מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בירור והבנה יותר לעומק של זיפרקסהמהמגזר הערבי13/07/2016
שלום דוקטור
אני.רוצה לדעת או להבין,כשאני על זיפרקסה.אני רגוע יצירתיות. מוגברת אבל המוטיוציה אפס, אני רק חושב ולא יכול לעשות כלום,אבל כשאני מפסיק את הזיפרקסה אני מרגיש חזק אבל לא מפוקס ויש לי הרגשה דומה לשפעת בהרגשה כבדות בראש ולא סובל דבר הכי קטן..וזה לא עובר ההרגשה רעה. אבל כשלוקח זיפרקסה הכל נרגע. לפי הנסיון עם זיפרקסה קשה להפסיק אותה אפילו ניסיתי להפסיק זיפרקסה 10 ימים וזהו נכנעתי לא יכולתי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חובה להתייעץ עם הרופא המטפל
שמוליק14/07/2016שלום רב.
אינני רופא.
ראשית, חובה להתייעץ עם הרופא המטפל לפני שמפסיקים או אפילו מורידים את המינון של התרופה; התסמינים עלולים לחזור.
התופעה הזו מוכרת לי מנסיון אישי, ואני חייב לציין שהטעות השנייה היא שאין להפסיק את התרופה בבת אחת; צריך להפחית אותה בהדרגה, וכאשר מנסים להפסיק אותה בבת אחת, ישנן הרגשות שמאוד קשה לי לתאר אותן, אבל הן די דומות למה שאתה מתאר.
מה שהייתי מציע לעשות זה לבחון עם הרופא המטפל את האפשרות להתמקד יותר בטיפולים פסיכולוגיים וכך יהיה ניתן בהדרגה להוריד מינונים מבלי לחשוש לחזרה של התסמינים, ואולי בסוף אפילו להפסיק לגמרי.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור והבנה יותר לעומק של זיפרקסה - תגובה
ד``ר יונתן דוידאור01/08/2016ייתכן ומדובר בתופעת לוואי של ישנוניות.
האופציות, תוספת אדרונקס ואו שינוי טיפול עם פחות תופעות לוואי.
כמובן בהתאם לקליניקה, אבחנה ושיקול קליני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

