הדרדרות המצב הנפשי שלי בבקשה תעזרו לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הדרדרות המצב הנפשי שלי בבקשה תעזרו לי
    שון
    08/07/2016

    שלום לכם רציתי לקבל עזרה דחופה ממכם וייעוץ מה עליי לעשות , אני כבר במצב של ייאוש גדול ועצבות גדולה, מקווה שתוכלו לתת לי תהכוונה הכי טובה שיש , אני מטופלת כבר שנים אצל פסיכולוג ורופא פסיכיאטר במעקב ומשתפת פעולה תמיד , מה שקרה שהמטפל אחרי קשר ואימון וכבוד שהיה לי איצו ובאמת הערכתי והייתי מאושרת בטיפול המטפל עזב אותי ופשוט נעלם לי והפסיק להיפגש איתי הוא לא מוכן לשמוע עליי ולדבר איתי ומה שקרה שאחראי שהןא גם רופא לא נתן לי זכות לבטא את עצמי ולדבר ולא ניסו לגשר ביני לבין המטפל כדי להגיד מה שעל ליבי המטפל נעלם לי כאילו הייתי מפלצת ויש לציין שהקשר שלי הטיפולי היה מצויין והוא גם מאוד העריך מה שקרה שםשוט הרגשתי מורך ביותר שיחות ועזרה ממנו והוא כנראה התייאש כבר ממני זו הסיבה היחידה אני במצב נורא קשה חצי שנה מאז הפרידה הפתאומית ממנו קשה לי לתפקד אין לי אימון באף אחד אני שונאת חברה ואנשים וחושדת בכולם בוכה כל הזמן עצבנית מתוסכלת אני מרגישה לבד בסיפור הזה ואף אחד לא ממש מבין אותי ועוזר לי כאילו מתעלמים ממני ובגלל שבכיתי שהמטפל עזב אותי הרופא והאחראי אמר לי תלכי לאשפוז בגלל שבכיתי שעצוב לי יש לציין שאני בחורה עובדת ואינטלגנטית והם בעצמם אמרו לי תמיד שאני דוגמא למופת אז 4יך זה מסתדר לנטוש אותי ככה אני נורא מצוסכלת שהכל עובר לסדר היום ואף גורם לא באמת מבין לליבי ואותי כואב לי שאני לא מפלצת ותמיד כיבדתי תמטפל והוא פשוט נטש אותי לא עשיתי לו משהו רע ואף גורם לא נוסה לגשר ולתת לי צאנס לביטוי פשוט סגרו עליי תדלת ותלכי לעזזל תמיד חשבתי שהסתיגמה לא קיימת היום הבנתי שהיא נמצאת בתוך הרפואה הלא אנושית כולם אומרים לי ענת תמשיכי בחיים אבל הכאב שלי מתעצם ומתגבר ליום והכאב והבכי רק גןברים סיפרתי למטפל סודות כמוסים שלי והוא נתן לי לגיטימציה לשתף אותו ובסוף עזב אותי כמו כלב זה נורא מתסכל וכןאב לי אני רבה עם אנשים בכל מקום ולא מסתדרת מבחורה חיובית הפכתי את עצמי לרעה ולא מאמינה באף רופא או אדם אני מרגישה רע מבחינה חברתית מתעצבנת על כולם ולא יודעת להסתדר מציק לי שהייתי בסדר במהלך הטיפול הפסיכולוגי והוא בעצמו שם לי רגל אחרי כל ההשקעה בטיפול כל הכלים זרקתי לפח וקשה לי להשתמש בהם זה מרכיש לי שטויות ולא אמיתי כי אם הוא נטש ועזב אותי זה כבר לא מעניין אותי הכלים כל הטקסים חזרו לי ניהיו לי חרדות וסיוטים שלא היו לי בעבר קשה לי להרדם ואני פסימית ושלילית מהתקופה שהמטפל זרק אותי לפח אף אחד לא מבין וכולם שופטים אותי בגלל שאני מוגדרת מטופלת עובדה שחצי שנה הגורם הכי בחיר מעלים עיין ולא הכפת לו ממני לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד להפך אמרתי להם כמה שאני אוהבת אותם ומעריכה למה לעזוב ככה שום דבר לא מרכיע אותי קיבלתי מטפלת ואחרי 4 פעמים ברחתי לה ולא חזרתי יותר קשה לי עם נשים וגם אין לה מה לעזור לי חוץ מלהכיד לי שזה קשה זה לא מרגיע ומעודד אותי זה אפילו מתסכל ומעצבן אני ממש מיואשת בבקשה תכוונו אותי תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחפש מטפל אחר

    שמוליק
    10/07/2016

    שלום דיקלה.

    אינני רופא.

    אכן, מדובר בכאב גדול ומובן.

    בדיוק באותה מידה המטפל היה יכול למות או לאבד את יכולת הדיבור או השמיעה, ואז היית פחות או יותר באותו מצב.

    ההתאמה בין מטפל למטופל היא בערך 1 ל 8, כך שאם הפסיכולוגית שניסית לא התאימה - זה סביר מאוד (87.5%). אז צריך לנסות מטפלים אחרים, עד שתמצאי מטפל מתאים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו