רוצה להגמל כי זה עושה אותי ישנוני בשעות הבוקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה להגמל כי זה עושה אותי ישנוני בשעות הבוקר
    אלי
    23/11/2015

    שלום רב.
    אני נוטל זיפרקסה 5 מ"ג.12 שנים לערך.
    אני רוצה להגמל כי זה עושה אותי ישנוני בשעות הבוקר.
    לפני כמה חודשים ניסתי להפסיק את הכדור על ידי הורדת המינון ל-2.5 מ"ג.
    במשך שבועיים.ולאחר מכן הרגשתי שאני לא יכול וחזרתי ל-5 מ"ג.
    אני כל כך רוצה להפסיק את הכדור ואני לא יודע איך?
    יש איזה פתרון?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוגל יכול להיות חבר מאוד טוב

    מייק
    23/11/2015

    תאמין לי שאם תעשה חיפוש בגיגול באנגלית על אותה שאלה...תמצא תשובות יותר טובות מאשר של הפסיכיאטרים.

    יש פורמים עם אנשים שתומכים אחד בשני ונותנים מידע וכל מה שאתה צריך לדעת כדי לרדת מכדורים פסיכיאטריים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתייעץ עם הרופא המטפל

    שמוליק
    23/11/2015

    שלום אלי.

    צריך לדעת שהפסקת הטיפול התרופתי עלולה לגרום לתסמינים לחזור, ויש כאן סיכון, ולכן כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל.

    באופן כללי אני מסכים עם מייק, ואני ממש לא חסיד של תרופות בכלל ושל תרופות פסיכיאטריות, שתופעות הלוואי שלהן גם שכיחות וגם קשות באופן מיוחד, בפרט (ואגב, גם ד"ר דוידאור אמר הרבה פעמים שהוא מעדיף מה שפחות תרופות). עם זאת - בכל מקרה נדרש שיקול דעת פרטני.

    למרבה הצער, ישנה תופעה של רגישות שלא מספיקה לסבל מתופעות הלוואי של התרופות; זה יכול להגיע עד כדי כך שמנסים לטייח את הדברים ולומר שמדובר בכלל בתסמינים שליליים של המחלה (אם כי זו אופציה שיכולה להיות), ושוללים לגמרי את האפשרות של תופעות לוואי.

    גם אני הפסקתי את הטיפול התרופתי בניגוד להמלצת הרופאה המטפלת מפני שלא יכולתי יותר לסבול את תופעות הלוואי.

    בכל אופן, אני ממליץ שיהיה לך רופא שאתה כן נותן בו אמון, מרגיש שהוא מכבד את ההחלטה שלך להפסיק, כך שבמקרה שחלילה תהיה התדרדרות, אז תוכל ללכת אליו. לא כדאי לעשות את ההפסקה מתוך הרגשה (סליחה על ההתבטאות החריפה)"הפסיכיאטרים הם בני זונות שדוחפים כדורים ואין להם שום רגישות"... כדאי להפסיק מתוך תחושה של אמון הבנה והכלה.

    כמו כן, כדאי להמשיך את הטיפולים הפסיכולוגיים וליידע את המטפל על כך.

    לגבי קצב ההורדה - כדאי לשאול את הרופא המטפל ולהוריד על פי ההמלצה שלו; גם אם הוא יתנגד להפסקה - הוא יצטרך לכבד את החלטתך ולתת הדרכה לגבי קצב ההורדה הטוב ביותר עבורך.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו