מהן ההשלכות של רישום פסיכיאטרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מהן ההשלכות של רישום פסיכיאטרי
    אנונימי
    07/03/2016

    שלום
    לפני כחצי שנה השתחררתי מהצבא והתחילה תקופה ארוכה של לחץ
    עברתי משמבר מתמשך שלווה בהתקפי חרדה ורמת חרדה גבוהה בכלל
    אני בטיפול פסיכולוגי כחודשיים ןהמצב משתפר במהירות
    השאלה היא כזו:
    לפני כשלושה חודשים עברתי התקף חרדה מתמשך ונוראי של מספר שעות. נואשתי ונסעתי לביח פסיכיאטרי קרוב לביתי וסיפרתי הכל....
    עכשיו יש לי רישום שמופיע בו שיש לי חרדה ועוד דברים
    בכתיד החלום שלי היה ללמוד פכמ ולעבוד במשרדי הממשלה... האם אין לי סיכוי כעת כשהרישום קיים?
    עד כמה הוא הולך להשפיע על עתידי בכלל?
    אני מאג מודאג
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרגיע

    שמוליק
    07/03/2016

    שלום רב.

    דע לך שאני במצב הרבה יותר גרוע.

    שלא כמו אצלך שהיה לך רק ביקור במרכז לבריאות הנפש ("בית חולים פסיכיארי" ואני מעדיף את הביטוי הראשון), לי היו ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון - כולם היו במצב פסיכוטי חריף.

    בנוסף לכך, יש לי שאיפה הרבה יותר רצינית מאשר לעבוד במשרה ממשלתית; השאיפה שלי היא להיות פסיכולוג קליני, ואני כבר התחלתי ללמוד תואר ראשון.

    תסכים איתי שפסיכולוג קליני מעורער בנפשו, זה הרבה יותר מסוכן מאשר איוש של תפקיד ממשלתי (מבלי חלילה להמעיט בערכך) ע"י מישהו מעורער בנפשו.

    האמת היא שאתה צריך להרגיש את ההיפך הגמור, כי אתה לקחת על עצמך אחריות והתמודדת עם הבעייה. לפנות למרכז לבריאות הנפש כדי להתמודד זה הדבר הנכון שהיית צריך לעשות. תוכל לעבור את המכשולים שעלולים להציב לך ע"י חוות דעת של פסיכולוג קליני או פסיכיאטר, ובאמת שאין לך סיבה לדאוג.

    בהצלחה.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו