אני לא יודע אם לפנות למישהו מקצועי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא יודע אם לפנות למישהו מקצועי
    (:
    31/01/2016

    היי, אני בן 18 וכבר שנתיים בערך אני "חי" עם מחשבות אובדניות, התחלתי לחתוך לפני כמעט שלוש שנים ובחצי שנה האחרונה אני עושה את זה לעיתים תכופות. כל פעם שרציתי להתאבד לא חתכתי מספיק עמוק.. לצערי. אני לא רואה במחשבות אלה שום דבר חריג כי אני באמת משוכנע שזה הפיתרון האופטימאלי.
    בעיקרון, יש לי חברה טובה שמעודדת אותי כל הזמן ללכת לטיפול.. למרות שאני לא רוצה. אני יודע שאכפת לה ממני ואם היא אומרת את זה אני שוקל לגשת לטיפול, אני לא בטוח שיש צורך אבל אני סומך עליה בעניין הזה לפחות כי היא עדיין מקבלת טיפול תרופתי ופסיכולוגי (כבר השנה הרביעית) וכל פעם היא חוזרת ואומרת שזה שווה את זה.
    השאלה שלי היא.. לאיזה סוג של בעל מקצוע אני צריך ללכת.. פסיכיאטר או פסיכולוג?
    אני מאוד מתלבט אם ללכת לטיפול, קשה לי מאוד להחליט החלטות בחודשים האחרונים אני מאוד מבולבל ולא בטוח בעצמי ובמה שאני רוצה כי אני לא יודע כבר מי אני. אני אמור להתגייס בעוד כחודש וזה רק פקטור נוסף שמקשה על ההחלטה הזו.
    בעצם אני צריך חוות דעת וחשבתי לפנות לפורום הזה (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכוונה

    שמוליק
    31/01/2016

    שלום רב.

    אינני רופא.

    ההבדל הניכר ביותר בין פסיכולוג לפסיכיאטר הוא בכך שפסיכיאטר מורשה גם לתת טיפול תרופתי. מהבחינה הזו, אם יש לך התלבטות לגבי היחס לטיפול תרופתי - אז עדיף ללכת לפסיכיאטר.

    לגבי הטיפולים הפסיכולוגיים שהם משותפים גם לפסיכיאטרים וגם לפסיכולוגים, ישנם הבדלים בין מטפל למטפל. צריך להיות מודעים לכך, ובטיפולים פסיכולוגיים מה שחשוב בעיקר זה שתהיה כימיה טובה עם המטפל.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו