אמא עם הפרעת אישיות סוג ב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא עם הפרעת אישיות סוג ב
    אני
    19/01/2016

    אני ואחי כבני 40. אמא שלנו בת 69 אובחנה כבעלת הפרעת אישיות
    מסוג ב׳ לפני המון שנים. כבר עשר שנים היא מסרבת לקבל טיפול והפסיקה לחלוטין עם התרופות.
    כאשר לקחה תרופות היתה היא עצמה, אישה שכיף ונעים להיות ולדבר איתה.
    המצב כיום, לאחר עשור של אי לקיחת תרופות או בלתי נסבל. היא חיה לבד בדירה מוזנחת,
    העלתה המון במשקל ( להערכתי שוקלת כעת
    מעל 100 קילו בגובה של 1.60) וניתקה מגע עם כל בני המשפחה וחברים ,כולל נכדים שנולדו לה בשנתיים האחרונות. היא כן עונה לטלפונים אם מתקשרים אליה אבל היא מעולם מעולם לא מתקשרת אלינו בני המשפחה מיוזמתה.
    ניסינו הכול במהלך השנים כדי לשכנע אותה לקבל
    טיפול אך כל פעם שהנושא אפילו מוזכר היא פורצת
    בצרחות אימים היסטריות והנוראיות ומתחילה להשתולל ולצרוח: ״תעזבו אותי בשקט, מה אתם רוצים ממני״. ההשתוללות שלה פשוט בלתי ניתנת אפילו לתיאור כאן מעל גבי הפורום.. זה משהו מזעזע ..
    רק רציתי לשפוך כאן את הלב אבל אם למישהו יש עצה אשמח לשמוע.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא עם הפרעת אישיות סוג ב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה אישית

    שמוליק
    20/01/2016

    שלום אני.

    אינני רופא.

    קודם כל, אפשר תמיד לפנות לפורום כדי לקבל תמיכה ועידוד :-).

    עם כל ההבנה שאני מוכן להפגין כלפי נפגעי נפש כמי שעבר כמה אישפוזים במצבים דוגמת מה שקורה עם אימא שלך, וכחסיד של הגישה של קארל רוג'רס, לפיה אדם טוב ביסודו - לא תמיד ניתן לטפל בהצלחה בכולם.

    אני מאמין שעשיתם את מיטב המאמצים כדי לעזור לאימכם, אך ללא הצלחה.

    אם זה המצב, אז יכול להיות שאתם זקוקים לתמיכה נפשית בהתמודדות הקשה הזו, וצריך להשקיע את עיקר המאמצים בדאגה לעצמכם, וזה לגיטימי לחלוטין.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שמוליק על ההבנה וההתייחסות

    אני
    20/01/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשמוליק

    תמר
    30/01/2016

    אז מה אתה בא להגיד להם?! לעזוב את אמא שלהם.כבר היו אנשים בעבר שהמצב הנפשי שלהם היה בכי רע והם הצליחו להשתקם(ג'ון נאש, פטרישה דגן). לדידי הם לא צרכים לעזוב את אמא שלהם זה לא מוסרי, והם לא צרכים להתיאש יחד עם זאת אני מסכימה איתך שהם צרכים לקבל תמיכה מגורם חיצוני כי העול לדהגתה הוא רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו