מה יהיה הסוף עם הssri הארורים האלה??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה יהיה הסוף עם הssri הארורים האלה??
    מור
    01/06/2016

    היי. אני בת 22..לוקחת 6 שנים כדורים מסוג הssri.
    שנתיים פרוזאק 3 שנים ציפרלקס ושנה סרנדה.
    על הדרך ניסיתי תרופות פסיכוטיות ו snri שמרדים מאוד.
    מגיל 16 נשלחתי לפסיכיאטר כי היתי חרדתית ומופנמת בצורה חריגה.
    כל פעם שאני מנסה להוריד במינון ולאט לאט להפסיק הדיכאון חוזר לי צפים לי זכרונות מהעבר ופחדים מהעתיד..המוח שלי ער חד ולא נח ממחשבות ואני לא מפסיקה לבכות . מצד שני הכדורים פוגעים לי בעירנות בחדות ובזיכרון באופן משמעותי.מעכבים לי את הוצאת הרישיון ותחילת הלימודים במכללה אם בכלל. אני חייבת להפסיק. האם כל אחד יכול להפסיק בצורה מאוד הדרגתית? או שאצל מטופלים מסויימים זה כבר לא יתאפשר ועלול להחריף את המצב הנפשי ? האם יש לי תקווה שזה לא לכל החיים? אולי אפשר לשמור על מינון של 2 כדורים לשבוע אפילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    פני
    02/06/2016

    עכשיו העלתי הודעה, ויש שם שורה:
    "אני לוקחת סימבלתה וזה מאוד מאוד עוזר לי, מפחית את הדיכאון בצורה מאוד מורגשת כממו ששום כדור לא עשה בעבר"

    אני גם ניסיתי הרבה הרבה כדורים, ואחרי שהבנתי שהם לא כאלה אפקטיביים וירדתי מהם, הדיכאון היה פשוט מכניס לי סטירה לפנים.
    כם הסימבלתה טוב לי, היא בכלל לא מרגימה אותי, התופעות לוואי עברו אחרי שבוע, הכדור הזה פשוט מציל אותי מהדיכאון הנורא הזה.

    תנסי לברר על הכדור (אם כי עלייך לדעת שהוא לא בסל בתרופות והוא מאוד יקר).

    אני לא יודעת למה עושים לך בעיות עם הרישיון, אותי שלחו לפסיכיאטר מטעם משרד הרישוי, אחרי חודש וחצי נתנו לי אישור להתחיל ללמוד נהיגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי טיפולים פסיכולוגיים

    שמוליק
    02/06/2016

    שלום מור.

    יש מטופלים שהתרופות מיטיבות עימם, ויש מטופלים שלא. אני נמנה עם אלה שלא, ואין להסיק מסקנות על הכלל.

    אם את מרגישה שהתרופות גם מזיקות, אז אפשר לנסות להתמקד יותר בטיפולים פסיכולוגיים, שיכולים אף הם לתת האיזון הכימי הנדרש. כדאי לבחון את העניין מול הרופא המטפל.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו