רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים רוצחים
    אנונימי
    31/05/2016

    פסיכיאטרים רוצחים, פסיכיאטרים רוצחים, פסיכאטרים רוצחים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכתוב רוצחים על פסיכיאטרים??

    רינת
    01/06/2016

    לפחות תרשום למה ומה הם עשו לך, שנדע!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה שהם רוצחים תנפש לבן אדם

    מור
    02/06/2016

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל מה שרשמת נכון

    רינת
    02/06/2016

    אבל לא כל הפסיכיאטרים כאלה.
    לא כולם נותנים את האנטי פסיכוטיים הארורים האלה.
    מדובר על הפסיכיאטרים בבתי חולים לחולי נפש. רק שם זה קורה.
    וכל עוד המקומות האלה סגורים ואיש לא יודע מה קורה שם, זה יימשך עוד שנים רבות מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת, חשבתי על זה ויש מצב שאתה צודק

    רינת
    02/06/2016

    כשסרבתי לקבל תרופה אנטי פסיכותית מפסיכיאטר, מכיוון שיש לתרופות אלה תופעות לוואי מחרידות (כגון פרקינסון וכאבים עזים בשרירי הרגליים ועוד מלא תופעות והכי מצחיק שנותנים אותן לחולי דיכאון. הרי אנטי פסיכוטיים מורידים רמות דופמין במח וזה לכשלעצמו עושה דיכאון, אז מה הקטע לתת את האנטי פסיכוטיים לדיכאוניים?)
    אז כשסרבתי והסברתי לו בהיגיון למה אז הוא פנה אל אחותי והתחיל להסית אותה נגדי ואמר לה שמרוב דיכאון אני לא יודעת על מה אני מדברת ושכנע אותה שהכדורים האלה הם מתנת האל לדיכאוניים.
    כמובן שאחותי מיד עברה לצד הפסיכיאטר ושכנעה אותי לקחת אותם.
    כשעמדתי בסירוב למרות השכנועים שלה, היא רתחה עלי מזעם וטענה שאני ״נהנית״ להיות בדיכאון ושאני לא רוצה לעזור לעצמי.
    היא גם הסיתה את כל המשפחה שלי נגדי וכולם כועסים עלי בגלל שאני לא מוכנה לשתות כדור שגורם לפרקינסון, רעד בשפתיים וריור, אי שקט קיצוני, כאבים מטורפים ברגליים, נוקשות שרירים, ובחדשים יותר גם השמנה קיצונית וסכרת.
    אין לי כבר עם מי לדבר, כל פעם שאני מבקשת עזרה בדיכאון הם צורחים עלי לקחת אנטי פסיכוטי ( שתבינו, אני לא פסיכוטית רק בדיכאון, אבל משום מה הפסיכיאטרים נותנים אנטי פסיכוטים גם לדיכאון).
    בקיצור, נשארתי לבד במערכה, גם בדיכאון וגם בודדה.
    אבל אני לא יודעת אם הפסיכיאטרים הם האשמים היחידים בכך ובטח שלחברות התרופות יש יד בהפצת ״התרופות״ האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמור מאוד

    שמוליק
    02/06/2016

    שלום רינת.

    הסיפור שלך ממש מזעזע.

    אני מאובחן בסכיזו-אפקטיב, גם כן סבלתי מתופעות הלוואי שלהן, עד שהפסקתי אותן. הרופאה שלי זרמה איתי.

    אני טוען שהמקרה שלי מוכיח שאי אפשר לדעת האם ה"זומביות" היא תמסינים שליליים של המחלה או שהיא תופעת לוואי של התרופות, ובעיקר האנטי-פסיכוטיות.

    אני כל הזמן אומר שצריך לומר למטופלים את כל האמת, ולא לנפנף אותם עם הסברים של "תסמינים שליליים".

    אני פעיל כבר כמה שנים בפורום, ואני בטוח שהרופאים כאן בפורום קיבלו את דבריי, והם אכן משתמשים במושג "תסמינים שליליים" ביתר זהירות, אבל למרבה הצער, יש הרבה פסיכיאטרים שייקח זמן עד שהמסר יגיע אליהם.

    ד"ר דוידאור כתב פעמיים שהוא חושב שאני צריך לעשות הסבה מקצועית למטפל. בשנה שעברה התחלתי ללמוד פסיכולוגיה, ואני מקווה לעשות בעתיד מחקר שיבחן את הדברים.

    המצב די עגום. בשנה שעברה בקורס מבוא לפסיכולוגיה, כשלמדנו על סכיזופרניה, הייתה סטודנטית שעשתה שירות לאומי עם סכיזופרניים, ותהתה מדוע הם נוטים לזרוק את התרופות שמועילות להם (כמובן על פי מה שמלמדים באוניברסיטה). המרצה ממש לא ידע מה לענות...

    אני מציע לך ללכת לרופא אחר. אם את רוצה, אני יכול להפנות אותך לרופאה שלי, שהיא ממש מעדיפה לתת מה שפחות תרופות, ואני בטוח שהיא תגלה הבנה לעמדה שלך לפיה התרופות האנטי-פסיכוטיות לא עושות לך טוב, ושכנראה צריך להתמקד יותר בטיפולים פסיכולוגיים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שמוליק

    רינת
    03/06/2016

    הבעייה היא ששום נוגד דיכאון לא מצליח להשפיע עלי.
    אמנם תופעות הלוואי של נוגדי דיכאון לא כל כך קשות אבל אני מגיבה אליהן הפוך.
    הדיכאון מתגבר, החרדות מתגברות והלחץ בגוף עולה עד לכדי מחשבות אובדניות ממשיות. לכן אני מנסה שבוע כדור ואז מפסיקה אותו וכך עם כל הכדורים.
    מהאנטי פסיכוטיים שנתנו לי קיבלתי את כל תופעות הלוואי המחרידות הקיימות בכדור.
    אני קיבלתי חודשיים פרפנאן ורק זריקה אחת של מודיקאט.
    לא אתאר עכשיו את מסכת הייסורים שעברתי מהתרופות האלה ולקח לי חודשים לצאת מזה ונראה לי שבכל זאת יש השפעה בלתי הפיכה. לפני נוגדות הפסיכוזה אמנם הייתי בדיכאון אבל לא כזה חזק. אני יכולה להישבע שהאנטי פסיכוטיים עשו לי נזק תמידי במח וגרמו לדיכאון שלי להיות חזק ועמיד יותר.
    כמו שסיפרתי למעלה, המשפחה עומדת לצד הפסיכיאטר שרוצה לתת אנטי פסיכוטי שוב ואני לבדי במערכה נגדם, בדיכאון, שבורה, מרוסקת ללא עתיד ורק רוצה שהכל ייגמר כבר.
    אם מישהו כאן יכול לעזור לי או לתת איזו עיצה, אז אני אשמח מאוד.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להחליף רופא

    שמוליק
    05/06/2016

    שלום רינת.

    נראה לי שמה שצריך לעשות, זה להחליף רופא, או ללכת לפסיכולוג קליני.
    אם לא היה לך נסיון טוב עם תרופות, אז זה אומר שצריך לנסות דרכים אחרות, ויש לפחות עוד ארבע סוגים שונים של טיפולים: התנהגותיים, קוגניטיביים, פסיכו-דינמיים וטיפולים בגישה ההומניסטית. פסיכיאטר טוב אומר לדעת ולטפל בפועל גם טיפולים פסיכולוגיים; פסיכיאטריה זה לא רק תרופות!!

    יכול להיות שאותו רופא שהלכת אליו הוא מהסוג שמעדיפים להתמקד בטיפולים תרופתיים, וזה פשוט לא מתאים לך, אז צריך ללכת לרופא אחר שהגישה שלו נוטה יותר לטיפולים פסיכולוגיים, או ללכת לפסיכולוג (שממילא אינו מוסמך לתת תרופות). יכול להיות שבנסיבות שלך צריך רופא שיתמוך בעמדה שלך שהנסיון האישי שלך הראה שתרופות לא עושות לך טוב על מנת שיניחו לך.

    אם את רוצה, אני אשמח להמליץ על הרופאה שלי, שזו הגישה המוצהרת שלה.

    שבוע טוב.
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורים פסיכיאטרים זה זבל כימי

    גיא
    12/06/2016

    כדורים פסיכיאטרים זה זבל כימי,הכדורים האלה זה סמים (בהגדרת משרד הבריאות). "טיפול" פסיכיאטרי זה לא טיפול זה מרדים את הבעיה זה מונע ממך להרגיש את מה שקורה סביבך. כדי לטפל בבעיות צריך ללכת לפסיכולוג שנותן לך כלים איך להתמודד עם הבעיות ואיך לפתור אותם. צריך תזונה נכונה צריך לעשות ספורט צריך למלא את הנפש בעשייה וביצירה.
    ברצוני לשתף אתכם שהפסיכיאטר של אישתי אחרי הלידה של הילד שלנו גרם נזקים חמורים והמקצועיות שלו שואפת לאפס קודם כל הוא 1.הפר חיסיון לקוח (אישתי הגיעה אליו דרך אמא שלה והוא מטפל באחיה ובאבא שלה והוא מביא להם כדורים זהים) 2. הוא התרשל הוא גרם לאישתי לעלות במשקל גרם לה להיות עייפה גרם לה לאיבוד החשק המיני לא הייתה אינטימיות ביננו למעלה משנה) לא קרא את התיק הרפואי שלה(לפני ההריון היא הייתה מטופלת פעמיים בשבוע ב 10 מ"ג ציפרלקס ואחרי ההריון הוא הקפיץ ל 20 מ"ג שבעה ימים בשבוע ב 5 דקות אבחון!!) שיבש לה את המחזור הקשר שלי השתבש והיינו על סף גירושים עד שהחלטתי להילחם ולשקם את הקשר ולשקם את המשפחה שהקמנו והיום המינונים ירדו האינטימיות חזרה אבל הפסיכיאטר עדיין עושה בעיות בהורדת הכדורים.
    ובגלל זה יש את עמותת מגן למען האנושות שהגישה תלונה
    לגופים הממונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורים פסיכיאטריים זה זבל כימי

    גיא
    12/06/2016

    כדורים פסיכיאטרים זה זבל כימי,הכדורים האלה זה סמים (בהגדרת משרד הבריאות). "טיפול" פסיכיאטרי זה לא טיפול זה מרדים את הבעיה זה מונע ממך להרגיש את מה שקורה סביבך. כדי לטפל בבעיות צריך ללכת לפסיכולוג שנותן לך כלים איך להתמודד עם הבעיות ואיך לפתור אותם. צריך תזונה נכונה צריך לעשות ספורט צריך למלא את הנפש בעשייה וביצירה.
    ברצוני לשתף אתכם שהפסיכיאטר של אישתי אחרי הלידה של הילד שלנו גרם נזקים חמורים והמקצועיות שלו שואפת לאפס קודם כל הוא 1.הפר חיסיון לקוח (אישתי הגיעה אליו דרך אמא שלה והוא מטפל באחיה ובאבא שלה והוא מביא להם כדורים זהים) 2. הוא התרשל הוא גרם לאישתי לעלות במשקל גרם לה להיות עייפה גרם לה לאיבוד החשק המיני לא הייתה אינטימיות ביננו למעלה משנה) לא קרא את התיק הרפואי שלה(לפני ההריון היא הייתה מטופלת פעמיים בשבוע ב 10 מ"ג ציפרלקס ואחרי ההריון הוא הקפיץ ל 20 מ"ג שבעה ימים בשבוע ב 5 דקות אבחון!!) שיבש לה את המחזור הקשר שלי השתבש והיינו על סף גירושים עד שהחלטתי להילחם ולשקם את הקשר ולשקם את המשפחה שהקמנו והיום המינונים ירדו האינטימיות חזרה אבל הפסיכיאטר עדיין עושה בעיות בהורדת הכדורים.
    ובגלל זה יש את עמותת מגן למען האנושות שהגישה תלונה
    לגופים הממונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו