האם יכול להיות שאני בחרדה אם אני מרגישה רגועה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יכול להיות שאני בחרדה אם אני מרגישה רגועה?
    דנה
    22/05/2016

    סביב ביוץ יש לי בריחת שתן מסיבית. בנוסף סביב ביוץ כל פעם תופס אותי הצטננות או שיעול או חולי אבל כמות השתן לא פרופורציונית. בדיקות סוכר תרבית שתן ובדיקות גיניקולוגיות תקינות. השיעול לא כ"כ תקין - קיבלתי משאף בגלל ירידה בבדיקות ריאות או לעיתים אנטיביוטיקה ברונכיטוס. יכולה לעשות פיפי ואחרי חצי שעה יהיה לי שוב כמות מסיבית של פיפי כולל בלילה. וכשבורח זה בורח בכמות כך שפד רגיל לא סופג את זה.
    אני מרגישה פסיכולוגית כאילו רגועה אבל זה מפריע לי ברמה התפקודית שמתביישת שיש כזאת בריחה כמות מסיבית.
    בעבר אחרי לידה לקחתי פעם ראשונה כדורים פסיכיאטרים. כרגע בלי כלום אבל בגלל העבר רופא משפחה חושב שיש בעיית חרדה. האם יכול להיות לי בעית חרדה שגורמת לכמות כזאת של פיפי למרות שחושבת שאני רגועה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יכול להיות שאני בחרדה אם אני מרגישה רגועה? - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    26/05/2016

    קשה לנחש ללא בדיקה והערכה.
    יש להתייעץ עם פסיכיאטר.
    באופן כללי , פחות סביר , אם רגועים..
    יש לשלול תחילה בעיה גופנית, דלקת בדרכי השתן, שתייה מוגזמת, קפה מוגזם ועוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו