מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה בנוגע לטיפול נכון... תודה רבהגילי21/04/2016
אני מודעת כי מה שנכתב כאן בתגובה אינו תחליף לייעוץ רפואי ..
המצב הוא כזה.. אבא שלי בן 53 בזמן האחרון אומר שהוא חש כאבים בראש, בחזה, קושי נשימה, בודק כל הזמן לחץ דם, ערך את כל הבדיקות הנדרשות מ MRI ועד בדיקות לב מעמיקות והכל תקין אצלו , הוא במשך חצי שנה בא הלוך ושוב לרופאים זה נראה שהרופאים כבר התייאשו ממנו אז הוא גם התחיל להחליף רופאים, והוא פשוט לא מבין שאין לו כלום!! הוא מתלונן שמרגיש מן תזוזה בתוך הראש ובבטן, והוא כמעט ולא עובד.
ההתנהגות הזאת היא מוזרה לנו (כלומר למשפחה) , כי לפני כן הוא היה בן אדם אחר לגמרי, חרוץ יוצא לעבודה לא מתלונן, להפך הוא לא היה יכול לשבת בבית הוא תמיד אהב לעבוד וכמה שיותר, כבר חצי שנה שכל מה שמעסיק אותו זה המצב הבריאותי שלו (שהוא טוב) .. לא פעם רופאים הפנו אותו לפסיכיאטר ולתרופות נגד חרדה, אבל הוא מאשים את הרופאים שהם לא טובים שהם לא רוצים לבצע את העבודה שלהם ובגלל זה הוא מחליף גם רופאים...
אני יודעת שזה נורא להגיד אבל אני מסתכלת עליו מהצד ומתחילה לאבד סבלנות, יכול להיות באמת שהבעיה היא פסיכיאטרית ? הוא כנראה גם לא יסכים לטיפול ... כיצד עלינו לנהוג איתו כי הוא מסרב לטיפול פסיכיאטרי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תמיד יש מה לעשות
שמוליק21/04/2016שלום גילי.
בתור אחד שהיה חייב תמיכה נפשית, אבל העדיף להטיל אשם על מטפלים שהם אינם יכולים לעזור והלוואי שלא יפריעו - אני אומר בצער רב שיש מקרים כאלה.
אי אפשר היה למנוע את ההתדרדרות שהביאה לבסוף לאישפוזים כפויים.
אמון של המטפל במטופל הוא תנאי הכרחי להצלחת הטיפול, ובהרבה מאוד מקרים של אישפוזים כפויים, לא מצליחים לקנות את אמון המטופל, ואז נכנסים ללולאה של אישפוזים חוזרים ונשנים עד שמצליחים או שלא...
במקרים כאלה, צריך לנסות להשתדל לשמור על השפיות של המשפחה הקרובה שמנסה לעזור ולא מצליחה.
מה שאני יכול להעלות בדעתי שאולי יצליח למנוע התדרדרות במצב הוא אולי לנסות רופאים טבעוניים שאולי ימצאו איזו בעייה (לצורך העניין יכול להיות שהם ימצאו הרגלי אכילה שיכולים לשפר את הבריאות, או אולי להמליץ על יותר פעילות ספורטיבית וכיו"ב).
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה שמוליק, אני מבינה
גילי22/04/2016אנחנו ממש אובדי עצות , קשה עם זה ... לראות אותו במצב הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

