שאלה בבקשה לדר יהונתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בבקשה לדר יהונתן
    דנית
    27/05/2016

    אני סובלת מאו סי די . נערה עברה עם כלב מסוכן לידי. היתי בהלם. אחרי כמה דקות ראיתי שהיא גרה קרוב למקום שהיתי. נגשתי לבית שלה בחוץ.ואמרתי לה שנבהלתי מהכלב. בדיעבד היתי צריכה להגיד שיצא חוק לשים מחסום לכלב . זה באמת מסוכן רוטווילר. הנערה אמרה שהיא היתה רחוקה ממני.לי נדמה שהיתה קרובה כמטר ממני. פתאום אמה יצאה והתחילה לקלל אותי בנוסף לקללה שלה .עוד המשיכה לקלל שאלוהים יקח אותי. אני כמובן פחדתי הם היו שתים . והיתי בגינה שלהם. עניתי לה בעדינות שתעבור מה שעברתי. אני אוכלת את עצמתי שלא קיללתי אותה ורק אמרתי לה שתעבור מה שעברתי. שאלתי היא האם עניתי לה בעדינות מדי..? יחסית לקללות שלה. בבקשה תענה לי כי אחת כזאת היתי צריכה לקלל אותה עוד. בתודה וסליחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה לדר יהונתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה רק לדר יהונתן לא לאף אחד אחר

    דנית
    27/05/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו