נישואים לOCD ואישיות גבולית ואנשים עם בעיות נפשיות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נישואים לOCD ואישיות גבולית ואנשים עם בעיות נפשיות.
    יעל
    25/03/2016

    לפסיכיאטרים היקרים, שאלה שעולה במוחי היא האם ראיתם אנשים בראים לחלוטין מבחינה נפשית ופיזית מתחתנים עם אנשים עם הפרעות נפשיות? שאלה שניה למה שאנשים בראים יתחתנו עם אנשים חולים כארי ההתמודדות עם הפרעות נפשיות היא קשה ודורשת סבלנות ונתינה ללא תנאי. ולהכיל האדם במצבים של דכאון וחוסר תפקוד גם אם הוא לוקח תרופות יש משברים, אז מין הגיון אנחנו בתור מטופלים לא צרכים לוותר על זוגיות ולצפות להיות לבד ארי אפילו אנשים רבים בתור חברים או ידידים לא יבחרו אותנו. אשמח לתשובה;-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה אישית

    שמוליק
    27/03/2016

    שלום יעל.

    אינני רופא.

    קודם כל, אף אחד לא יחייב לא אותך, ולא אף אחד נורמטיבי, להינשא למישהו שסובל מהפרעות נפשיות.

    כל מתמודד נמצא במצב אחר, והדבר תלוי עד כמה ההתמודדות צלחה. וככל שההתמודדות הצליחה יותר - אז אדרבא, מדובר באדם חזק יותר שמצא משמעות עמוקה יותר לחיים.

    גם כאלה שלא הצליחו לגמרי - יכולים להיות להם יתרונות שמכסים על החסרונות, כך שיכול להיות שהם מועמדים טובים, גם לאנשים נורמטיביים.

    זו דעתי האישית.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים לOCD ואישיות גבולית ואנשים עם בעיות נפשיות. - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/03/2016

    צריך להבדיל, הפרעה נפשית , הפרעות חרדה ודיכאון שכיחות, ורוב האנשים יחוו מרכיב מסויים במהלך החיים.
    מחלות קשות כמו סכיזופרניה, מאניה דיפרסיה וכו.. זה האחוז הקטן בלבד וזה סיפור שונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים לocd ואישיות גבולית

    יעל
    29/03/2016

    אז אני לא מבינה ocd ואישיות גבולית נחשבות להפרעות נפוצות?
    האם ocd היא לא הפרעה קשה?
    האם אנשים עם אישיות גבולית לא נחשבים לאנשים קשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטיגמות הן דבר שגוי

    שירן
    29/03/2016

    הרבה אנשים בציבור לא יודעים כלום על הפרעות נפשיות. לאנשים בעלי הפרעות נפשיות נעשה מחדל בכך שלהרבה אנשים יש סטיגמות בנושא וחושבים שכל אדם שמטופל בתרופות פסיכיאטריות הוא משוגע כמו שמציגים בסרטים . האמת היא שההפך הוא הנכון . האנשים האלה נורמליים יותר משחושבים. ישנן עשרות סוגים של הפרעות נפשיות ורק מספר חריג שניתן למנות על האצבע הן הפרעות מסוכנות והן באחוז נדיר . יש הרבה אנשים שלוקחים תרופות ועם התרופות הם מתפקדים כרגיל . וזה לא הדבר היחידי עם הטיפול התרופתי הנכון ההפרעה לא קיימת, בדיוק כפי שילד עם קשב וריכוז (אגב קשב וריכוז היא גם הפרעה נפשית) לוקח רטלין והופך לאדם אחר כאילו אין לו בעיה כלל. הפרעה נפשית היא לא כתובה על המצח ולא כל אדם שלוקח תרופות הוא מהווה סכנה ואפילו ההפך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבתי

    שמוליק
    30/03/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שגוי או לא, זה משהו שורשי שלא ייעלם

    אלמוני
    01/04/2016

    בדבר אחד, ואולי גם יחיד, אתה צודק : "הרבה אנשים בציבור לא יודעים כלום על הפרעות נפשיות והאנשים האלה נורמליים יותר משחושבים" - נכון. עצם האמינות של האיבחונים למיניהם שנויה במחלוקת עד היום. שלא לדבר על כפייה פסיכיאטרית ונזקי אותן "תרופות".
    לגבי שאר הדברים שרשמת, אפילו אם חלק מהם היו נכונים, את האנשים ה"נורמלים" זה לא מעניין ולא יזיז אותם מהסטיגמה - מי שתוייג כ"חולה נפש" - אכל אותה. האוכלוסיה הזו היא החצר האחורית של החברה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ברוכה השבה לפורום

    שמוליק
    04/04/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו