רישיון נהיגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רישיון נהיגה
    עידו
    28/11/2015

    יש לי פוסט טראומה ואני בטיפול . אני מפחד לשתף את העניין של החרדות בנהיגה שמה שמה יקחו לי את הרישיון ! ואז אני לא יצא מהבית בכלל !!! האם אפשר דרך טיפול אצל פסיכיאטר של הקופה שיפסלו לי את הרישיון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רישיון נהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לטפל בבעייה ולא לחשוש משלילה

    שמוליק
    28/11/2015

    שלום עידו.

    אינני רופא.

    קודם כל, לא שוללים כל כך מהר רשיון נהיגה; יש הרבה אנשים שאושפזו ולא שללו להם את הרשיון. אני אישית, הייתי באישפוז כפוי, ולא שללו את הרשיון, כך שבוודאי שעל ביקור אצל פסיכיאטר לא צריך לחשוש משלילה.

    לא לטפל בבעייה - זה הדבר הכי מסוכן, וזה מה שעלול לגרום לשלילה של הרשיון.

    אם תלך תטפל בבעייה ותתמודד, אז אפילו אם מישהו חיצוני (למשל תלונה מאיזה שכן או כיו"ב) יצליח לגרום לשלילה, אז באמצעות חוות הדעת של המטפל - תוכל למנוע שלילה, ואפילו אם חלילה תהיה שלילה - תוכל לקבל את הרשיון בחזרה עם חוות דעת של המטפל.

    בקיצור, כדאי ללכת לטיפול. להשאיר את הבעייה כמות שהיא בלי לטפל - זה הדבר הכי גרוע, וזה גם הדבר שהכי מסכן את הרשיון.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו