OVITRELLE ו PMS

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • OVITRELLE ו PMS
    אני
    14/01/2016

    אני לרוב סובלת לפני מחזור וימים ראשונים של מחזור מחרדות וחוסר שינה שעובר עד המחזור הבא.
    בהריון הרגשתי טוב אבל במחזור לאחר הפלות ממש לא טוב (ההפלה עצמה בסדר, הבעיה זה המחזור שבא אחריו).
    התחלתי ניסיון להיכנס להריון לאחר כמה הפלות. טיפול נעשה ללא תרופות או הורמונים. לאחר הזרעה החרדות וחוסר שינה התחילו דווקא לאחר קבלת המחזור וכל תקופת המחזור. נגמר עם המחזור. החרדות לא קשורות לחרדת הריון או הורות אלא חרדות ואובססיביות כלליות יותר. חרדות בעוצמה גבוהה יותר ממחזור רגיל וכאילו התקופה הבעיתית זזה והתחילה רק לאחר קבלת המחזור במקום כמה ימים לפני.
    הפעם סביב הביוץ הזרקתי OVITRELLE ללא תרופות נוספות. הרגשתי בסדר בהתחלה אבל לאחר יומיים (יומיים אחרי הזריקה ויום אחרי ההזרעה) חרדות וחוסר שינה במשך 2 לילות. עוד לא יודעת אם ההריון הזה יקלט או לא. אבל האם זה קשור ל OVITRELLE? האם יש משהו שבטוח לקחת לרגיעה / שינה בזמן טיפולי פוריות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    OVITRELLE ו PMS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OVITRELLE ו PMS - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    18/01/2016

    אסטרוגן מהווה מרכיב מגן.
    סביב ביוץ ומחזור, יש עליה ואז נפילה של אסטרוגן( הורמון הנשי*
    בהריון , האסטרגן גבוה עד סוף ההריון ואז נפילה.
    סביב המחזור, ניתן להשתמש ב SSRI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SSRI פסיכוזה?

    אני
    18/01/2016

    כמה חודשים לאחר הפסקת הנקה (כשנה לאחר לידה, חצי שנה לאחר חזרת הוסת) הרגשתי שנהייתי ממש אובססיביות ומשהו לא כשורה וביקשתי שיקחו אותי לרופא. זאת לאחר שכבר כמה חודשים סביב הביוץ הייתי נהיית ממש חולה (חום בעיות סינוסים אנטיביוטיקה אבל ללא תופעות פסיכולוגיות). לא קישרתי את זה אז למחזור.
    לאחר אישפוז ותחילת SEROQUEL (לא היו לי בעיות פסיכיאטריות קודמות) הוגדר שכנראה עברתי brief psychotic disorder. בזמנו לא קישרתי למחזור אבל זה גם היה ממש לקראת קבלת הוסת ואחרי שבועיים הייתי כבר עם חופשה בבית.
    לאחר ה SEROQUEL עדיין כל חודש לקראת המחזור ממש עצבנית וכועסת.
    המשפחה, חברים עבודה ואני גם הרגשנו שינוי גדול לא לטובה עם ה SEROQUEL (משקל, חוסר מוטיבציה, עצבנות וכעס) לא כולם ידעו שלקחתי משהו. מאז הפסקת ה SEROQUEL הרבה יותר טוב בכל המישורים אבל המחזור ועכשיו ההפלות קצת מוציאות אותי מדעתי.
    האם במידה שהיה התקף פסיכוטי עדיין ניתן לקחת SSRI? האם מה שהיה באמת היה התקף פסיכוטי או האם יכול להיות שאם הייתי לוקחת SSRI או גלולות או משהו זה היה נמנע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקפצה

    אני
    26/01/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה שהולכת לכיוון לא טוב

    אני
    02/02/2016

    ולא רוצה להגיע לא להתקף פסיכוטי ולא לרוגז שהיה לי עם הסרוקוול שהרגשתי שעשה לי תופעות לוואי מאוד לא רצויות. איך ניתן להרגיע את המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו