מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפסקת סימבלטה לקראת טיפולי פוריותהילה09/04/2016
שלום רב,
אני בת 38 ומטופלת כבר מזה כשנה בסימבלטה 60 כנגד דיכאון וחרדות בעקבות משבר שחויתי.
הכדור עזר לי מאוד וחזרתי לתפקוד מלא, הדיכאון חלף ואיתו גם החרדות, חזרה לי שמחת החיים ואני מרגישה מעולה. בשבוע הבא אני מתחילה טיפולי פוריות אשר כוללים מתן הורמונים והזרעות.
לקראת הטיפולים ירדתי לפני כ-5 ימים לסימבלטה 30 כאשר היום אני אפסיק ליטול לגמרי את התרופה. מכיון שרופא הפריון לא התייחס כלל לעובדה שאני נוטלת סימבלטה שאלתי היא האם אני צריכה להמתין פרק זמן מסוים מיום הפסקת התרופה ועד לטיפולים ההורמונליים? האם במידה ואני אקלט ואהיה בהריון אין חשש למומים עקב הטווח הקצר של הפסקת התרופה? האם אני צריכה לעשות בדיקת דם בכדי לוודא שהתרופה יצאה ממערכת הדם? תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
שמוליק10/04/2016שלום חן.
אינני רופא, אני סטודנט לפסיכולוגיה ממש בתחילת הדרך.
השאלה של טיפול תרופתי בזמן ההריון היא שאלה אינדבידואלית לחלוטין; וישנם שיקולים לכאן ולכאן.
התרופות עלולות לגרום נזק לעובר מחד ואפילו חשש פסיכולוגי לגרימת נזק לעובר יכול לגרום להרגשת מתח שעלולה לגרום נזקים, אבל מאידך אם הפסקה ואפילו רק הורדה במינון תגרום להתדרדרות בהרגשה של האם בזמן ההריון - גם זה גורם סיכון בהריון, ולכן צריך למצוא את נקודת האיזון לכל מטופלת באופן אינדבידואלי.
הדבר הנכון ביותר הוא לדווח על כך לרופאים המטפלים כדי למצוא את נקודת האיזון הנכונה עבורך.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפסקת סימבלטה לקראת טיפולי פוריות - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור17/04/2016ב 3 חודשים הראשונים של ההריון עדיף להיות ללא תרופה.
כמובן שיש צורך בשיקול תועלת מול סיכון, בירור רופא מטפל וכן מרכז טראטולוגי של משרד הבריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

