מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ויפאקס עקב דיכאון וחרדהא20/01/2016
שלום רב,
אני בת 32 סובלת מדיכאון וחרדה כבר הרבה שנים.
בחמש שנים האחרונות נוטלת ויפאקסxr.
התחלתי מהמינון של 75 מג. אחרי תקופה מסויימת הכפלתי את המינון ל150 מג.
לקחת את המינון הזה במשך שנתיים כל בוקר והכדור היה מספיק ל24 שעות. אחרי שנתיים שמתי לב שההשפעה של הכדור נגמרת כבר באותו יום ובשעות הערב אני מתחילה להרגיש תופעות גמילה כמו בחילות סחרחורות זרמים בגוף.
בהמלצת הרופא שוב הוכפל המינון ל300 מג- כדור בבוקר ובערב.
הרגשתי שיפור אך נכון להיום שוב פעם אותו סיפור.
אני לוקחת את הכדור הראשון בבוקר וכבר בשעות הצהריים מתחילה להרגיש רע, בחילות סחרחורות זרמים.
לוקחת בצהריים את הכדור השני, מרגישה שיפור אך כבר בערב שוב פעם אותן תופעות.
האם פיתחתי אי סבילות לתרופה? מה עלי לעשות?
האם יכול להיות שדבר כזה קורה?
ממש בחרדות מכל זה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאחד שלקח ויפאקס 7 שנים
פני21/01/2016אני ממש מבין לליבך.
גם לי קרה העניין עם הצמרמורות והיה לי גם זרמים בראש בלתי נסבלות
הרבה רופאים העלו לי מינון ושיגעו לי את המוח, עד שפסיכיאטר אחד אמר לי לרדת לאט לאט מהויפאקס (עניין של שבוע) ולהתחיל לקחת פרוזק לתקופה קצרה, ואז לחזור שוב לויפאקס.
אני לא רופא אבל אני מאוד ממליץ לך לדבר עם הפסיכיאטר שלך לגבי פתרון כמו שהצגתי פה.
מאחל לך המון בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתה לא מובן...
רונן21/01/2016כתבת שהרופא אמר לך לרדת מהויפאקס ואז לקחת פרוזאק ואז שוב לחזור לויפאקס? מה הרעיון פה לא הבנתי ? לרדת מהויפאקס או לחזור לויפאקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמטרה הייתה "להתנקות" ואז לחזור
פני21/01/2016לויפאקס.
וזה דיי עבד, לאחר פחות מחודש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

