשבות שלך מנסות לזהות את הרעש ואתה אוכל סרטים והקולות מתחילות להתעוות ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן זה עושה סרטים
ליאור15/11/2015אבל יש לי חברים שדווקא נהנים מהאפקט הפסיכודלי הזה!
אני בכל אורפן לא כזה מת על התשחושה הזאת חחחח.. (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן זה עושה סרטים - תגובה
ד``ר יעקב חרמון15/11/2015שלום לך ליאור
שווה לך לעשות ניסוי במוח שלך שהוא האיבר שהכי מאפיין אותך?
אנשים רבים שילמו ומשלמים מחיר יקר מאוד על ׳החופש׳ שחשים לאחרונה בשימוש בסמים הללו!
וותר על התענוג המפוקפק הזה ותהנה מחייך!
תרגיש טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר חרמון-סמים!
דותן17/11/2015והסמים שאתם הפסיכיאטרים נותנים לאנשים שסובלים אפילו מרק דיכאון קל , או תנודות במצב הרוח, זה לא דופק את המוח? זה עושה חיים יפים? רטלין זה קוק! ותרופות כמו ריספרדל או סרווקוואל זה כמו הרואין. על מי אתם עובדים? יש לי חברים שפעם היו כאלה מבריקים ורק התחילו עם הסרוקוואל הזה והמוח שלהם הפך להיות איטי והם כל הזמן עייפים. אז על מה בדיוק אתה מדבר ד"ר חרמון? ולא, אני לא סנטיולוג ואני מתעב את הסנטולוגיה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

