מעבר מאפקסור XR לציפרלקס עקב חוסר יעילות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מעבר מאפקסור XR לציפרלקס עקב חוסר יעילות
    רון
    02/07/2016

    לד"ר שלום,

    לאחר ניסיון לא מוצלח בטיפול עם אפקסור XR, טופלתי בעבר מספר שנים בציפרלקס והייתה לי תגובה הכי טובה אליו, ניסיתי את האפקסור כדי לטפל בבעיית עייפות שאני סובל ממנה והפרעות קשב וזיכרון, אציין כי האפקסור מצד אחד שיפר את ההפרעות זיכרון שהיו עם הציפרלקס אבל הפכתי להיות סגור, חרד, חזרתי ממש כמה שנים אחורה ללפני הטיפול.

    רציתי לדעת איך עושים את המעבר חזרה לציפרלקס, אני לוקח כעת 75 מ"ג אפקסור XR, האם אפשר להתחיל במספר ימים 5 מ"ג ציפרלקס ואז לעלות ל-10?
    או שמומלץ לעשות מספר ימים 75 מ"ג אפקסור ביום ו5 מ"ג ציפרלקס בערב עד שהגוף יתרגל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעבר מאפקסור XR לציפרלקס עקב חוסר יעילות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    04/07/2016

    לא ניתן להמליץ על שינוי ללא פיקוח.
    יש להתחשב במצב הקליני, לפעמים תוספות כדורי הרגעה ולפעמים עדיף לעלות מינון.. זה מאוד אינדיבידואלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו