חולי דיסתימיה לשעבר בבקשה תעזרו לי אני מיואש כבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חולי דיסתימיה לשעבר בבקשה תעזרו לי אני מיואש כבר
    מיואש כבר
    29/06/2016

    היי אני בן 19 לפני 4-5 שנים התחלתי להבחין בתופעות שמפריעות לי באורח חיים תסמינים כמו : ירידה במצב רוח , חוסר תאבון , חוסר חשק מיני , רצון לישון כל הזמן , חוסר תקווה , לא הרגשתי מה זה אושר כבר כמה שנים .. זה היווה לי מכשול בעקבות זה לא סיימתי את הלימודים ושיחררו אותי מצה״ל , רק לפני כשלושה חודשים סיפרתי את זה פעם ראשונה לאמא שלי כי כבר לא יכלתי לשמור את זה לעצמי והייתי צריך מישהו שיעזור לי לצאת מזה , הלכתי לפסיכיאטר שאבחן אותי כחולה דיסתימיה והוא נתן לי מרשם לציפרלקס , אני משתמש בתרופה כבר חודשיים אין שיפור בכלל ואני מתחיל לאבד כל תקווה שאני ייצא מהמחלה הזאת אי פעם , הייתי שמח מאוד אם יש מישהו שייצא מזה אי פעם ויכול לספר לי איך הוא עשה זאת כי ממש אני מרגיש שאני מתחיל להשתגע ואני לא יכול להמשיך את החיים שלי ככה . תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולי דיסתימיה לשעבר בבקשה תעזרו לי אני מיואש כבר - תגובה

    ד``ר יעקב חרמון
    29/06/2016

    שלום לך
    ליטול כדור ציפראלקס ולהמתין לישועות זה לא מספיק...
    תמשיך בטיפול כולל שיחות,החלפת תרופות או שילוב תרופתי עשויים לסייע..
    אל תכנע!
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן, מוכר לי כל מה שכתבת

    פני
    29/06/2016

    דיסתימיה היא אכזרית, היא יומיומית, היא מכרסמת... אבל היא ניתנת לטיפול.
    כדורים לסיוע יכולים להעלות את מצב הרוח שלך
    טיפול אצל פסיכולוג יתן לך את הכלים להתמודד עם ההפרעה.

    מניסיוני- קשה מאוד לעשות את זה לבד
    אדם חלש, שנפשו פגוע, שכלו משקר לו, לכן כמעט ואין לנו אפשרות לשכנע את עצמנו שאנחנו יכולים.
    אבל עם טיפול ראוי בהחלט אפשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר לכך, כדאי לדבר עם פסיכיאטר לגב

    פני
    29/06/2016

    לגבי הציפרלקס, זה לא בהכרח עוזר לכל אדם.
    לי אישית זה לא עשה כלום ולאחר 3 חודשים נתנו לי בכלל ויפאקס שהוריד את הדיסתימיה מ100% ל 20%
    (אין לי אינטרס להמליץ על תרופה, את זה ידע רק פסיכיאטר)

    אבל אל תתייאש, אנחנו חייבים להמשיך כדי להחלים.
    לפעמים זה קשה ומייאש, אבל המלחמה עדיין נמשכת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו