הזניות מטלויזייה והתליית רשיון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הזניות מטלויזייה והתליית רשיון
    נועה
    20/05/2016

    מילא יטול רישיון שק אבל למה היתלו נהיגה, פעם קודמת באישפוז יום איש לא הודיע לפני 5 שנים למשרד הרישוי, למה עכשיו אחרי אישפוז חדשיים הודיעו על הקפאה, איך מחזירים כשכבר יש הפוגה של 3 שבועות, זה דחוף , לי אלו הרגליים שלי וגם הקשר עם העולם החיצון, מה עוד נישאר לי בחיים שלא אבד? למי יש ניסיון מר כזה שיציע מה עושים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך חוות דעת עדכנית

    שמוליק
    20/05/2016

    שלום נועה.

    אינני רופא.

    בעיקרון צריך חוות דעת עדכנית על המצב שלך כעת שמאפשר לך לנהוג. תצטרכי לדבר על כך עם הרופא המטפל. הוא כבר אמור לדעת מה בדיוק צריך לעשות.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשיון נהיגה

    נוי
    20/05/2016

    שמוליק שלום.מה שלומך ותודה על ניעות על אף שאינך מקצועי. האם ידוע לך כמה זמן צריך להיות בהפוגה מפסיכוטי כדי לקבל חזרה רישיון והאם עושים שוב טסט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוב הדברים נכונים

    שמוליק
    21/05/2016

    שלום רב.

    רוב הדברים שכתבת נכונים.

    לא צריך לעשות עוד פעם אי אילו בחינות, אלא רק צריך חוות דעת עדכנית לפיה המצב שלך מאפשר לך לנהוג.

    מסכים שנדרש שיתוף פעולה עם המערכת, ובכלל זה לקיחת התרופות.

    אין איזה שהוא זמן מינימלי; תלוי בהתרשמות של הרופא המטפל.

    א.ס. משתתפת מידי פעם בפורום, ומוכרת בתור אחת שהטיפול התרופתי לא הטיב עימה, אך צריך להיות מודעים לכך שיש מטופלים אחרים שהטיפול התרופתי מטיב להם. להם לא צריכה להיות בעייה לשתף פעולה עם המערכת.

    מי שאינו מעוניין בטיפול התרופתי - עומדות בפניו שתי אופציות. האחת היא לשתף פעולה עם המערכת, ואחרי שהוא מקבל את רשיון הנהיגה בחזרה, הוא יכול לעשות כראות עיניו, ולהפסיק את הטיפול התרופתי, על אף שלא מומלץ להפסיק מבלי להתייעץ עם הרופא המטפל, אא"כ מדובר בסבל בלתי אפשרי, וגם אז כדאי לנקוט באמצעי זהירות.

    אפשר גם ללכת לאפיק המשפטי, אבל כדאי להתייעץ עם עורך דין שמבין בעניינים כאלה, ולבחון את הסיכויים של ההליך המשפטי לפני שמוציאים כספים ואנרגיות.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו