מה קורה אם שכחתי לקחת כדור ויום למחרת לקחתי שתיים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה קורה אם שכחתי לקחת כדור ויום למחרת לקחתי שתיים?
    צחי
    23/04/2016

    שכחתי לקחת כדור אתמול (בגלל החג לא הייתי בבית). והיום הוספתי עוד טעות ולקחת 2 כדורים כי זה לא הסתדר לי עם הלוח השנה. זאת אומרת לקחתי כדור, בדקתי את עצמי אחרי חצי שעה אם לקחתי וראיתי שחסר חור (את החור שלא לקחתי אתמול) אז לקחתי שוב בלי לחשוב יותר מדי. ואחרי זה נזכרתי בעצם שמה שהיה חסר זה היה של אתמול ששכחתי והיום לקחתי בטעות 2.
    זה פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה. אני לוקח ריספונד 3 מיליגרם ביום. זה מסוכן מה שקרה? איך אני ירגיש מחר בבוקר? מה צריך לעשות? בינתיים אני מרגיש (24 שעות אחרי) אותו דבר מאוזן ולא היה שינוי במצבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה קורה אם שכחתי לקחת כדור ויום למחרת לקחתי שתיים? - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    24/04/2016

    שלום לך
    תשתדל שזה לא יקרה שוב.
    בדרך כלל מינון כזה עובר ללא בעיה.
    תרגיש טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו