מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הזניות מטלויזייה והתליית רשיוןנועה20/05/2016
מילא יטול רישיון שק אבל למה היתלו נהיגה, פעם קודמת באישפוז יום איש לא הודיע לפני 5 שנים למשרד הרישוי, למה עכשיו אחרי אישפוז חדשיים הודיעו על הקפאה, איך מחזירים כשכבר יש הפוגה של 3 שבועות, זה דחוף , לי אלו הרגליים שלי וגם הקשר עם העולם החיצון, מה עוד נישאר לי בחיים שלא אבד? למי יש ניסיון מר כזה שיציע מה עושים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך חוות דעת עדכנית
שמוליק20/05/2016שלום נועה.
אינני רופא.
בעיקרון צריך חוות דעת עדכנית על המצב שלך כעת שמאפשר לך לנהוג. תצטרכי לדבר על כך עם הרופא המטפל. הוא כבר אמור לדעת מה בדיוק צריך לעשות.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשיון נהיגה
נוי20/05/2016שמוליק שלום.מה שלומך ותודה על ניעות על אף שאינך מקצועי. האם ידוע לך כמה זמן צריך להיות בהפוגה מפסיכוטי כדי לקבל חזרה רישיון והאם עושים שוב טסט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוב הדברים נכונים
שמוליק21/05/2016שלום רב.
רוב הדברים שכתבת נכונים.
לא צריך לעשות עוד פעם אי אילו בחינות, אלא רק צריך חוות דעת עדכנית לפיה המצב שלך מאפשר לך לנהוג.
מסכים שנדרש שיתוף פעולה עם המערכת, ובכלל זה לקיחת התרופות.
אין איזה שהוא זמן מינימלי; תלוי בהתרשמות של הרופא המטפל.
א.ס. משתתפת מידי פעם בפורום, ומוכרת בתור אחת שהטיפול התרופתי לא הטיב עימה, אך צריך להיות מודעים לכך שיש מטופלים אחרים שהטיפול התרופתי מטיב להם. להם לא צריכה להיות בעייה לשתף פעולה עם המערכת.
מי שאינו מעוניין בטיפול התרופתי - עומדות בפניו שתי אופציות. האחת היא לשתף פעולה עם המערכת, ואחרי שהוא מקבל את רשיון הנהיגה בחזרה, הוא יכול לעשות כראות עיניו, ולהפסיק את הטיפול התרופתי, על אף שלא מומלץ להפסיק מבלי להתייעץ עם הרופא המטפל, אא"כ מדובר בסבל בלתי אפשרי, וגם אז כדאי לנקוט באמצעי זהירות.
אפשר גם ללכת לאפיק המשפטי, אבל כדאי להתייעץ עם עורך דין שמבין בעניינים כאלה, ולבחון את הסיכויים של ההליך המשפטי לפני שמוציאים כספים ואנרגיות.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

