תחילת שימוש בויפאקס XR ובעיות בתחום המיני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחילת שימוש בויפאקס XR ובעיות בתחום המיני
    תומר
    27/04/2016

    שלום
    אתמול לקחתי לראשונה ויפאקס (75 XR). כמעט באופן מידי, אני לא מצליח להגיע לסיפוק מיני, בכלל.
    היה לי גם ניסיון עם תרופות אחרות שגרמו לתופעות לוואי שליליות בתחום המיני (ציפרלקס, איקסל, סימבלטה ועוד).
    לאור הנ"ל, ובמיוחד לאור מה ששמעתי בנושא הגמילה מויפאקס, האם להמשיך לנסות עוד כמה ימים במינון הזה (מניח שהעלאת המינון תחריף הבעייה?), או להפסיק באופן מידי?
    התרופה האחרונה שלקחתי הייתה בונסרין, אבל היא לא עזרה לי והיו לה גם תופעות לוואי בעיתיות.
    אודה לסיוע, אני מתלבט מה לעשות!
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחילת שימוש בויפאקס XR ובעיות בתחום המיני - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    27/04/2016

    שלום לך
    מה הסיבה שאתה נוטל התרופה?
    פעמים רבות תופעת לואי זו חולפת עם הזמן כך שכדאי להיות סבלני.
    תרגיש טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסיבה שאני לוקח תרופה זו

    תומר
    27/04/2016

    הינה חרדות:
    הפרעות חרדה, לחץ כללי רב, והתקפי חרדה במגוון של מקרים, כולל בזמן העבודה.
    האם תוך שבועיים זה זמן מספיק בשביל להבין מה ההשלכות? מקווה שלא אתמכר לתרופה בזמן הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופציה שכדאי לבדוק

    שמוליק
    01/05/2016

    שלום תומר.

    אינני רופא.

    קשיים בתיפקוד המיני היא תופעת לוואי ידועה ושכיחה של תרופות מהמשפחות SSRI, ו SNRI, שהן המשפחות של התרופות שמקובל לתת נגד חרדות.

    ניתן לטפל בחרדות גם ע"י טיפולים פסיכולוגיים, ויתר על כן, גישתם העיקבית של הרופאים בפורום היא לשלב טיפולים פסיכולוגיים עם הטיפול התרופתי, שכן טיפול המבוסס רק על תרופות אינו מספיק יעיל.

    אם הטיפולים הפסיכולוגיים יהיו מספיק יעילים - יהיה ניתן בעתיד להפסיק את הטיפול התרופתי (ורק על פי הוראה של הרופא המטפל).

    הייתי ממליץ לבחון את האפשרות הזו מול הרופא המטפל.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו