מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דה פרסונליזציה קשה כבר 8 חודשיםיוסי24/03/2016
אני מטופל ברסיטל כבר 5 חודשים הייתי אצל מספר פסיכולוגים ושום דבר לא עוזר אני פשוט מרגיש לא אני אני לא מרגיש כלום לא יכול להרגיש אני לא מרגיש אהבה אין לי רגשות פשוט חוץ מזה שאני כל הזמן עצבני ואני פשוט רוצה לשבור כל דבר שאני רואה אין לי שום רגש אני מרגיש מחוק שנמחקתי תלוש שפוך פשוט הזוי רובוט אני מרגיש מת מהלך אני בתוך בועה כה גדולה שאי אפשר לצאת ממנה המחלה הזאת אמרת שהמצב הזה הפיך ובר טיפול נכון? אז הלכתי והקשבתי לך לכל מה שאמרת טיפול תרופתי טיפול התנהגותי הכל עשיתי הכל כבר!!!!!!!! איך נפתרים מהבעיה הקשה הזאת אמרת שהיו לך מטופלים שהיה להם את זה ויצאו מזה לגמרי אז בבקשה תגיד לי תעזור לי תעזזרו לי אנשים איך יוצאים מזה איך להחזיר אליי את הרגשות אני אפילו לא מצליח לבכות יותר יש לי דיכאון חזק אין לי חשק לשום דבר לכלום כל מה שאהבתי לעשות כלום לא כיף לי אני פשוט מרגיש כלוא אני לבד עם עצמי אני מרגיש לבד בעולם הזה אין לי כלום אני פשוט לא אני אני לא יודע מה אני ומי אני אני רק רוצה לחזור ללפני שכל הדבר הזה קרה לחזור להרגיש לאהוב לצחוק לשמוח להנות מהדברים הקטנים והפשוטים ללכת לטייל לצאת להנות אני כל הזמן בבית אבוד ניסיתי לעבוד ניסתי לצאת ניסיתי הכל אני פשוט לא מצליח כלום אני רק רוצה שזה יעבור לי וזהו רק שיעבור לי אני גם לא יכול להיות עם אנשים אני שונא לשמוע אותם שונא פשוט זה עושה לי רע בגוף עושה לי עצבים שאני לבד אני גם עצבני אבל פחות אני לא יכול להיות עם אנשים פשוט באלי להרוג אותם אני לא מרגיש אני אני מסתכל במראה ומרגיש פשוט הזוי דיכאון חזק חרדות לפעמים אבל לא מרגיש רגשות החיים פשוט חרא של חיים איזה מין חיים אלו איך אפשר לחיות ככה?
אשמח לעזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דה פרסונליזציה קשה כבר 8 חודשים!!!!
יוסי24/03/2016היי אני כבר 8 חודשים ככה אני מרגיש שאני בכלל לא אני אני מסתכל במראה אני מזהה אותי אבל אני לא מרגיש אני אני לוקח רסיטל כבר חמישה חודשים וזה בכלל לא עוזר לי אני פשוט מרגיש אותו דבר עברתי טיפולים פסיכולוגים ושום דבר לא עזר לי לא תרופות לא פסיכולוגים לא כלום אני מרגיש תקוע פשוט תקוע!!!!!!!!!!!! לפני 8 חודשים עישנתי גראס וקיבלתי התקף חרדה חריף בבוקר שקמתי כבר לא הייתי אותו בן אדם אני עד עכשיו בעצם לא אותו בן אדם הלוואי והייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור אני לא יודע מתי ואם בסכלל זה יעבור לי ההפרעה הקשה הזאת הדה פרסונליזציה הזאת זה פשוט מחלה קשה ביותר אני לא זוכר שום דבר לא מצליח לזכור כל הזמן שוכח כל הזמן רוצה לישון ועייף לא נהנה משום דבר יותר כלום לא כיף לי דיכאון כבד ביותר כל הזמן בבית לא רוצה להיות עם אף אחת רק לבד עם עצמי יש לי עצבים חזקים כל הזמן עייפות חזקה כל הזמן אני לא מרגיש אני כל הזמן אני לא יודע מה אני ומי אני אני מרגיש שאני רובוט שאני בתוך משחק מחשב הלוואי וזה יעבור לי הלוואי
אם מישהו יכול לעזור לי אני אשמח מישהו שעבר את זה מישו שעובר את זה איך נפתרים מזה בבקשה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תמיד יודעים מה לעשות
שמוליק27/03/2016שלום יוסי.
אינני רופא.
האמת היא שלא תמיד יודעים מה לעשות. יש מקרים שבהם אין מספיק ידע לרפואה מה ניתן לעשות.
אני מקווה שהמצב ישתפר.
אם עידוד משאר החברים בפורום יכול לעזור - אז תמדי ניתן לפנות לפורום לצורך זה.
תרגיש טוב.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה תמיד אני אשאר ככה חולה?
יוסי27/03/2016אז אתה רוצה להגיד לי שאני אשאר ככה למשך כל חיי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבשום פנים ואופן לא!
שמוליק27/03/2016שלום יוסי.
פתגם ידוע אומר שניתנה רשות לרופא לרפא, אבל לא ניתנה לו רשות לייאש.
ואם לרופא שיש לו הרבה יותר ידע ממני לא ניתנה רשות לייאש, אז בוודאי שגם לי לא.
צריך להמשיך ולהתמודד מתוך אמונה שתנצח. עצם זה שלא יכולת לסבול אמירה שתסבול כל החיים מעידה על האמונה הזו.
אתה עוד תמצא את הדרך לנצח.
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פתרון!!!
רונן13/04/2016ד"ר אילן רבינוביץ! תתקשר ותקבע פגישה דחוף הוא יוציא אותך מיזה באחריות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליוסי
רונן14/04/2016תכנס למחשב תכתוב אילן רבינוביץ מה הבעיה? הייתי במצב יותר קשה משלך תאמין לי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדה פרסונליזציה קשה כבר 8 חודשים - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור29/03/2016ממליץ לפנות לאשפוז יום, בבית חולים קרוב אליך, יש צורך במעקב וטיפול יותר אינטנסיבי , התאמת תרופה והתערבות תמיכתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאשפז אותי בגלל הדה פרסונליזציה???
יוסי07/04/2016זה פעם ראשונה שאני שומע את אחרי אינספור חוות דעת של פסיכיאטרים
זה פשוט הזוי!!
במקום לעזור לי אתה רוצה לאשפז אותי דוקטור!!!
תעזרו לי בבקשה מישהו חווה את זה עכשיו כמוני???
או חווה בעבר???????
איך יוצאים מזזה לעזעזל זה הרס את חיי
אני חי מת כבר 10 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תתיאש
עדי10/04/2016אני סובלת מדה ראליזציה כבר 10 שנים, (ובנוסף פוסט טראומה וחרדות קשות מאוד) גם דה פרסונליזציה לעיתים רחוקות יש. על זה אני דיי התגברתי בעצמי (על חרדות אחרות ופוסט טראומה לא) ע"י זה שלמדתי "לא לפחד מזה". זה נשמע מטופש אבל זה לא, אתה חייב לקבל את זה... זה יקח זמן אבל אתה תצליח, אני יודעת שמרגיש שכלוא בתוך משהו שלא יכול לצאת ממנו , שהתנתקת מהעולם ומהמציאות, אבל אתה לא כלוא הכל בסדר זה רק הרגשה. ההרגשה לא תגרום לך להשתגע ולא תגרום לך לכלום חוץ מסבל נפשי (שהוא קשה נורא, אבל זה השיא של מה שזה יגרום לך), 10 שנים אחרי עדיין חווה דה ראליזציה, ל24 שעות ביממה כמו פעם אבל עדיין הרבה, אבל למדתי לחיות עם זה, אני פשוט נשארת רגועה כשחווה את זה וממשיכה כרגיל. אני יודעת שזה נשמע בלתי אפשרי אבל זה יקרה כשתגיע למסקנה שזה לא יעשה לך כלום. אתה לא באמת מנותק מהמציאות, מעצמך, הכל בסדר איתך (אם האיבחונים והרופאים שהית אצליהם אמרו שאין מצב פסיכוטי ואתה רק בדה פרסונלזיציה, אז זה מה שזה, אל תדאג) זה בלתי נסבל שאי אפשר לתפקד שאי אפשר אפילו לדבר עם אנשים כי אתה כמו בסרט הזוי, אבל זה יהפך לנסבל אם תתן לזה. אני חוה את זה עדין אבל אני בסדר עם זה, וזה קצת פוחת גם עם הזמן. וגם אם לא, אתה תוכל לחיות עם זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעדי
יוסי13/04/2016אפשר את המייל שלך לדבר איתך לשתף
ואיך את מצליחה 10 שנים לחיות ככה???
זה פשוט סיוט!!!
זה לא משנה אם זה הרגשה או תחושה אמיתית זה פשוט בלתי אפשרי לחיות ככה אני לא מרגיש רגשות אני לא מרגיש כלום לא אוהב אפ אחד יותר אינלי אהבה אין לי שמחה אין לי כלום חוץ מעצבים דיכאון חרדות ונתק עצום מעצמי ומכולם
איך אפשר להרגיש ככה במשך 24/7 במשך 10 שנים איך??
אני ככה כבר 10 חודשים והדבר היחיד שאני רוצה זה לשים סוף לזה באלי למות כבר!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תתייאש תעשה כל מה שאתה יכול.
פלוני11/04/2016אל תקשיב לאף אחד שרוצה לאשפז אותך על סמך הודעה בפורום מבלי שפגש אותך בכלל ובדק אותך באמת!!, יש מלא פסכיאטרים לא מוסריים בדיוק כמו המקצוע שלהם .תלך לפסיכיאטר באופן פרטי ותוודא שזה אדם עם מוסר ואתיקה ושאתה סומך עליו, תנסה איתו תרופות שונות שמתאימות למצב ככל שאפשר עד שתמצא את התרופה הנכונה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפלוני
יוסי13/04/2016אתה צודק לגמרי אני מנסה כל שביכולתי מטופל תרופתית ופסיכולוגית גם
אבל מה עוד אני אמור לעשות?
הייתי אצל פסיכיאטר פרטי הוא אבחן אותי ואבר לי שזה דה פרסונליציה
אבל איך יוצאים מזה איך?
עדי עם זה 10 שנים קראתי על עוד אנשים שיש להם את זה גם 20 שנה וגם 30 איך אפשר לצאת מזה?? איך בבקשה עזרו לי אני חי מת פשוט לא מתפקד
איך יוצאים מזה אני רוצה כל כך לצאת מזה הלוואי!!!!!!!!!!
מוכן לעשות כל דבר!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפעמים הפתרונות הם לא צפויים
בדוי13/04/2016קודם כל אתה צריך תקווה בשביל לצאת מזה ואתה צריך להיות חזק, אני הייתי ממליצה דבר קצת פחות צפוי, תנסה ללכת לרב שאתה מאמין בו או משהו אחר שאתה מאמין בו תתפלא אבל זה יכול לעזור, אין לדעת הנפש היא דבר מסתורי שהרפואה לא תמיד יודעת הכל לגביה,זה לא שהיא לא יודעת כלל אלא פשוט לא הכל ,בנוסף תנסה לחשוב מתי זה התחיל ותנסה למצוא סיבות,אולי זה יעבור לך כמו שזה התחיל . פשוט יעבור . תשלב עזרה מרב וגם כל מיני טיפולים תרופתיים ,תמשיך לנסות תרופות ואל תתייאש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מחזיק מרבנים
שמוליק13/04/2016שלום.
יש אמת בדבריך; הרבה פעמים יועצים דתיים עוזרים. יש על כך עדויות. אני זוכר דברים מפורשים בספר הלימוד של מבוא לפסיכולוגיה. הוא היה באנגלית, כך שמדובר על כל דת ולאו דווקא על יהדות.
לצערי הרב, אני יכול לומר שהיהדות כפי שהיא נראית היום מושפעת מנורמות חברתיות הרבה יותר מאשר מהציוויים של הדת. אם ישנה נורמה בחברה הדתית - ואפילו אם היא ההיפך הגמור מההדרכה הדתית - היא תכריע את הכף.
החברה הדתית מדירה אנשים שמתמודדים עם קשיים נפשיים בצורה הרבה יותר מזעזעת ומחרידה מאשר בחברה החילונית.
קח בתור דוגמא את הדיון שהתקיים כאן בפורום [a href='http://www.beok.co.il/Forums-16/Forum-177/Discussion-1387593' id='link']www.beok.co.il/Forums-16/Forum-177/Discussion-1387593[/a].
היה שם רב אחד שבחור שעבר אישפוז ביקש ממנו להיות ממליץ. במקום להודות על האמת ולומר שהוא לא מעוניין - הוא המציא הלכה שלפיה רק הבחור יכול לספר על האישפוז מאוחר יותר, אבל מישהו אחר צריך לספר מייד; מדובר בהלכה נטולת כל הגיון.
בתור ראייה לדבריו הוא שלח שאלה לרב יעקב אריאל, רב העיר רמת גן, וטען שכך הרב אריאל אמר לו בעל פה, והוא ביקש וקיבל אישור לדבריו.
מעניין שהרב אריאל כתב במפורש שאין בעייה להיות ממליץ.
אותם רבנים לא היו מסוגלים לקחת אחריות ולהתמודד עם הסתירה המובהקת, ולא לקחו בחשבון שאולי ההלכה המפוברקת הזו אומרת שצריך לפגוע בפועל בידיים במועמדים כאלה. אתה מוזמן לראות את המשך הדיון, ולנסות לבקש תגובה מהרב אריאל שמעדיף להתעלם באופן שיטתי מהפניות אליו בנושא זה.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמוליק, אני מבקש ממך לא לזלזל!
חכם חתוכה14/04/2016אדון שמוליק, אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה שלא לזלזל בדת ומאמיניה ושלא לפגוע בכבודם של תלמידי חכמים ואותם אלו שמאמינים בהם ! ואל תערבב בבקשה בין סיפורים שלא קשורים לעניין כאן רק בשביל לקדם אג'נדה אנטי דתית שלך ! ואגב אפשר גם לקחת תרופות וגם לקבל ברכה מרבנים בחינם ! זה לא סותר ! אז תכבד את יושבי הפורום המאמינים בבקשה !
שבת שלום,
חכם חתוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד הערה חשובה שכמעט שכחתי לציין
שמוליק14/04/2016אינני רופא.
אך יחד עם זאת אני כאמור שומר לעצמי את הזכות להביע דעתי ככל שאמצא לנכון, גם אם הדברים אינם ערבים לאוזניכם, ואני כאן כדי להישאר, על אפכם ועל חמתכם, טרולים וליצנים אומללים שכמותכם. אז מה שיש לי לומר לכם זה ולשכמותכם זה : תחיו עם זה...ואל תשכחו לקחת את הכדורים שלכם (לייעוץ בדבר טיפול רשמי אמליץ לפנות לד"ר דוידאור).
בברכת רפואה שלימה,
שמוליק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

