ציפרלקס היפר אקטיביות לעיתים ומה המינון המומלץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציפרלקס היפר אקטיביות לעיתים ומה המינון המומלץ
    ירון
    29/03/2016

    שלום, לאחר שנה של דיכאון וחרדות עקב שינויים בחיי, במקביל לטיפול שכלל שיחות אצל פסיכולוג החלטתי לקחת ציפרלקס בהתייעצות עם פסיכיאטר. התחלתי במינון של 5מ"ג ולאחר שבוע וחצי העליתי ל 10מ"ג, אני חייב לציין שהתרופה השפיעה עליי די מההתחלה וההרגשה היא שהשתחררתי מ"כלא" הדיכאון והחרדה, התרופה מעין שומרת סף המונעת את אותן תחושות. היום אני 4 שבועות על מינון של 10מ"ג, במקביל להרגשה הטובה לפעמים אני נמצא במצב של היפר, אני שמח יותר מבעבר, כמו כן בלילה אני מתעורר אחרי 3 שעות שינה, ממשיך לישון ישר אחרי אך השינה כבר אינה עמוקה במיוחד, חשוב לציין שבעבר לפני 16 שנה חוויתי התקף היפומאניה עקב עישון גראס. השאלה שלי היא האם התופעות שתיארתי יחלפו עם הזמן? האם 10מ"ג הוא מינון שגבוה עבורי? האם איכות השינה תשתפר? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס היפר אקטיביות לעיתים ומה המינון המומלץ - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    29/03/2016

    שלום לך
    שינוים כפי שתארת,במיוחד לאחר שחוית התקף היפומאני,
    חייב מעקב והתייחסות מקצועית!
    כדאי מאוד שתיגש לפסיכיאטר שלך להערכה בכדי למנוע חלילה החמרה.
    תרגיש טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו