מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חולי דיסתימיה לשעבר בבקשה תעזרו לי אני מיואש כברמיואש כבר29/06/2016
היי אני בן 19 לפני 4-5 שנים התחלתי להבחין בתופעות שמפריעות לי באורח חיים תסמינים כמו : ירידה במצב רוח , חוסר תאבון , חוסר חשק מיני , רצון לישון כל הזמן , חוסר תקווה , לא הרגשתי מה זה אושר כבר כמה שנים .. זה היווה לי מכשול בעקבות זה לא סיימתי את הלימודים ושיחררו אותי מצה״ל , רק לפני כשלושה חודשים סיפרתי את זה פעם ראשונה לאמא שלי כי כבר לא יכלתי לשמור את זה לעצמי והייתי צריך מישהו שיעזור לי לצאת מזה , הלכתי לפסיכיאטר שאבחן אותי כחולה דיסתימיה והוא נתן לי מרשם לציפרלקס , אני משתמש בתרופה כבר חודשיים אין שיפור בכלל ואני מתחיל לאבד כל תקווה שאני ייצא מהמחלה הזאת אי פעם , הייתי שמח מאוד אם יש מישהו שייצא מזה אי פעם ויכול לספר לי איך הוא עשה זאת כי ממש אני מרגיש שאני מתחיל להשתגע ואני לא יכול להמשיך את החיים שלי ככה . תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולי דיסתימיה לשעבר בבקשה תעזרו לי אני מיואש כבר - תגובה
ד``ר יעקב חרמון29/06/2016שלום לך
ליטול כדור ציפראלקס ולהמתין לישועות זה לא מספיק...
תמשיך בטיפול כולל שיחות,החלפת תרופות או שילוב תרופתי עשויים לסייע..
אל תכנע!
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, מוכר לי כל מה שכתבת
פני29/06/2016דיסתימיה היא אכזרית, היא יומיומית, היא מכרסמת... אבל היא ניתנת לטיפול.
כדורים לסיוע יכולים להעלות את מצב הרוח שלך
טיפול אצל פסיכולוג יתן לך את הכלים להתמודד עם ההפרעה.
מניסיוני- קשה מאוד לעשות את זה לבד
אדם חלש, שנפשו פגוע, שכלו משקר לו, לכן כמעט ואין לנו אפשרות לשכנע את עצמנו שאנחנו יכולים.
אבל עם טיפול ראוי בהחלט אפשר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעבר לכך, כדאי לדבר עם פסיכיאטר לגב
פני29/06/2016לגבי הציפרלקס, זה לא בהכרח עוזר לכל אדם.
לי אישית זה לא עשה כלום ולאחר 3 חודשים נתנו לי בכלל ויפאקס שהוריד את הדיסתימיה מ100% ל 20%
(אין לי אינטרס להמליץ על תרופה, את זה ידע רק פסיכיאטר)
אבל אל תתייאש, אנחנו חייבים להמשיך כדי להחלים.
לפעמים זה קשה ומייאש, אבל המלחמה עדיין נמשכת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

