דה פרסונליזציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דה פרסונליזציה
    יוסי
    19/11/2015

    אבל זה הגיוני שאני יהיה ככה כל היום במשך 24 שעות שאני לא מכיר את עצמי שאני מרגיש שזה לא אני???? שהראייה שלי תהיה כזאת מטושטשת כזאת שאני ירגיש את כל התופעות של דה פרסונליזציה??? במשך ארבעה חודשים כבר זה הגיוני?

    אני מרגיש שאני לא קיים אני לא יודע מה אני אם אני בנאדם או לא אני מרגיש כאילו נמחקתי מהעולם אני לא יודע מה יש לי כל יום עוד ועוד הרגשות מוזרות ממש מרגיש רע ולא טוב כל הזמן אני מרגיש שאני לא שייך לגוף שלי אני לא מזהה את עצמי במראה זה מפחיד כל כך בבקשה מישהו יכול לענות לעזור לי?


    האם זה הגיוני שיש לי חרדות ואני ירגיש תחושות של דה פרסונליזציה? האם זה הגיוני שאני ירגיש זומבי כל היום מין סטלה טבעית כזאת במשך כאילו אני מנותק מהמציאות כאילו אני לא אני יותר ואם באמת יש לי את ההפרעה הזאת מה עושים? יש תקווה? כי הבנתי שאי אפשר לצאת מזה!! שאי אפשר להרפא מההפרעה הזאת במיוחד אם הטריגר הוא גראס!!


    אני כבר לא יודע מה לעשות אני ככה כבר ארבעה חודשים ואין טעם לחיים יום עובר ועוד יום ועוד יום וכאילו אין לי בשביל מה לחיות כלום לא כיף לי ואני כל כך מדוכא מזה שאני מרגיש מנותק מעצמי שאני מרגיש מנותק מהמציאות


    דה פרסונליזציה זה לכל החיים? נדפקתי? נהרסו לי החיים? עכשיו אני ירגיש חי מת כל יום במשך כל חיי? אם כן זה בלתי אפשרי אני ככה שלושה חודשים וכל יום אני מאבד את תקוותי ואת שפיותי יותר ויותר! קראתי שגם אין טיפול ואין תרופות למחלה הזאת! האם זה נכון שאני יתקע ככה עד שארית חיי? בגלל הטעות האיומה שעשיתי? בגלל העישון שדפק אותי לכל החיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דה פרסונליזציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להתייאש

    שמוליק
    20/11/2015

    שלום יוסי.

    יש אנשים שמתוך פסימיות נוטים לראות באינטרנט רק את הסיפורים על מחלות ועל הסימפטומים שלהם, ומשום מה אינם נותנים מספיק תשומת לב לפתרונות ולטיפולים האפשריים.

    יש בפורום בחור בשם אלי שהתנסה בסמים ויצא מזה, אז בבקשה קח מהמקרה שלו מוטיבציה להתמודד.

    שיהיה בהצלחה וכל טוב.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי את זה

    אביה
    20/11/2015

    היי יוסי.
    אני הולכת לתת לך כמה עצות מועילות. רק בתנאי שתיישם אותם.
    דבר ראשון תירגע, זה יכול לקרות לכל בן אדם וקרה גם לי, אני עברתי
    (ועדיין עוברת) בדיוק מה שאתה חווה. אמנם אני מרגישה
    הרבה יותר טוב מלפני 3 חודשים, אבל בוא נגיד ש 90% מזה עבר לי
    9 מה שיש לי להגיד לך זה שאתה עושה
    את זה לעצמך , זה בראש שלך.
    אני יכולה להגיד לך שמה שאתה חווה עכשיו זה רגש קיצוני
    שאתה לא מודע אליו שנקרא פחד קיצוני או כמו שקוראים לו בצורה אחרת
    חרדה , בשונה מהחשיש לגראס יש השפעות פסיכודליות
    שמשפיעות יותר על המוח ושבשות את קו המחשבה
    ההגיוני שזה מצורף עם חרדה, זה יכול להשתלט ולהרגיש מאוד אמיתי.
    הדרך לפתור את זה ,זה להבין שזה לא באמת קיים!
    אתה בסדר גמור , אתה אותו בן אדם, אתה אותה אישיות
    אתה חושב שאתה חולה ,הכל בראש שלך!
    אני יודעת שזה נשמע מעצבן ובטוח אתה אומר לעצמך עכשיו "מה היא מבינה מבלבלת את השכל ,היא לא יודעת בכלל מה אני מרגיש"
    וזה בדיוק מה שאמרתי לאנשים שרצו כל כך לעזור לי!
    היתי סגורה בתוך הדעה שלי שאף אחד לא מבין ושאני פסיכופטית.
    אני אשתף אותך בעוד משהו, היה לי מחשבות מטורפות
    יותר ממך, היתי חושבת שהפכתי לאיזה חוצנית, שכולם בתוך משחק
    משהו מטורף. נכנס לי בראש שאני אוטיסטית שעושים עלי תוכנית!
    משהו הזוי.
    אתה חווה משהו שאתה לא רגיל אליו ואתה מנסה לחזור למקום הבטוח והמוכר לך מבחינה רגשית ונפשית.
    אבל כל זה לא יוכל לקרות אם תלחיץ את עצמך!!!!! מה שאני אומרת זה שתפסיק להתעסק ולנבור בזה! פשוט תפסיק! ותבין שכל זה היה לופ אחד גדול. ולא באמת קיים. זה רק ייקח אותך אחורה ויכניב אותך לחרדות אם תמשיך "להזין" את זה.
    אם לא תיישם את מה שאני אומרת לך ויש הרבה, אז אתה תמצא את עצמך נהיה חלול יותר ויותר עד שתביט במראה ותראה איזה עצם זר בלתי מזוהה ואז תבין שגיהנום זה לא תוצאה של אקלים , זה לראות את הדבר הזה הורס לך את החיים בלי שיש לך שליטה עליו.
    עכשיו, תקשיב לי טוב טוב!
    1- אתה לא נכנס יותר ולא חופר יותר בשום אתר ושום אינטרנט,פשוט תבטיח ליאתזה!
    יש שם המון מידע וחצי ממנו הוא שקרי תאמין לי זה מה שקרה לי , כבר לא ידעתי למה להאמין.זה עוד יותר יבלבל אותך.
    2-לדבר ען מישהו קרוב אליך שמבין ולשפוך את כל מה שאתה מרגיש אתה לא יודע כמה כוח יש לזה. זה אחד הדברים שהחזיקו אותי.
    3-תבטיח לי שתתרחק מפסיכיאטרים כמו מאש! אל תיגע בשום כדורים שמציעים לך! ו אשליה זמנית לנפש.
    אתה צריך להבין דבר אחד ,להפנים ולהכניס את זה טוב טוב לראש שלך-
    רק אתה יכול לעזור לעצמך. אני יכולה לתת לך כיוון ועצותאבל בסוף זה רק אתה זה תלוי בך. כנראה בשלושה חודשים האלה פשוט לא הפסקת להתעסק בזה אני צודקת? אתה לא חולה, אתה בן אדם רגיל.
    יש לי הרבה רצון לעזור והרבה מה להגיד אבל כבר נגמר לי המכסה של התוויות שאפשר לרשום. [email protected]זה המייל שלי. מקווה שאפשר להעביר מייל.דבר איתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה

    יוסי
    20/11/2015

    שלחתי לך הודעה במייל בוא נדבר ואשמח אם תוכלי לעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרית, אהבתי את התגובה שלך.

    שמוליק
    21/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אביה
    21/11/2015

    תודה שמוליק:) גם אני הזדהיתי עם מה שרשמת על הפסיכיאטרים.
    באמת רעל לאנושות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר ראשון להירגע.

    מייק
    22/11/2015

    דה פרסונליזציה מתפרצת בגלל שתי סיבות.
    1.רגשות שליליים מאוד עוצמתיים בעיקר חרדה
    2.סמים

    במקרה שלך נראה כי אצלך זה קשור לחרדה.
    קודם כל ארגיע אותך ואומר לך שדי. פי זאת תופעה שלרוב האנשים עוברת.

    איך?
    קודם כל להירגע!
    למצוא כל דרך אפשרית להירגע ולא להרגיש חרדה.

    סאונה, מסאג', ספורט, לאכול בריא..

    הכל כדי להרגיע את החושים.

    כדורים לא עוזרים בבעיה זאת חד וחלק אז על תנסה אפילו.

    במיוחד לא בנזודאיזפנים שאף תורמים להמשך התופעה ולהחמרתה.

    אתה פשוט מאוד מבולבל.
    זאת בעיה תחושתית.
    אתה מרגיש שאתה מאבד את הזכרונות שלך.. שאנשים נראים לך מוזר. שאתה חייזר שרק נחת בכדור הארץ וצריך ללמוד הכל מחדש.

    מכיר.. הייתי שם.. עמוק מאוד הייתי.

    אז תקשיב אל תקח כדורים.
    תעשה ספורט, תאכל יותר ירקות ופירות בשביל הויטמנים ומינרליים.
    תבדוק את הויטמין b12 שלך.
    תהייה הרבה בשמש.

    אתה תהייה בסדר מבטיח לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דה פרסונליזציה

    יוסי
    27/11/2015

    זה עבר לך לגמרי?
    או שהתרגלת לחיות עם זה?
    את גם לא היית מרגיש שזה אתה?
    את גם היית מסתכל על עצמךבמראה היית יודע שזה אתה אבל לא היית מרגיש ככה לא היית מרגיש שזה אתה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייק

    יוסי
    28/11/2015

    ממה לך זה נגרם?
    כמה זמן היה לך אתזה ??
    עבר לך לגמרי?
    בן כמה אתה?
    ואיך נפתרים מזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוסי

    מייק
    30/11/2015

    כן זה עבר לי במאה אחוז.
    זה קרה לי פעמיים וזה היה נורא מפחיד.
    בקלות אפשר לחשוב שאתה משתגע.
    אצלי זה קרה בגלל שילוב של חרדה עוצמתית ותלות בכדוריי הרגעה.

    ברגע שהפסקתי הכדורים התחלתי להרגיש טוב יותר.
    לאט לאט התחלתי להרגיע את עצמי ואת המקור לחרדה.

    זה היה תהליך ארוך וקשה אבל לא ויתרתי כי רציתי לחיות!
    לא רציתי לוותר על חלומותיי ומטרותיי בשום אופן.

    קל ללכת לאיבוד בבעיה הזאת אבל תתן לה להפחיד אותך.
    ככל שאתה נבהל אתה מאכיל את הבעיה.

    אתה צריך להפסיק את הפחד ולהירגע.
    תחשוב בצורה הבאה:
    כל יום אתה חווה את אותם המחשבות והבלבלות של הבעיה ומתרגש מהן כל יום באותו אופן.

    בשביל מה? קבל את המחשבות והבלבלות. אל תפחד מהן.
    הן לא יכולות לפגוע בך אלא אם כן תסכים.

    תהייה אדיש למחשבות ולפחדים.

    אתה הריי חיי ובריא. לא גוסס.
    החושים שלך נורא מגורים מהחרדה והשוק הזה של בחושים הוא בעצם דפרסונליזציה.
    זה לא מחלה תאמין לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו