ויפאקס עקב דיכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויפאקס עקב דיכאון וחרדה
    א
    20/01/2016

    שלום רב,
    אני בת 32 סובלת מדיכאון וחרדה כבר הרבה שנים.
    בחמש שנים האחרונות נוטלת ויפאקסxr.
    התחלתי מהמינון של 75 מג. אחרי תקופה מסויימת הכפלתי את המינון ל150 מג.
    לקחת את המינון הזה במשך שנתיים כל בוקר והכדור היה מספיק ל24 שעות. אחרי שנתיים שמתי לב שההשפעה של הכדור נגמרת כבר באותו יום ובשעות הערב אני מתחילה להרגיש תופעות גמילה כמו בחילות סחרחורות זרמים בגוף.
    בהמלצת הרופא שוב הוכפל המינון ל300 מג- כדור בבוקר ובערב.
    הרגשתי שיפור אך נכון להיום שוב פעם אותו סיפור.
    אני לוקחת את הכדור הראשון בבוקר וכבר בשעות הצהריים מתחילה להרגיש רע, בחילות סחרחורות זרמים.
    לוקחת בצהריים את הכדור השני, מרגישה שיפור אך כבר בערב שוב פעם אותן תופעות.
    האם פיתחתי אי סבילות לתרופה? מה עלי לעשות?
    האם יכול להיות שדבר כזה קורה?
    ממש בחרדות מכל זה.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויפאקס עקב דיכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאחד שלקח ויפאקס 7 שנים

    פני
    21/01/2016

    אני ממש מבין לליבך.
    גם לי קרה העניין עם הצמרמורות והיה לי גם זרמים בראש בלתי נסבלות

    הרבה רופאים העלו לי מינון ושיגעו לי את המוח, עד שפסיכיאטר אחד אמר לי לרדת לאט לאט מהויפאקס (עניין של שבוע) ולהתחיל לקחת פרוזק לתקופה קצרה, ואז לחזור שוב לויפאקס.

    אני לא רופא אבל אני מאוד ממליץ לך לדבר עם הפסיכיאטר שלך לגבי פתרון כמו שהצגתי פה.

    מאחל לך המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה לא מובן...

    רונן
    21/01/2016

    כתבת שהרופא אמר לך לרדת מהויפאקס ואז לקחת פרוזאק ואז שוב לחזור לויפאקס? מה הרעיון פה לא הבנתי ? לרדת מהויפאקס או לחזור לויפאקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המטרה הייתה "להתנקות" ואז לחזור

    פני
    21/01/2016

    לויפאקס.
    וזה דיי עבד, לאחר פחות מחודש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו