שאלה בנוגע לטיפול נכון... תודה רבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנוגע לטיפול נכון... תודה רבה
    גילי
    21/04/2016

    אני מודעת כי מה שנכתב כאן בתגובה אינו תחליף לייעוץ רפואי ..

    המצב הוא כזה.. אבא שלי בן 53 בזמן האחרון אומר שהוא חש כאבים בראש, בחזה, קושי נשימה, בודק כל הזמן לחץ דם, ערך את כל הבדיקות הנדרשות מ MRI ועד בדיקות לב מעמיקות והכל תקין אצלו , הוא במשך חצי שנה בא הלוך ושוב לרופאים זה נראה שהרופאים כבר התייאשו ממנו אז הוא גם התחיל להחליף רופאים, והוא פשוט לא מבין שאין לו כלום!! הוא מתלונן שמרגיש מן תזוזה בתוך הראש ובבטן, והוא כמעט ולא עובד.

    ההתנהגות הזאת היא מוזרה לנו (כלומר למשפחה) , כי לפני כן הוא היה בן אדם אחר לגמרי, חרוץ יוצא לעבודה לא מתלונן, להפך הוא לא היה יכול לשבת בבית הוא תמיד אהב לעבוד וכמה שיותר, כבר חצי שנה שכל מה שמעסיק אותו זה המצב הבריאותי שלו (שהוא טוב) .. לא פעם רופאים הפנו אותו לפסיכיאטר ולתרופות נגד חרדה, אבל הוא מאשים את הרופאים שהם לא טובים שהם לא רוצים לבצע את העבודה שלהם ובגלל זה הוא מחליף גם רופאים...

    אני יודעת שזה נורא להגיד אבל אני מסתכלת עליו מהצד ומתחילה לאבד סבלנות, יכול להיות באמת שהבעיה היא פסיכיאטרית ? הוא כנראה גם לא יסכים לטיפול ... כיצד עלינו לנהוג איתו כי הוא מסרב לטיפול פסיכיאטרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא תמיד יש מה לעשות

    שמוליק
    21/04/2016

    שלום גילי.

    בתור אחד שהיה חייב תמיכה נפשית, אבל העדיף להטיל אשם על מטפלים שהם אינם יכולים לעזור והלוואי שלא יפריעו - אני אומר בצער רב שיש מקרים כאלה.

    אי אפשר היה למנוע את ההתדרדרות שהביאה לבסוף לאישפוזים כפויים.

    אמון של המטפל במטופל הוא תנאי הכרחי להצלחת הטיפול, ובהרבה מאוד מקרים של אישפוזים כפויים, לא מצליחים לקנות את אמון המטופל, ואז נכנסים ללולאה של אישפוזים חוזרים ונשנים עד שמצליחים או שלא...

    במקרים כאלה, צריך לנסות להשתדל לשמור על השפיות של המשפחה הקרובה שמנסה לעזור ולא מצליחה.

    מה שאני יכול להעלות בדעתי שאולי יצליח למנוע התדרדרות במצב הוא אולי לנסות רופאים טבעוניים שאולי ימצאו איזו בעייה (לצורך העניין יכול להיות שהם ימצאו הרגלי אכילה שיכולים לשפר את הבריאות, או אולי להמליץ על יותר פעילות ספורטיבית וכיו"ב).

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה שמוליק, אני מבינה

    גילי
    22/04/2016

    אנחנו ממש אובדי עצות , קשה עם זה ... לראות אותו במצב הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו