על חובת המטפל לדווח למקום העבודה על הטיפול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • על חובת המטפל לדווח למקום העבודה על הטיפול?
    ינון
    08/01/2016

    היי,
    בחודש האחרון אני נמצא בחרדות קשות מאוד והבנתי אני חייב ללכת לפסיכיאטר, אך אני חושש שזה ייפגע במקום עבודתי שבו אני עובד כבר 33 שנה.
    השאלה שלי היא, חלה חובה על המטפל לדווח למקום עבודתי שאני נמצא בטיפול נפשי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסור לו

    שמוליק
    09/01/2016

    שלום ינון.

    אינני רופא. בינתיים אני רק סטודנט לפסיכולוגיה בתחילת התואר הראשון.

    על פי כללי האתיקה, המטפל חייב לשמור על סודיות רפואית, ואסור לו להעביר עליך שום מידע. רק אם מי שמבקש עליך מידע מציג טופס ויתור סודיות רפואית חתום על ידך, רק אז הוא צריך למסור את המידע שברשותו.

    ויתר על כן, גם אם מדובר במעסיק כגון חברת אבטחה, שאולי ישנו איזה הגיון שאומר שמצד ההגינות צריך לדווח על כך, אז צריך לראות בצורה חיובית את ההתמודדות;. מי שמתמודד עם הקשיים, זה מראה שהוא אדם אחראי. מי שאינו מטפל בבעייה - היא רק תחמיר, ואז המעסיק ירגיש בכך שמשהו לא בסדר, וזה מה שעלול לגרום לאיבוד מקום העבודה...

    בהצלחה רבה.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו