האם אני חווה מאניה? אשמח למענה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני חווה מאניה? אשמח למענה
    אניאני
    12/06/2016

    שלום,

    בת 32 עשיתי איבחון בגיל 18- דיכאון מג'ורי, דיסתימיה, OCD, חרדה כללית וחרדה חברתית.
    הייתי בטיפול עד גיל 26. עדיין לוקחת כדורים (סימבלתה)
    אני מעשנת קנביס רפואי (ללא קשר לנפש. מדובר בפציעה) כבר שנה.

    את השאלה לגבי מניה דיפרסיה אני שואלת בגלל החוייה הבאה:
    לפני יומיים התחלתי להרגיש מעלה רוחנית, הבנה כאילו העולם בסדר והכל טוב. היו לי הרבה מחשבות עמוקות שרצו שעות ארוכות.
    היום הרגשתי מלאת ביטחון, ניהלתי שיחות בלתי צפויות והראיה שלי כלפי העולם השתנתה, הכל אחר לחלוטין, החדר שלי פתאום אחר, הכל רגוע.. קשה מאוד להסביר את התחושה הזאת.
    חשבתי שאולי זה יעבור אבל זה ממשיך גם עכשיו...

    אני מאובחנת כסובלת מדיכאון מג'ורי, שום מטפל לא דיבר איתי על מניה דיפרסיה

    במידה ואין לי ממה לחשוש- מדוע אני מרגישה ככה?
    לרגעים זה נראה לי שבא לי לברוח מהתחושה הזאת כי באיזשהו מקום עולה בי המחשבה שזה טוב מידי כאילו אני צריכה לחזור למטה כדי שזה יהיה אמיתי

    אני אדם שחושב הרבה ומאוד מודע למצב שלו (בגלל המודעות הגדולה אפשר לומר שכיום אני לא סובלת מOCD ולא מחרדה חברתית), נורא מתסכל להרגיש ככה, כאילו אני לא במציאות בכלל.

    אשמח לתגובה
    תודה רבה והמשך שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלי לציין שבשבוע האחרון קרה דבר

    אניאני
    12/06/2016

    שהיה לי מאוד קשה להפנים, והרגשתי שאני לא יכולה להכיל כמות מידע כל כך גדולה, שזה גדול עלי ומכך נכנסתי לפאניקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו