איזון תרופתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איזון תרופתי
    נועה
    12/12/2015

    ערב טוב,
    מזה הרבה מאוד חודשים וניסויים בתרופות שונות הצלחתי להגיע לאיזון תרופתי עם חצי כדור ציפרלקס ושמינית כדור אביליפיי (אני סובלת מחרדה ודיכאון בינוני).
    אני מרגישה מאוד טוב עכשיו, אבל יודעת שאני נוטה לפתח סבילות לתרופות וכל כמה חודשים מחליפים לי את התרופות. השאלות שלי הן:
    1. מדוע יש אנשים שיכולים להישאר יציבים תרופתית במשך שנים עם אותן תרופות ואותו מינון ואילו אני יוצאת מאיזון כל כמה חודשים?
    2. קיבלתי בזמנו תרופה בשם "גיאודון" שעשתה לי ממש ממש רע (הקאות, ניתוקים מהמציאות, חוסר ריכוז מוחלט ועוד) - אני מתה מפחד לקבל תרופה דומה שתעשה לי אותו דבר. אילו תרופות דומות עליי לסרב לקבל?

    תודה רבה!!!
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזון תרופתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזון תרופתי - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/12/2015

    כל אדם מגיב שונה , בהתאם למטען גנטי, תפקוד הכבד, כליות, מצב גופני כללי, גורמי דחק סביבתיים, מצב פסיכולוגי, צריכת חומרים כימיים ועוד..
    לכן
    חשוב להיות במעקב אצל פסיכיאטר, היחיד , שיכול לישקול באופן מקצועי את מכלול הגורמים ולתת מענה, לדוגמה, פסיכולוג ללא הכשרה ברפואה.

    לגבי תגובה עתידית : הדרך הכי מקצועית לדעת לגבי תגובות לתרופות:
    בדיקה גנטית ניורופארמג'ין
    פרטים באתר שלי
    היחידה שבודקת שונות גנטית ומתן מידע סביב התגובה מתררופות שונות ( 52 במספר).
    בדיקה לא זולה, אך היחידה שנותנת פרופיל אישי מדויק.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו