אם רופא עסוק אז ששמוליק יענה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אם רופא עסוק אז ששמוליק יענה
    נועה
    14/06/2016

    לפני חצי שנה התקף חוזר היפו מאניה פסיכוטי,הקודם לפני חמש שנים שבמשך חצי שנה אף הוא לא עבר והפך לדאון עוד שנה וחצי ללא עזרת כדורים כי היתה עמידות, האם יתכן שוב שחצי שנה עם מינון הכי גבוה של כל מיני אנטי פסיכוטי תגיע רק רמיסייה חלקית הכוללת שקט עייפות חולשה וחשיבה לא לעומק למרות שהבן אדם אקדמאי משכיל וחדור מוטיבציה להצליח,האם זה אכן מצב שאליו אפשר להגיע רק רגיעה חלקית למרות ועל אף המינונים הכי גבוהים כבר חצי שנה, מי מכיר כזו תופעה של עמידות כי המסרים מהטלויזייה עדיין קיימים,, אינני מה תוכנם אולם לדעתי מדובר בהיזכרות של בחור מאהבה ניכזבת כואבת ומעליבה,שגרמה לטראומה רצינית אשר הציתה פסיכוטי קשה תודה על המענה אשמח לציין מחקרים ומקרים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    14/06/2016

    שלום נועה.

    לצערי, אני לא ממש מכיר את התופעה הזו של סכיזופרניה עמידה. היה איתי בשלוותה בחור שטען שזה מה שיש לו. כמובן שהוא היה מקבל תרופות אנטי-פסיכוטיות, שלא ממש ברור עד כמה הן עזרו. והאמת היא שממש לא ברור בשביל מה נותנים תרופות כשמדובר בסכיזופרניה עמידה, אם הן בין כה וכה אינן עוזרות, אז הן עלולות לגרום לתופעות לוואי?!

    מה שנראה הגיוני הוא לנסות לפחות טיפולים פסיכולוגיים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו