מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצילורענן21/11/2015
שלום
הנני סטודנט לרפואה שנה ד׳ אך סובל מפאניקה .
התקף הפאניקה נגרם כאשר אני נמצא רחוק מההורים שלי, כך למשל כאשר אני בלימודים וההורים למשל נוסעים לצפון הארץ אז אני נכנס לפאניקה . הפסיכיאטר רשם לי אסטו 10 מג עם הטבה מועטה , כעבור זמן רשם לי העלאה ל 20 מג , אך עדיין יש פאניקות , אומנם זה עזר אבל לא כמו שצריך !!
זה מגביל אותי בכל המישורים , מלחץ ומדאיג !!
הצילו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקור הפאניקה.
מייק22/11/2015לפי דברייך מקור הפאניקה שלך הינו פסיכולוגי.
שזה כבר חדשות נהדרות כי לא מדובר בבעיה שאינך יכול להסביר.
לא אמליץ לך על שיטת הלחזור לעבר ולהבין מדוע זה קורה.
אלא להשתמש בהגיון ורציונליות שיגברו על הרגש.
אתה זה שמפעיל את הפאניקה בכל פעם שהיא מתרחשת.
זה מתחיל במחשבה,ואז באופן אוטומטי חיברת לאותה מחשבה(שאתה רחוק מההורים )רגש של פחד וחרדה.
אולם אין לה בסיס. אין סיבה שתפחד.
ההורים שלך בריאים ושלמים ואתה בן אדם בוגר שיכול להיות רחוק מהוריו לזמן מה.
נתק את הרגש מן המחשבה.
תגיד לעצמך שאתה לא צריך את זה יותר כי אין כאן סכנה מציאותית..
כדורים ירגיעו אותך אבל זה כי מדכאים את הרגש באופן כללי.הם ידכאו לא רק את הרגש השלילי אלא עוד רגשות.
לכן אני לא ממליץ.
תפתור את הבעיה הזאת ברציונליות.
תחבר למחשבה של ריחוק מההורים מחשבה של עצמאיות וביטחון וכעוד חלק מהחיים של בן אדם בוגר.
אני בטוח שזה יעזוב אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצילו - תגובה
ד''ר אירנה ספקטור-סרבנוגור22/11/2015שלום עופר,
מהודעתך ניתן להבין כי הטיפול התרופתי שקיבלת עזר באופן חלקי ואתה ממשיך לסבול מתסמינים של חרדה. בדרך כלל, במצבים דומים ניתן לשקול החלפת התכשיר ו/או תוספת תכשיר הרגעה לפי הצורך, זאת כמובן בהתאם להתרשמות של הפסיכיאטר המטפל. בנוסף, מאוד מומלץ לפנות לטיפול התנהגותי קוגניטיבי שבמסגרתו תוכל ללמוד יותר על החרדה , להכיר טכניקות ולקבל כלים התנהגותיים להתמודדות איתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

