עזרה בהבחנת מצבי הנפשי. תודה רבה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בהבחנת מצבי הנפשי. תודה רבה.
    רון
    19/04/2016

    היי שמי רון בן 27.
    לפני כארבע חודשים התחילו לי התקפי חרדה פעם בכמה ימים, לאט לאט זה התגבר ונוסף לזה גם דיכאון, אין חשק לצאת מהבית או מהמיטה ובראש תמיד המחשבה והפחד מעוד התקף.
    לפני כחודשים עשיתי בדיקות דם כלליות שהראו שהכל בסדר..רק חסר טיפה ויטמין d. מאז הפסיקו הסימפטומים הפיזיים של התקפי החרדה אך נהייתה הרגשה מוזרה בראש כאילו הכל מוזר שונה ולא מוכר .. אין חשק לשום דבר.. לא לצאת מהבית ולא לדבר עם אנשים.. יושב בערב קצת עם חברים וגם זה בכוח... אבל כשאני כבר איתם אז מרגיש יותר טוב.. חושב שהכל עובר בלילה ואז קם בבוקר עם אותה הרגשה..
    התחילו לרוץ בראש מלא מחשבות, והתחלתי לקרוא באינטרנט על כל מיני דברים עם הסימפטומים הללו ומאז התחילו לי מחשבות מוזרות שאני יודע שהן לא אמיתיות אך בגלל החרדה המחשבות ממש חזקות. אשמח אם תגידו לי מה לדעתכם הבעיה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי להבהיר

    שמוליק
    19/04/2016

    שלום רון.

    לדעתי, כדאי שתבהיר האם המפגש עם החברים בערב הוא בבית שלך, כלומר שגם בערב אתה מפחד לצאת מהבית או שהפגישה היא מחוץ לבית ובערבים אתה יוצא מהבית.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על ההתייחסות

    רון
    20/04/2016

    יוצא מהבית אליהם.. יוצאים לשתות בירה אך גם שם לפעמים תחושה מוזרה אך לאט לאט זה משתחרר...
    אבל במהלך היום אין חשק ואנרגיות לצאת מהבית ומהמיטה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בכיוון של חרדות ודיכאון

    שמוליק
    20/04/2016

    שלום רון.

    אני חושב שאתה בעצמך כתבת את התשובה; מדובר באיזה שילוב של חרדות ודיכאון.

    בשביל לרדת לרזולוציות גבוהות יותר - צריך בדיקה מקיפה יותר, ויכול להיות שפגישה בודדת לא תספיק.

    אילו היית כותב שאתה לא יוצא כלל מהבית - הייתי מניח שמדובר באגרופוביה, אבל כנראה שלא...

    מה שבטוח, זה שכדאי לגשת לטיפול, וזה ממש לא חשוב יותר מדיי מה בדיוק הבעייה.

    מה שכן, יכול להיות שעצם הדיון בשאלה מה בדיוק הבעייה חשוב לך מצד עצמו. יכולות להיות לכך מספר סיבות, כגון מה יכולות להיות ההשלכות לכך לעתיד וכיו"ב. יכול להיות שעצם החש מתווית מרתיע ואולי מונע מללכת לטפל בבעייה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו