מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ייעוץ בנושא ציפרלקסהילה09/12/2015
שלום , אני די אובדת עצות ומבולבלת ומנסה להבין אם אכן נמצאת בטיפול הנכון.
בעקבות חרדות והתקפי פאניקה קשים שבאים עם תחושות פיזיולוגיות דמויות התקף לב נוצר גם פחד ממוות שמתחזק בזמן התקף. רופא משפחה נתנה לי מרשם של ציפרלקס, התחלתי לקחת חצי כדור במשך יומיים , התופעות לוואי שהרגשתי הן כאב ראש וסחרחורת, בחילות, כאבי בטן, נדודי שינה , קשי נשימה ויובש בפה, הזעת יתר, צמרמורת , דופק מהיר ומספר פעמים הרגשה כמו קפיצת לב, החרדות התגברו הכאבים בחזה לא עוברים. הרגשה של אי רגיעה ואיבוד עשתונות . אני לא יודעת האם כדאי להמשיך בטיפול והאם הוא נכון נוכח כל התופעות לוואי. האם אלה תופעות נורמליות לכמות הפעמים שלקחתי את התרופה . אם כן מה ניתן לעשות כדי להפחית בתופעות לוואי אלה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נראה שלא כדאי להמשיך
שמוליק09/12/2015שלום הילה.
אינני רופא, ומדובר בשאלה שהיא רפואית לחלוטין, ורק מכיוון שכבר עברו שבועיים מהפעם האחרונה שהרופאים הגיבו לשאלות - אז אני מרשה לעצמי לנסות לעזור.
דעתי האישית היא שלא כדאי להמשיך עם הטיפול הנוכחי נוכח תופעות הלוואי הקשות, ובמיוחד הגברת החרדות.
הייתי ממליץ לחזור לרופא המטפל על מנת לבחון חלופות אחרות.
חוץ מזה, ככלל, מומלץ שלא לבסס את הטיפול רק על תרופות אלא לשלב טיפולים פסיכולוגיים. לטיפולים פסיכולוגיים לפחות לא אמורים להיות תופעות לוואי...
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
הילה09/12/2015קודם כל תודה רבה על תגובתך המהירה.
אני בהחלט אנסה לברר גם מול הרופא הפרטי רק מכיוון שעד אז יכול לעבור קצת זמן
ועם כל התופעות לוואי המפורטות ״ הקצת״ מרגיש כנצח.
שוב תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

