מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יעילות כדורים אנטי דיכאונייםגלית04/01/2016
שלום רב,
רציתי לבדוק בנוגע לכדורים אנטי דכאוניים... האם הם יעילים גם במקרה של דיכאון הנובע מסיבות אוביקטיביות לחלוטין, דוגמת מצב כלכלי קשה, גירושין וכו' ? שהרי למיטב הבנתי, כדורים אלו מסדרים את האיזון הכימי במוח, ולכן לא ברור לי כיצד יוכלו לעזור כאשר מדובר במצב אוביקטיבי, שלעניות דעתי אינו קשור לשיבוש כימי של המערכות..
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גליתוש
רונן04/01/2016לא שמת לב אבל התשובה לשאלה שלך נמצאת בגוף השאלה שלך חחחחח האיזון במוח כביכול נפגע בגלל שהתגרשת ואת במצב קשה וזה הכניס אותך לדיכאון ...דיכאון וחרדות לא חייבות להיות משהו מולד,זה בהחלט יכול לקרות כתוצאה ממשברים ואירועים חריגים שאנו עוברים במהלך החיים. אשמח לייעץ ולהסביר לך.בלי שום קשר ניתן לעשות עוד פעולות לשפר את המצב מלבד לקיחת כדורים. אין ספק שבמצבים קיצוניים שממש נפגע התפקוד היום יומי ואיכות החיים ושום דרך אחרת לא עזרה אפשר להעזר בכדורים וזה בסדר גמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רונן
גלית04/01/2016על תגובתך המהירה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסתייגות קלילה
שמוליק05/01/2016שלום גלית ורונן.
די מסכים עם התגובה של רונן. גם אני לא ממש חסיד גדול של התרופות, כיוון שהתרופות ה-ר-ס-ו אותי עם תופעות הלוואי שלהן.
אצל כל מטופל זה עובד אחרת, ולפעמים התרופות משפרות קצת את מצב הרוח, ואז יש יותר מוטיבציה להתמודד עם הקשיים בזוגיות וכיו"ב. יש גם כאלה שמחפשים תרופות ומעדיפים לברוח מההתמודדות, ולהם באמת עדיף לקחת תרופות כדי שירגישו קצת יותר טוב...
בכל אופן, אהבתי את התגובה שלך רונן. אתה עשר!!
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלית אם זה לא דיכאון כבד אל תתחילי
הידד לגראס06/01/2016אני לוקחת 6 שנים כדורים.
לאחר כמה שנים אני יכולה לדווח שהתרופות פוגעות פגיעה מוטורית-פוגעות בזיכרון ובאיכות חיים בצורה משמעותית.
גורמות לתחושת בלבול ישנוניות מוגזמת כבדות ועייפות נוראיים.
את נהיית זומבי. זה משתיק בך המון חלקים. את לא ערה לדברים...
את לא לומדת ולא מפתחת את המוח...הרבה דברים מתפספסים לך..
נוח מאוד לחשוב "אני אקח רק לתקופה קצרה עד שהדיכאון יעבור"..
קל מאוד להתחיל כשמרגישים שלא יכולים לשאת את הדכדוך אבל קשה מאוד להפסיק..
ולא נראה לי שיש כאן אחד שלא הגיע לשלב המייאש הזה בחיים שהוא מת להפסיק...אני כבר נמצאת בשלב הזה 3 שנים...
כן ..זה סמים!
אז למה מלכתחילה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה מור על השיתוף
גלית07/01/2016אני שוקלת בכובד ראש ומנסה להתמודד כרגע בלי כדורים.
מקווה שאצליח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמור, אילו תרופות לקחת?
שמוליק09/01/2016שלום מור.
זומביות היא תופעת לוואי שכיחה וידועה של תרופות אנטי-פסיכוטיות.
בדרך כלל מה שנותנים לדיכאון, זה תרופות אנטי-דיכאוניות, ותופעות הלוואי השכיחות שלהן הן פגיעה בתיפקוד המיני והשמנה.
אילו תרופות קיבלת, האם קיבלת גם אנטי-פסיכוטיות?
אני אשמח אם תסכימי לענות. כמובן שאת לא חייבת.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שמוליק
גלית07/01/2016בהחלט אקח לתשומת ליבי :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

