נסיון תרופתי ומה הלאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נסיון תרופתי ומה הלאה
    תמיר
    25/01/2016

    שלום לרופאים,

    בן 32 שסובל מכאבים כרונים, בנוסף דיכאון וסטרס-חרדה ברמה בינונית שניהם.

    מבחינת הנפש, בעבר לקחתי לתקופות לא קצרות: ציפרלקס, ציפרמיל, היפריקום, סימבלטה. את כולם נאלצתי אחרי שנה-שנתיים להפסיק בגלל תופעות לוואי מיניות (בעיקר קושי לגמור). יש לציין שמדובר גם במינונים הנמוכים הקיימים.

    מבחינתי, זו תופעה שאיני מוכן לקבל גם אם יש מחיר.

    כרגע, לוקח וולבוטרין 150 מ"ג שעוזר מעט לדכאון, אך לא למתחים. (הוספת ציפרלקס במינון אפילו של 5 מ"ג לא הלך טוב, שוב בגלל אותה ת.לוואי)

    השאלה שלי היא כזו: לפי ההיסטוריה שלי ומנסיונכם, האם יש טעם לנסות (בתיאום רפואי) ולהוסיף לוולבוטרין את הכדור איקסל שבתקווה יעזור משמעותית יותר לדכאון וגם יעזור למתחים, או שחבל על הזמן היקר והוא גם ישפיע על ענייני מין?

    תודה מראש וסליחה על הנסיון לדייק ;)

    נ.ב: אין בעיה בתפקוד מיני כשאני לא על התרופות ssri snri.

    אלפי תודות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיון תרופתי ומה הלאה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיון תרופתי ומה הלאה - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    01/02/2016

    איקסל + וולבוטרין , לא מומלץ ואף מסוכן.
    ניתן לשקול טיפול באיקסל בלבד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו