הפסקת ציפרלקס - הורדת מינון הכדור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת ציפרלקס - הורדת מינון הכדור
    איילה
    01/03/2016

    שלום
    מזה כחודש וחצי אני לוקחת ציפרלקס ולא מרגישה שינוי ממש. להיפך, כמעט כל היום מלווים אותי כאבי ראש, לחץ בראש, כבדות, תחושה של בלבול ואי שקט ולעיתים אף תחושת צריבה/שריפה בירך שמאל וחולשה. כעת החלטתי להפסיק ליטול את הכדור ובהוראת הפסיכיאטרית, עליי לרדת למינון של חצי כדור (מכדור שלם אחד) במשך שבוע. ביום הראשון שבו הורדתי את הכדור לחצי, הרגשתי קצת החמרה בכאבי הראש וכשהלכתי לישון, התעוררתי אחרי שעתיים והיה לי מאוד קשה להירדם שוב. כך קרה גם ביום השני ללקיחת החצי כדור, נרדמתי לשעה והתעוררתי. חשוב לציין שבתחילת הטיפול במשך כ-4 שבועות, הייתי ממש סמרטוט, תחושה של בחילות, כאבי ראש, חולשה, בוכה הרבה מהייאוש שאני לא מרגישה טוב ואף תחושות של הגברת חרדה ודיכאון. כעת אני מרגישה שחזרתי לתקופה של תחילת הטיפול. האם ייתכן כי אלו תופעות לוואי או הסתגלות להורדת המינון וזה יעבור ברגע שאפסיק לקחת את הכדור? אני ממש לא יודעת מה לעשות ומפחדת שאולי עשיתי טעות עם הורדת המינון והרצון שלי להפסיק לקחת את הכדור. עד לפני שלושה ימים (לפני הפחתת המינון) ישנתי טוב ופתאום אני לא מצליחה לישון שכמובן גם זה תורם לחוסר ריכוז, עצבנות וייאוש. האם אלו תסמיני גמילה? אודה לתשובתך בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת ציפרלקס - הורדת מינון הכדור - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    09/03/2016

    כל הורדת מינון חייבת להיות אינדיבידואלית, לאט, ובהתאם לתגובות הקליניות.
    לכן חובה לעשות זאת תחת מעקב רופא מטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו