הרגשה של דה ריאליזציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרגשה של דה ריאליזציה
    גיא
    13/12/2015

    שלום לפני כשנתיים הגעתי למצב שפתאום הכל נהיה לי מוזר עקב שימוש ברטלין וחשיש אני לא זוכר בדיוק מה הלך שם רק שמאוד נלחצתי נגשתי לאמא שלי לאחר כמה ימים של לחץ ובכיתי לה שאני פוחד להיות משוגע שאני לא יודע מה עובר עלי וכו..
    עכשיו לאחר יותר משנתיים בערך שלא היה כלום והרגשתי הכי נורמלי לא נגעתי בסמים ולא כלום יום אחד אני קם נכנס למקלחת והכל פשוט חזר אליי אני נכון לעכשיו כבר ביום החמישי עם ההרגשה הזאת, עכשיו ככה אני ממש מפחד שזה דווקא נראה לי מאוד נורמלי כי זה מצב מאוד מוזר ומאוד מפחיד, הפעם זה מלווה בקצת יותר חשש ואני כל הזמן שואל את עצמי, מה יהיה איתי, אם זה יעבור לי שוב כמו פעם שעברה, האם זה ישאר והאם אפשר לנהל אורך חיים נורמלי שכולל עבודה מערכת יחסים וכדומה, אני מרגיש הקלה גדולה עכשיו כשאני משתף כי הפעם החלטתי לחכות ולראות אם זה יעבור שוב לאחר משהו כמו שבועיים כמו פעם שעברה, ושה מאוד קשה לשמור את זה לעצמך ולנסות לעבור את זה לבד.
    עכשיו השאלה שלי היא כזאת אני לא מאובחן בהפרעה כלשהי פשוט מאוד חושש, היה לי עבר עם שימוש במריחואנה שקיבלתי חרדה קשה בעת השימוש ופעם גם צרכתי נייס גאי שהיית חוויה מאוד קשה בשבילי, כשעישנתי היה לי מאוד קשה להירדם וכל הזמן פשוט הראש הציף אותי במחשבות, עכשיו כשאני לבד יותר קשה לי להתמודד עם זה אך כשאני נמצא בקרבת חברים אני מרגיש קצת יותר בסדר ולפעמים בכלל שוכח מזה אך אני לא מצליח לישון טוב קם לפחות פעם בלילה ואז לוקח לי כמה דקות להירדם שוב לא ישן יותר משמונה שעות ומאוד מאוד קשה לי.
    אני פונה כדי לקבל חוות דעת ולשאול מה עלי לעשות בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרגשה של דה ריאליזציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    גיא
    13/12/2015

    הכל פשוט מרגיש לי מוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתעודד ולהתמודד

    שמוליק
    13/12/2015

    שלום גיא.

    אינני רופא.

    יש בפורום הזה משתתף בשם אלי, והוא התנסה בסמים, ונראה שההתנסות שלו הייתה הרבה יותר רצינית ומסיבית ממה שאתה התניסית, והוא יצא מזה. אז קודם כל, להתעודד. התיאור שלך לא נראה כל כך מפחיד...

    צריך לשלול פגיעה מוחית, ולצורך זה יש לפנות לרופא המשפחה על מנת שיבדוק את העניין, ואם יהיה צורך, אז הוא יפנה לנוירולוג. מה שלא יהיה - להתחזק להתעודד ולא לחשוש מהתמודדות.

    לסמים יכולה להיות השפעה לאחר זמן, אבל נראה שאתה מבחין בכך, וזה בהחלט סימן טוב...

    את ההשפעות של הסמים על ההתנהגות ניתן לתקוף הן באמצעים פסיכולוגיים והן בתרופות. חשוב להדגיש שהתועלת של כל אחד מסוגי הטיפולים היא משתנה ממטופל למטופל, ולכן יהיו מטופלים שייטו יותר לטיפולים פסיכולוגיים ויהיו מטופלים שימליצו יותר על תרופות. צריך לדעת שאין על כך כללים מדוייקים, וזה צריך להיות מותאם אישית.

    בכל אופן, שיהיה בהצלחה רבה ושתרגיש טוב.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו