התייעצות בקשר לתהליך של הקפאת ביציות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בקשר לתהליך של הקפאת ביציות
    מיכל
    11/05/2016

    אני מיכל בת 35 מאובחנת בפוסט טראומה
    מאוזנת תרופתית על ידי :
    QUETIPINE 300 mg
    LAMICTAL 225 mg
    ועקב תת בלוטת התריס
    Euthyrox 50 מק"ג
    כעת אני ללא בן זוג מעוניינת לבדוק תהליך של הקפאת ביציות
    שאלתי : האם התהליך שכולל גם קבלת הורמונים עלול להשפיע לרעה על מצבי?
    מעוניינת לקבל חוות דעת והמלצה האם להכנס לתהליך הזה.
    בתודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רופאה

    רונית
    16/05/2016

    מנסיוני גם רופאי הנשים וגם הפסיכיטטרים יגידו לך שטיפולים הורמונלים יכולים להוציא אישה מאיזון נפשי ומי שיש לה גם ככה בעיות נפשיות יותר רגישה ולכן אין איך לדעת בוודאות איך הטיפולים ישפיעו ושזה יכול לגמור להחמרה במצב הנפשי.
    בכל אופן לא יספיק לך התיעצות בפורום כי הרופאי נשים יבקשו ממך חוות דעת פסיכיאטרית חתום לגבי ההשפעה ושניתן להתחיל טיפול.
    מעבר לכך רופאי הנשים יגידו לך שכדאי להתחיל את התהליך במצב אופטימלי מבחינת בריאות נפשית כי כל הדרדות נפשית עשויה להפסיק טיפול ובינתיים הגיל מתקדם.
    ואני הדרדרתי עוד לפני ההורמונים הכבדים ולוקחת עכשיו אותם תרופות כמוך ולא יודעת אם אוכל לחזור ואם בכלל מסוגלת מבחינה נפשית לעמוד בזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו