שאלה כללית לפני קבלת טיפול ע"י פסיכיאטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה כללית לפני קבלת טיפול ע"י פסיכיאטר
    מורי
    12/07/2016

    שלום לכולם,
    בעלי חזר מטיול בתאילנד הפוך לגמרי... לא מוצא עניין בחיים שיש לו- לא המשפחה, בבנות שלו ובעבודה שלו.
    כאילו החיים שלו אפורים לעומת חיי החופש שהשיג בטיול שם. כל עולמו כרגע מסתכם בכוונה לחזור לשם.
    אנחנו רוצים לפנות לטיפול פסיכיאטרי אבל מפחדים מההשלכות העתידיות של זה.
    בעבודה שלו יש ויתור על סודיות רפואית והפחד שזה יפגע לו בעבודה או בחייו האישיים בהמשך...
    האם יש הצדקה לחששות שלנו???
    אולי עדיף ללכת לפסיכיאטר פרטי כדי שלא יהיו רישומים על כך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    12/07/2016

    שלום מורי.

    אינני רופא.

    ד"ר דוידאור אמר בהרבה מאוד הזדמנויות שהיו מטופלים שבאו אליו, ואמרו את המשפט החלטתי שאני מרים ידיים והולך לפסיכיאטר. הוא אמר ובצדק שללכת לטיפול זה ההיפך הגמור מלהרים ידיים.

    אין צורך להוסיף על דבריו; ללכת לטיפול זה לקחת אחריות ולטפל בבעייה. להימנע מכך - זה לתת לבעייה ללכת ולהחריף ואז יהיה יותר קשה לטפל בה.

    אני מסופק עד כמה ניתן לקבל מידע על כך לאור החתימה על ויתור סודיות רפואית. אני מאמין שהויתור נועד למטרה מסויימת, ולא באופן גלובלי, כך שאם מבקשים מידע שאינו מיועד למטרה הספיציפית, אז הסודיות שרירה וקיימת. אבל גם אם המידע זמין - זה מעיד על מישהו רציני ואחראי שמטפל בבעייה ולא חלילה ההיפך מזה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו