כדורים פסיכיאטריים זה זבל כימי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורים פסיכיאטריים זה זבל כימי
    גיא
    12/06/2016

    כדורים פסיכיאטרים זה זבל כימי,הכדורים האלה זה סמים (בהגדרת משרד הבריאות). "טיפול" פסיכיאטרי זה לא טיפול זה מרדים את הבעיה זה מונע ממך להרגיש את מה שקורה סביבך. כדי לטפל בבעיות צריך ללכת לפסיכולוג שנותן לך כלים איך להתמודד עם הבעיות ואיך לפתור אותם. צריך תזונה נכונה צריך לעשות ספורט צריך למלא את הנפש בעשייה וביצירה.
    ברצוני לשתף אתכם שהפסיכיאטר של אישתי אחרי הלידה של הילד שלנו גרם נזקים חמורים והמקצועיות שלו שואפת לאפס קודם כל הוא 1.הפר חיסיון לקוח (אישתי הגיעה אליו דרך אמא שלה והוא מטפל באחיה ובאבא שלה והוא מביא להם כדורים זהים) 2. הוא התרשל הוא גרם לאישתי לעלות במשקל גרם לה להיות עייפה גרם לה לאיבוד החשק המיני לא הייתה אינטימיות ביננו למעלה משנה) לא קרא את התיק הרפואי שלה(לפני ההריון היא הייתה מטופלת פעמיים בשבוע ב 10 מ"ג ציפרלקס ואחרי ההריון הוא הקפיץ ל 20 מ"ג שבעה ימים בשבוע ב 5 דקות אבחון!!) שיבש לה את המחזור הקשר שלי השתבש והיינו על סף גירושים עד שהחלטתי להילחם ולשקם את הקשר ולשקם את המשפחה שהקמנו והיום המינונים ירדו האינטימיות חזרה אבל הפסיכיאטר עדיין עושה בעיות בהורדת הכדורים.
    ובגלל זה יש את עמותת מגן למען האנושות שהגישה תלונה
    לגופים הממונים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשרייך ,כל הכבוד שאתה מביא אמת לאור

    חסוי
    13/06/2016

    כל הכבוד שאתה מביא את האמת בפרצוף של הפורום הזה, אתה כל כך צודק, מאוד צר לי על המקרה החמור עם הפסיכאטר הזה. אגב עמותת מגן לזכויות אנוש אך פעם לא עונה כאשר מנסים להתלונן אליה או ליצור עימה קשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו