סיום קשר עם מטפל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיום קשר עם מטפל
    שון
    10/08/2016

    היי בבקשה רשמח לעזרתכם בצורה הכי שתעזור לי הייתי מטופלת אצל פסיכולוג 4 שנים והקשר הטיפולי היה מצויין וההתקדמות שלי היתה בשיאה מה שקרה שבגלל מצב משפחתי בבית התחלתי להרגיש יותר מצוקה ושאני צריכה יותר את הפסיכולוג אז הייתי אחרי שעות עבודתו מסמסת לו שקשה לי ואני מפחדת שיקרה משהו אני מודעת לזה שזה לא ראוי ומקובל אבל הרגשתי חסרת אונים ומצוקה שהייתי חייבת יותר מפעם בשבוע איתו זה לא הספיק לי אני אדם מאוד מודע לעצמו ואני יודעת שזה לא בסדר לסמס מה שקרה שהמטפל אמר למנהל שלו והם הפסיקו לי את הטיפול בבת אחת ומאז לא שמעתי מהפסחכולוג כאילו בוא מת התחלתי לבכות ולהגיד למנהל שלו שהןא בעצם גם רופא פסיכיאטר שאני יודעת שזה לא בסדר אבל הרגשתי מצוקה ושרק הוא מבין אותי ושיותר לא אחזןר לסמס אבל הרופא הפסיכיאטר נזף בי בלי לנסות להבין שעובר עליי משהו קשה הרופא הפסיכיאטר שהןא גם מנהל אמר לי בשיחה איתו את גרמת למטפל לבעיות וגרם לי להרגיש נורא ואיום ואמר לי תלכי לאשפוז בגלל שבכיתי שהפסיכולוג נעלם לי במשך 3 חודשים אני בוכה ומנסה להסביר את עצמי ולנסות לבקש סליחה או להביע את עצמי אבל הרופא שהוא מנהל וגם הפסיכולוג פשוט סגרו בפניי את הדלתות כאילו שהייתי מחבלת המנהל לא ניסה לגשר ביני לבין הפסיכולוג ולתת לי לפחות לדבר ולהסביר שאני צריכה יותר עזרה המנהל שהוא רופא לא היה מוכן לבזבז עליי זמן ואמר לי תלכי לאשפוז בגלל שבכיתי מהעלמות של הפסיכולוג יש לציין שגם הפסיכולוג וגם המנהל הרופא תמיד אמרו לי שאני דוגמא להמון מטופלות אז איך זה מתקשר שאחרי שהם אלו שעזרו לי לצאת מכל המצב הקשה גרמו לי ליותר נזק אני כבר 4 וחצי חודשים לא הולכת לעבודה בןכה יום ולילה מתקשרת לכל מיני גורמים רק לקבל טיפת אויר לנשימה לא מסוגלת לאכול אני מרגישה חולשה בכוף מהבכי והצער והכאב שהמטפל שהכי האמנתי לו בגד בי ונטש אותי הוא אמר לי תמיד שמריך להתמודד ולדבר על דברים ובעצם הוא עשה ההפך מאוד קשה לי ואני לא רגועה לא ישנה בלילות מהכאב שהוא נעלם אין לי בעיה שהןא היה נפרד ומסיים לי את הטיפול אבל למה לנטוש אותי למה לזלזל ברגשות שלי למה שרופא יגיד לי תלכי לאשפוז בגלל שקשה לי מהפרידה הפתאומית למה שאני ינסה לבטא את עצמי 3 חודשים והם סגרו עליי דלתות כאילו והייתי איזה מסוכנת שבסך הכל שיתפתי פעולה והייתי נעימה וחייכנית תמיד ורק רציתי יותר עזרה מהמטפל אני לא יודעת מה לעשות מיום ליום הכאב משתלט עליי ואני לא מסוגלת לחיות ככה הכאב קשה לי נכון שיש עוד מטפלים אבל אני מרכישה כאב וכעס על מה שעשו לי ושהכל חלף ברוח כאילו שאני עציץ אני מרגישה שכולם במערכת יד ביד ואף אחד לא ישבור לשני תמילה אני לא יכולה ולא מסוגלת לעבור לחיים רגילים אם הקשר הטיפולי היה נגמר בצורה יפה הייתי ממשיכה הלאה אבל בגלל שהקשר הטיפולי נגבר בבת אחת ואני מאוד מעריכה את הפסיכולוג שלי אז כואב לי הנטישה שלו ניסיתי לדבר איתו והוא לא ענה לי כנראה המנהל אמר לו לא ליצור קשר ולענות לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיום קשר עם מטפל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום קשר עם מטפל

    שון
    10/08/2016

    כולם אומרים לי תלכי לפסיכולוג אחר אבל זה לא עוזר לי אני מרגישה תקועהה רגשית עדיין עם הפסיכולוג כואב לי הפרידה בבת אחת גם אם לא הייתי בסדר אפשר לדבר לשוחח להגיע להבנה אבל למה להעלם לי למה להגיד לי לכי לאשפוז בגלל שקשה לי שהייתי מאושרת זה בסדר כל השנים אבל שאני במצוקה פעם אחת אז זהו אין להם כוח לעזור ןלדבר איתי רק שטוב עוזרים המטרה לעזור לי גם שרע לי אני נמצאת במצב שאני מחפשת אויר מאנשים שיעודדו אותי הלכתי לפסיכולוגית אחרי שהתחננתי אליהם ולא רצו לתת לי הביאו לי בלית ברירה אבל אחרי 5 פגישות עזבתי תמקום ואותה אני מרגישה שמצד אחד בא לי להגיד להם מה שהם גרמו לי וממש שיבינו ומצד שני אני לא מסוגלת לראות אותם הכעס והכאב שלי גדול הם ברחו לי ולא מעוניינים לדבר איתי והאמת לא עשיתי כלום אני אדם אינטילגנט ברגע שמסבירים לי אני מקבלת ביקורת ומבינה אבל הדרך שהם ברחו ממני ואיך שהמנהל העליב אותי ואך אחד לא עזר לי קשה לי להמשיך הלאה אני לא יודעת מי יכול לעזור לי בפועל אין עזרה כמו שמראים באינטרנט או בחדשות בזמן מצוקה יש למי לפנות אני יכולה להגיד ששום גןרם לא עוזר לי וכולם מתנערים ממני ויודעים שאני צודקת למה שאני ישאר עם כאב והם ימשיכו הלאה אני לא מסוגלת להמשיך הלאה הלב שלי הטיפול השאלות עדיין בראש שלי וקטעו לי הכל בבת אחת קטעו לי תאימון את הכל ועכשיו אני לא מצליחה להאמין לכלים שהפסיכולוג הביא לי כל הטקסים חזרו לי הבכי סיוטים בלילה לא אןכלת לא עובדת הפסקתי להיפגש עם חברות וכל בחור שרוצה לפתח קשר איתי בדייטים אני פוגעת בו והולכת אני מרגישה שינוי קשה עם עצמי רע לי אף גורם לא עוזר לי ולא מכוון אותי כולם כולל קופת חולים כאילו שמשתיקים דברים על חשבוני זה כואב לי אני לא יכולה לקבל טיפול כי אני לא מצליחה להתנתק מהפסיכולוג וזה לא קשור לתלות אין לי בעיה להיפרד אז הייתי בוכה אבל לא מרגישה פגועה ומושפלת ולפיות בראש שלי היה שאחרי סיום טיפול תמיד אפשר להגיד שלום למטפל אבל הם רצחו לי תנפש הרגו אותי והשאירו אותי עם דם בלב מיום ליום הכאב מתעצם והכאב שלי גדל 5 חודש אני במצב קשה מה עלייי לעשות תביאו לי פתרון וייעוץ או תעזרו לי לפנות לגורם שידריך אותי כי אם זה להשאר ככה אין סיכוי שארצה לחיות כך אני פגועה חזק והבכי לא מרפה ממני תודה וערב טוב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מביעה את דעתי

    אאוריקה
    10/08/2016

    היי
    ממה שאת מתארת אני מסכימה איתך שככה לא מפסיקים טיפול לא משנה מה קרה. נזקקת למטפל מתוך מצוקה קשה. היה מקום לקיים שיחות על כך ואולי אפילו גישור כמו שאמרת. זה נראה מאוד לא מקצועי ולא אנושי.
    אולי יעזור לך אם תפני למטפל או מטפלת חדשה ותדברי על המצב שקרה בטיפול הקודם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום קשר עם מטפל

    שון
    10/08/2016

    אחרי שראו שבכיתי בלי סוף הביאו אותי למטפלת אחרי 4 פגישות בכיתי לה בחדר ולא יכולתי והלכתי הביתה היא אמרה שאני צודקת אבל אני מרגישה כאילו כמו סוג של כאב חזק רציתי לבטא ולדבר הם לא איפשרו לי הם ברחו לי ונעלו בפני תדלתות והמנהל אמר לי כאילו שאני אשמה ולא ניסע לעזור לי ורק הקשיב לצד אחד ולא לי קשה לי שום מטפל אני לא יכולה אני במיטה בוכה הנפש הגוף שלי תעזרו לי מה לעשות בבקשה אני ממש מתחננת לעזרה אני פוחדת מאוד מההרגשה הקשה הזאת אני לא מסוגלת ללכת לטיפול כל עוד אני מרכישה באויר שזרקו אותי סתם מצד אחד אני כבר לא מסוגלת להיפגש עם המטפל שהיה לי גם אם הוא ירצה כי זה יהיה עזרה מתוך אילוץ ולא מהלב ולא ניראה לי גם שהכפת לו מה שאני עוברת הרי הוא יגע שזה יפיל אותי ועשה זאת האדם שפתחתי אתצליבי אליו בגד באימון שלי ונטש אותי מה עליי לעשות זהו כל דקה זה כאב חזק אני לא במצב של אשפוז אני פשוט מרגישה נתק וקשה לי זה כאב של מוות בגוף שלי תעזרו לי בבקשה ערן לכולם ניסיתי אין פתרון הם אומרים יהיה בסדר אבל אני מתה מבכי ולא מסוגלת לאכול והגוף כואב לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזדהה איתך לגמרי

    שמוליק
    11/08/2016

    שלום שון.

    הסיפור שלך ממש נוגע ללב.

    אני בטוח שהפסיכולוג טעה ובגדול. הוא היה צריך להבין שעובר עלייך משהו חריג, שדורש ולו באופן זמני טיפול חריג גדול יותר מהמקובל של שיחה פעם בשבוע.

    אני מסכים שהוא לא היה חייב להסכים להיפגש יותר יותר מפעם בשבוע, אך הוא היה צריך להפנות אותך למי שכן אמור לתת את המענה לצרכים כאלה.

    לצערי, אינני יודע לומר איזו מסגרת אמורה לתת מענה למצב הנוכחי.

    יכול להיות שצריך לשקול אישפוז; אולי באופן חלקי.

    אם לא תהיה תשובה מספקת תוך זמן סביר מהרופאים, הייתי מציע לפנות למרכז הרפואי על מנת לבחון מה ניתן לעשות. ברור שהמצב הזה אינו יכול להימשך...

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום קשר עם מטפל

    שון
    12/08/2016

    שמוליק קודם כל תודה רבה אתה יודע שהמקרה הזה קרה לפני 4 וחצי חודשים ניסיתי לדבר עם הפסיכולוג אבל הוא כאילו נעלם וזהו לא מוכן לשמוע ממני אני מיום ליום רק בוכה ולא נירגעת ומרגישה פגועה עצובה מדוכאת עם מלא חרדות כח הטקסים שהיו לי חזרו ויותר הכאב שלי חזק הייתי מאושרת בטיפול איתו ועובדת חדר כושר חברות דייטים היום אני מרגישה שנאה לאנשים ומרגישה שאני לא מאמינה לשום רופא אתה יודע שמוליק שהאמנתי לפסיכולוג ושיתפתי אותו בהכל בטחתי בו הרגשתי מוגנת בטוחה מתמלאת אנרגיות בטחון אני יודעת שלא הייתי אולי בסדר שהצקתי לו בהודעות אבל זה לא היה ממקום רע זה בא ממקום שרתיתי יותר יחס ועזרה וגם אם הוא התנתק למה לא להירגע שבוע ולחזור לדבר איתי למה להעלם בבת אחת זה אדם שהאמנתי הערכתי היה לי שמחה בטיפול אז כואב לי שגם אם לא הייתי בסדר אני רוצה לבטא לדבר להתנצל להסביר את עצמי המצב הזה גורם לי לתחושת אשמה קשה שהוא חושב עליי רע שבעצם לא עשיתי כלום ורק הערכתי את הטיפול ואותו ורע לי מפני שהאמנתי בו והוא בגד באימון שלי ונעלם לי אני מרגישה שאני לא מסוגלת להרגע מהבכי ושאומרים לי יעבור תחשבי שהוא מת זה לא נכון ואני יותר בבכי אין אפשר להתקדם הלאה שהוא היה דוגמא לחיים בשבילי שלמדתי כלים והתנהגות ממנו לחיים ועכשיו אני לא יודעת מה נכון ומה שקר הכלים לא נתפסים לי בראש וכל החיוביות שהוא לימד אותי כי זה מצד אחד גורם לי לבכות ולהתגעגע ולהזכר בפרידה הזו ומצד שני בגלל שהוא נעלם לי זה נתפס לי בראש כדברים שטותיים אני מתקשרת כל יום לערן ולכל מיני מקומות אבל הם לא יודעים כבר מה להגיד לי אני במצוקה קשה כי אני רוצה להמשיך לתפקד לעבוד לחזור לשגרה אבל משהו בי כמו באויר ואני לא יודעת מה לעשות אם לפחות הפסיכולוג היה מתקשר קובע איתי הייתי נירגעת ושופחת את ליבי איתו אבל אני בעצמי אחרי 4 חודש גם לא ירצה לנסות להשיג אותו כי ארגיש עוד יותר מושפלת ושזה מאולץ וגם שניסיתי 3 חודש הוא לא היה מוכן לענות לי ובאמת לא עשיתי לו כלום אני לא משתפת את משפחתי בזה כי אני לא רוצה לגרום להם צער כי אנחנו מתמודדים עם עוד מצוקה משפחתית אז לי יש 2 מצוקות לגהי הפסיכולוג וגם משפחתית שזה סוג שאני מתה אבל מתעוררת כל בוקר אני לגבי אשפוז אני לא רוצה כי אני רוצה לעבוד ולא רוצה להיות בהגדרה של אשפוז ולגבי פסיכולוג אחר זה לא יעזור כי הראש שלי מרגיש שזה שקר המילים של הפסיכולוגים ולא נכון אתה יודע שמוליק ואוריקה שהייתי בטיפול אצל הפסיכולוג הרגשתי בעצמי פסיכולוגית כי כל מילה היתה ממש נכנסת לי לראש והרגשתי שהפסיכולוג שלי אלוף האלופים וחכם ויודע מה יש לי ויודע לתת לי טיפים והכל נעלם לי הטקסים החרדות הפחדים הלחץ ייסמתי הכל והכל הצליח אבל מאז שהוא ברח ממני הכל חזר לי ואני כבר לא מסוגלת להאמין לכלים וזה מרגיש לי סתם שטויות ולא נקלט לי ואני לא מצליחה לייסם כלום קשה לי שהמנהל מרפאה זלזל בי ופגע ברגשות שלי ואמר לי שבגללי יש למטפל בעיה בבית כי שלחתי הודעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בבקשה תשתדלו שוב להתייחס אליי

    שון
    12/08/2016

    המנהל מרפאה שהוא רופא רק השליך שאני הבעיה ולא היה מוכן להקשיב לי ואמר לי תצאי מהחדר שלי בגלל שבכיתי שהמטפל נעלם ואמר לי תראי איך את בוכה ומתנהגת ובסך הכל רק בכיתי חזק כי רציתי למטפל והרגשתי נטושה כזאת 3 חודשים הייתי באה כל יום בוכה מתחננת לשאר הצוות של הרופאים שיעזרו לי אבל כאילו המנהל עשה עליי נקודה שחורה ואף אחד לא עזר לי כולם ראו אותי בוכה ואף רופא שם לא התייחס אליי משהו מאוד מוזר אני בטוחה שהמנהל הרופא דיבר שלא יעזרו לי אני מרגישה שהוא התייחס אליי באכזריות וזלזול ופגע ברגשות שלי הבנתי שההודעות לא היו בסדר ושיש פגישה שצריך להתפרק ולפרוק אבל ציפיתי מהמנהל הרופא שבמקום לרדת עליי ולהשליך שאני הבעיה ציפיתי שיגשר ביני לבין הםביכולוג ושיתנו לי הזדמנות לבטא ולהוכיח את עצמי ולהסביר את עצמי אבל כלום הם פשוט סגרו עליי תדלת ולא התייחסו לכאב שלי ומאז 4 וחצי חודש לא שמעתי מהמטפל והמנהל שלו עבר מולי ראה אותי בוכה והוריד את הראש והלך לאכול אני מרגישה מצוקה ופגועה במיוחד מהמטפל שבטחתי האמנתי סמכתי וכיבדתי והוא נעלם לי בבום גם אם אמרו לו תעזוב אותה הוא היה צריך להגיד שיש דרך ולהגיד נירגע ואז ליצור איתי קשר כי בסך הכל הוא היה המטפל שלי והוא הכיר אותי וציפיתי שהוא יהיה עם עמוד שדרה אני פגועה ובוכה בגלל שהמטפל נטש אותי ובגלל היחס המשפיל שהרופא דיבר עליי ואני לא יכולה להתקדם בחיים כל עוד הקשר עם הפסיכולוג התנתק בבום אני רוצה לדבר ולהפגש איתו אבל לא יתנו לי וגם לא ניראה לי שהוא ירצה או שיסכימו לו ואם יסכימו זה ירגיש לי מאולץ ולא מהלב אני בבעיה עם עצמי ומרגישה שאם זה לא יפטר לא אוכל להמשיך לסבול רני מרגישה שנעשה לי עוןל ואף אחד לא עוזר לי כאילו כולם יד ביד אפילו אמרו לי שזה מערכת גדולה ולא ינזפו בהם ולא יעשו להם כלום בשילי נכון מי אני בכלל סתם בחורה שמותר לפגוע ולנטוש אותי מי אני מול מערעת כזאת למה שיעזרו ויקשיבו לי ישליחו עליי ויגידו שאני עם בעיה נפשית וסגרו עניין אף אחד לא באמת נלחם לצדק שלי ולכאב שלי אני רוצה שיעזרו לי אני כאובה זה ניראה לכם הגיוני שאני בוכה מהבוקר עד הלילה וכל יום הולכת למיון מדברים איתי מכינים לי תה ואני חוזרת הביתה שוב בוכה אפילו כולם אמרו שאני לא במצב של אשפוז זה משהו כמו רצח לנשמה שלי מה שעשו לי ואף אחד לא עוזר לי זה משגע אותי שאני לבד וכאילו אני מרגישה שמעודדים אותי לסבול ובאיזה מקום אני מרגישה שהמנהל ידע שאני במצב רכשי קשה בגלל הפרידה והרגיש לי שהוא רוצה שאני יפגע בעצמי כי טם אם רואה שאני במצב קשה 4 חודש ולא עוזר לי ומתנגח איתי אז מה הולך פה תעזרו לי תכוונו אותי תסבירו לי בבקשה תפנו לי זמן ותדריכו אותי זה לא אופייר ולא הוגן כי באמת אני אדם רגיש עם נצינה אין סופית לעולם הזה ולא מגיעה לי לבכות ועוד מגורמים של הרפואה של הנפש אשמח שתענו לי שוב פעם תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום קשר עם מטפל

    אאוריקה
    12/08/2016

    היי
    את היית מטופלת במסגרת ציבורית?
    אני לא מכירה את כל התמונה של המצב כי אני קוראת רק את הצד שלך. אבל בכל מקרה לסיים טיפול ממושך של ארבע שנים בבד אחת, בלי נסיון לגשר, זה באמת נשמע לא אנושי, לא מקצועי. ואת גם אומרת שהטיפול היה טוב והוא מאוד עזר לך. וגם לגיטימי שבמהלך הטיפול תהיה החמרה אם קורה משהו ואז צריך לגייס יותר כוחות מצד המטפל וגם מקובל שתהיה יותר זמינות לתקופה מסוימת. וגם לא ברור מדוע המטפל שלך לא שוחח איתך והוא זה שהחליט לסיים את הטיפול אלא זה בא מצד מנהל המרפאה. אולי אנשי מקצוע יוכלו להגיד לך מה אפשר לעשות במקרים כאלה כי לי זה נשמע לא אתי. אני מקווה שיהיה פה מענה בקרוב.
    את מספרת שהיו לכם יחסים טובים, הוא מאוד עזר לך והתחלת להרגיש הרבה יותר טוב. תקחי את זה כמשהו חיובי כי אני חושבת שבאמת היתה לו כוונה לסייע לך וזה גם עזר לך. באמת קשה מאוד ההרגשה שזה הסתיים ככה. עכשיו עלתה לי מחשבה - ייתכן שהוא חדש במקצוע הזה והוא נבהל מההצפה שלך? אי אפשר לדעת כיצד הוא העביר את המסר הזה למנהל שלו ומה המנהל הסיק מכך. יכול להיות שהמטפל שלך לא מספיק חזק לעמוד מול המנהל שלו?
    אני מקווה שתתחילי להרגיש יותר טוב לאט לאט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אאוריקה המשך חשוב בבקשה

    שון
    13/08/2016

    אאוריקה זה מסגרת ציבורית והמטפל היא פסיכולוג של שנים בתחום הפסיכולוג לא ניסע ליצור איתי שום קשר והתנתק בבת אחת ניסיתי להסביר לו ולמנהל שקשה לי ואני צריכה עזרה יותר הם לא נתנו לי הזדמנות לבטא את עצמי והמנהל רק אמר לי עשית לפסיכולוג בלאגן בבית מההודעות שלך ורק הטיח עליי את האשמה ולא ניסע לעזור ולהבין תמצוקה שלי ואמר קיבלת מספיק זמן איתו ניסיתי להסביר לו שלא כולם אותו נפש ולכל אחד לוקח זמן וזה לא פריוילגיה כמו שהוא אמר שקיבלתי הסברתי לו שאני זקוקה עדיין לפסיכולוג ולמה פרידה כזו קשה כואב לי ולא מובן לי איך הפסיכולוג ככה לא מנסה לדבר איתי 4 חודש המנהל לא מעוניין לשמוע ממני ומתנהג אליי בגזות זלזול וכנראה שהוא אמר לפסיכולוג תעזוב אותה מספיק אני עכשיו בבית חולים והם לא מבינים אותי פה יש שיפוט מאוד קשה שרואים אבחנה של בעיה נפשית אני פה עם פסיכיאטרית והיא לא ממש עוזרת אומרת לי קחי כדור כאילו שזה יפתור לי תבעיות אני יוצאת מהבית חולים הביתה ושוב אין פתרון למצב שלי חוץ מכדור אני לא מצליחה להבין איך אדם כמו הפסיכולוג שהקשר היה מצויין נטש אותי ולא הכפת לו ממני מה יצא להם מזה לגרום לי למצוקה יותר קשה נהרס לי כל הטיפול שהמופל עשה איתי הכאב חזק ממני אני מפחדת גם ליצור איתו קשר והוא לא יענה לי ואני יבכה יותר וגם עצם העובדה שהןא נטש אותי כבר לא יעזור אם יבוא יום והוא יתנצל אני מרגישה מבולבלת כל עוד לא ארגע מול הפסיכולוג אני ישתגע מכאב אבל גם אם יהיה איזה מצב שיעזרו לי להיפגש איתו ולעשות פרידה זה לא יעזור לי כבר כי הכאב נעשה וזה מרגיש לי לא כנה ולא אמיתי ומצד שני לא מסוגלת לנתק הזה שנעשה ככה אני ממש מעריכה את העזרה שלך בבקשה אאוריקה תייעצי ותכווני אותי אפילו בבית חולים חוץ מכדור אין להם מה לעשות ולא מבינים אותי באמת אין להם רגישות למצב שלי אני סובלת כל דקה זה מוות בשבילי גם אם המנהל אמר לו לעזוב איך הפסיכולוג בתור איש מקצוע ואחד שטיפל בי המון זמן לא אמר למנהל אני ירגע שבוע שבועים וידבר איתי איפה הלב שלו סתם האמנתי בו וסמכתי עליו והוא בגש ברגשות שלי זה ממש מוזר גם אם לא הייתי בסדר קיבלתי תעונש שהוא נטש אותי אבל לפחות רחמים שיתקשר לדבר איתי להרגיע אותי למה ככה נכון שאולי הגזמתי בהודעות אבל הבנתי הנטישה שלו גרמה לי להבין שהגזמתי אולי אבל רציתי רק עזרה למה פרידה קשה כזאת אין לי כבר אופציות לעזרה אף אחד לא מבין תקושי ותמצוקה שלי בבית חולים קחי כדור ולכי הביתה שואלים אותי את רוצה להתאבד כאילו בלי התאבדות אני חיה מה זה השאלות האלה של הרופאים אם את לא מתאבדת את בסדר ואני 4 חודש מתה מכאב זה הכי התאבדות מלקפוץ מהגג אאוריקה בבקשה סליחה שאני משגעת אותך אבל תנסי לעזור לי ולייעץ לי אני במצב של זהו אין עזרה אי אפשר לעשות כלום אני לא מסוגלת לנתק הזה ומצד שלי לא מסוגלת לסלוח למטפל ואפילו להיפגש איתו ומצד שלישי בא לי לשפוך תלב עם המנהל והמטפל ולהגיד להם כל מה שעל ליבי אבל כמו לפני 4 חודש שניסתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אאוריקה בבקשה עוד יחס קטן

    שון
    13/08/2016

    וניסיתי לבטא ולדבר אבל הם ננעלו עליי והתנגחו איתי ראש בראש לא לעזור לי אם הפסיכולוג לא דיבר איתי עד עכשיו לא הכפת לו ממני ומיצידו שאני ימות ואם אתקשר אליו והוא לא יענה ואם ינסו לגשר בנינו אני כבר לא יאמין לו כי הוא פגע בי במודע מה לעשות אין פתרון למצב שלי מה יהיה עליי ואיתי אין שום אדם שיכול לעזור לי הקשר שלי איתו היה מצויין אז בראש לא מסתדר לי הנטישה שלו מה הולך פה השתגעתי ולהמשיך הלאה לא מסוגלת הכאב גדול עלייי אאוריקה סליחה שהצפתי אותך פשוט אתם היחידים שלפחות מתייחסים ועוזרים לי אין לי תקווה ואימון באף אחד וגם אין עזרה אני מבקשת אבל לא מבינים ורק כדור נותנים אם תוכלי שוב להדריך אותי לייעץ לי ולברר בשבילי מה לעשות אודה לך מאוד כי זהו התעייפתי מעצמי ואני חלשה מכל הבחינות אף אחד לא יודע לעזור לי ומה שיהיה יהיה כנראה הגורל שלי זה לסבול ולא להיות מאושרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד לאאוריקה

    שמוליק
    15/08/2016

    שלום.

    נראה שכל הנסיונות לא העלו פירות יפים; הנסיון למצוא מטפל אחר, הנסיון ללכת לאישפוז.

    יכול להיות שלרופאים יש רעיון שעוד לא חשבנו עליו.

    אני מאמין שהמטרה של טיפול היא לא ליצור תלות של המטופל במטפל, אלא המטרה היא לאפשר למטופל עם הזמן להסתדר בכוחות עצמו. יכול להיות שניתוק הקשר הפתאומי, אינו אלא סימן שהגיע הזמן לפרוש כנפיים ולהסתדר בכוחות עצמך.

    את ממש לא צריכה לסבול. אני בטוח שעם הזמן תמצאי את הפיתרון בעצמך.

    עד אז, אנשים טובים כמו אאוריקה יכולים לתת תמיכה ולעודד.

    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמוליק ואואריקה היקרים

    שון
    15/08/2016

    קודם כל אני מעריכה את המענה שלכם העצות וכל הטיפים אבל חשוב לי להגיד לכם אתם צודקים שצריך לפרוש כנפיים אבל אני רוצה לפרוש כנפיים שניפרדתי יפה מהמטפל שהוא יתן חי הזדמנות להבין מדוע נטש אותי ומדוע התייחסו אליי כך בזלזול אני מרגישה שכל עוד הקשר מול המטפל לא יסתיים יפה הכאב ירדוף אותי והבכי אני מכירה תאופי שלי שאף אחד לא יצליח להרגיע אותי אני מרגישה שנגרם לי עוול והייתי מאוד בטיפול השקעתי וכיבדתי את המטפל והקשר היה מצויין חשוב לי להגיד שאפילו אחרי 4 חודש ניסיתי להשיג אותו והוא לא עונה ולא רוצה לדבר איתי אני מאוד מרגישה מצוקה ונטושה ופגועה שהוא זרק אותי ככה לפחות אם הוא היה מדבר ומסכם איתי הייתי ניפרדת ממנו וממשיכה בחיי אבל הכאב שהוא נעלם ולא עונה לי ולא מוכן לעשות לי סיכום שובר אותיכי באמת לא עשיתי כלום וכיבדתי והייתי כל כולי בטיפול והקשר היה מושלם כואב לי הכאב שובר לי תלב 5 חודש שום דבר לא השתפר ואנינרק בוכהה וזועקת ניסיתי לדבר עם המנהל הרופא האחראי שלו והוא זרק אותי לעזזל ולא נתן לי את זכות הביטוי לפחות להיפרד יפה שאוכל להרגיע תנפש שלי זה יהיה צבןע כי המעשה כבר נעשה אבל לפחות לראות תמופל להבין אבל הוא לא מוכן לשוחח איתי כאילו הייתי מחבלת אני רואה אחרי כל המאמץ שלי לנסות שיעזרו לי וכולם יד ביד הבנתי היום ששום רופא ושום פסיכולוג לא ישבור תמילה אחד לשני ןגם אם הם טעו הם לא יודו ולא יתנצלו וזה הכאב שלי שהם לימדו אותי משהו ועושים לי אחרת וההפך אני יודעת שבגלל שאני מוגדרת מטופלת ינפנפו תכאב שלי מתחת לשטיח ויסגרו עניין וישלכו אותי כמו עד עכשיו 5 חודשים לבית לבכות ולמות אני יודעת ובטוחה ועברתי שם ביחס ובכאב של הנטישה רצח נפשי וכולם שם רואים שאני גוססת ולא עוזרים לי אז תסבירו לי בבקשה ממכם למה מגיע לי יחס כזה וגם למה פרידה קשה כזו אם המטפל היה מת בראש שלי הייתי קולטת אחרת ומקסימום כותבת מכתב הולכת לקבר אבל הוא חי ונטש אותי במודע שאני כאובה וסובלת אני מרגישה שאני במצוקה והייתי מעדיפה שיקרתו לי ראש ולא ינטשו אותי התחננתי למטפל שיתן לי זכות לשיחה מכבדת והוא לא עונה ונעלם 5 חודשים והוא בעצמו אמר לי שאני אדם מקסים ואדם שצריכה להיות מודל לחיקוי לכולם אז איך זה מתקשר הנטישה הזו לפחות אומרים ביי לוחצים יד מסכמים טיפול נשארתי עם צלקת שסמכתי והאמנתי בו ונתנתי את כל כולי והוא פגע בי וגם אמר לי ששאלתי אותו אמר לי אסור לברוח ואני לא בורח אני מצטערת על העומס שלי אליכם אבל אני ממש על סף יאוש ומאוד גדול הבכי לא מרפה ממני והכאב בגוף רק גובר מהכאב אשמח אם אוכל להתייעץ אפילו עם גורם שתוכלו להמליץ לי שיכוון אותי ויעזור לי אין לי בעיה לשלם העיקר שיעשה צדק ונחת לנפש שלי לא אוכל בחיים להתקדם עם שום מטפל כל עוד היחסים שלי עם המטפל לא ניסגרו שמוליק ואאוריקה תבורכו ואודה לכם מכל ליבי אם תתאמצו עוד קצת לכוון ולעזור לי כי 5 חודש זה המון ואני רק שוקעת ועזבתי את המקום של הפסיכולוג וגם כולם שם יד 1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמוליק תודה על התשובה בזמן הנכון

    שון
    15/08/2016

    שמוליק אתה לא מתאר לעצמך כמה שבשיחות ובהכוונה שלך ושל אאוריקה טיפה מרגיע ומסדר לי תראש ומכוון אותי אני מתחברת למילים ושיחות כמו שאמרת הרגע ואתה צודק במיליון אחוז בכל מה שאמרת רק בבקשה יש לי שאלה אחרונה שבעצם מפה אני אמשיך בחיי ואוכל לפחות לנשום ובבקשה תענה לי על זה ועוד טיפה עזרה רק בשאלה הזו ואני יוצאת ואשתדל להרים את עצמי כי המילים האלה שלך כאילו פתאום מסדרות לי תמחשבה ותראש
    השאלה היא בזמן כל הכאב שהיה לי קיבלתי פסיכולוגית באותו מקום שהפסיכולוג נמצא הייתי 4 פגישות ןעזבתי אותה השאלה אם כדאי לי לחזור אלייה לשיחות הביאו לי אותה במקום הפסיכולוג אחרי שראו שבכיתי בלי סוף
    כדאי לי לחזור אלייה בתקווה שהיא תקבל אותי שוב היא במקום ציבורי ובעצם אם הבנתי נכון לא להשפיל את עצמי ולהמשיך הלאה כי הרוע זה ממנו ואני לא אשמה בנטישה שלו והאים לרדת מזה להלחם ולנסות לעשות הכל שיגשרו בנינו ויענישו אותם כי אני רוצה סוג של צדק ורוגע נפשי לסגור עם המטפל ואני מפחדת לחזור לפסחכולוגית במקום שהמטפל נמצא והם יצחקו עליי בלב ויגידו לעצמם פגענו בה והיא חזרה כמומילדה טובה כאילו הרגשה כזו שהם יראו אותי ויצחקו לעצמם שנשברתי ולא עשו להם כלום הבנת תתחושה שלי אשמח לתשובה על השאלות הללו ומפה אני צומחת והאדכן אתכם בעתיד ואם הבנתי נכון אם המטפל לא מוכן להתייחס אליי לא להשפיל את עצמי ופשוט עם הכאב שלי להמשיך הלאה ותוכל לרשום לי טיפ מה להגיד לעצמי אם הבכי יבוא לי והמחשבה שכיבדתי אותו 6הוא נטש אותי מה היית אומר לעצמך אם היו נוטשים אותך טיפ קטן ובבקשה תעזור לי בשאלות האלו שיסדרו לי תראש ואני אתחיל לפרוח אתם עוזר לי המוןןןןןןןן יותר מפסיכולוג תודה שמוליק היקר תשתדל לענות לי גם על כל זה ומבחינתי זה יסדר לי תראש תודה מיליון פעם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    שמוליק
    16/08/2016

    שלום שון.

    יש כאן שני גורמים שמושכים לכיוונים מנוגדים.

    אינני יודע עד כמה הכימיה עם הפסיכולוגית הייתה טובה, אבל אם הייתה לך איתה הרגשה טובה ושהייתה ביניכם התאמה טובה - זה יכול להיות גורם שמושך לכיוון של להמשיך ולהיפגש איתה.

    מצד שני, ישנה נטייה אנושית להכליל. ולכן זו הגיוני שתהיה הרגשה של ניכור כלפי אותה המרפאה על כל מטפליה. בדרך כלל ההכללות האלה אינן נכונות, אבל זו נטייה אנושית. בנוסף לכך, המרפאה אמורה להזכיר את המטפל הרע, על כל ההשלכות של התחושות שעלולות לעלות מעצם הזיכרון.

    כיוון שהפצע עוד מדמם, אז לא נראה לי שיש טעם לנסות עכשיו להילחם עם ההכללה, ואם אין לך הרגשה נוחה באותה המרפאה - זה מהווה שיקול נגד.

    יכול להיות שאפשר לקבל טיפול במרפאה ציבורית אחרת. צריך לקחת בחשבון את המרחק של המרפאה האחרת.

    אפשר גם לנסות מטפל פרטי, אבל זה יקר יותר.

    בקיצור, תני לכל אחד מהגורמים את המשקל הנכון על פי מה שאת מרגישה ועל פי זה תחליטי.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שןב שלום לכם

    שון
    30/08/2016

    היי שמוליק מקווה שאתה עדיין נמצא פה היה חשוב לי רק להגיד לך שאני מאוד מעריכה את עזרתך ורוצה להגיד לך שחלק שגרם לי לפחות להרגע מהכאב זה ההכוונה והטיפים שלך ושל אאוריקה שתדע לך שאפילו רופאים לא עזרו ותמכו ועודדו אותי כמוכם והרגשתי ממש נטושה ולבד ואני ממש מודה לכם מכל הלב על עזרתכם הגדולה שבלעדיכם לא יודעת מה היה מציל ומכוון אותי מזל שחש את הפורומים האלה ואנשים כמוכם עצוב לי נורא שאנשי רפואה שראו אותי במצב קשה התעלמו במקרה שלי מה שקרה לי ואתם עזרתם לי מאוד מאוד רציתי רק לעדכן ולהגיד שעברה תקופה קצרה שבה ניסיתי להרים את עצמי ואפילו התקשרתי לפסחכולוגית שהביאו לי שניפגשנו 4 פגישות התקשרתי להגיד לה שתקבל אותי חזרה והיא אמרה לי שהיא תבדוק את הנושא לקבל אותי שוב ותחזור אליי הכי עצוב לי שגם לה נעלמתי וכעסתי עלייה שהיא לא תיהיה בחיים כמו המטפל שלי והיא למרות הכל הבינה אותי ולא כעסה עליי והמטפל שהיה איתי שנים שפט וברח לי רציתי להגיד שקורה לי משהו נורא מפחיד התחלתי לחזור ברמה מאוד קשה לתקןפות הקשות של פעם מבחינת טקסים בתדירות גבוה התחלתי לחזור לקשר עם החבר שהיינו פרודים שנים שהוא אדם נפלא אבל נגרם לי דכאון מהקשר שלו התחלתי לחזור לכל העצבות ולכל מה שפגע בי בעבר כאילו אני חוזרת לנקודה שממנה הגעתי לפסיכולוג התקשרתי לפסיכולוגית והיא מודעת למצב שלי אבל המרפאה מתעלמת ממני ולא חוזרת לעזור לי למרות שהם יודעים שקשה לי ואני באויר כמה חודשים לבד אני מרגישה שאני ממש נופלת מיום ליום וכל הדכאון שנעלם לי וכל הטקסים וכל מה שהייתי בעבר ברמה קשה חזר לי אני נופלת שוב וכבר לא מצליחה לרומם את עצמי אני מרגישה סוג של ייאוש קשה אבא שלי גם לא מרגיש טוב ואני ממש ממש שבורה הכאב שהפסיכולוג זרק אותי משתלט עליי והכאב לא מרפה ממני למרות שאני יודעת שהוא לא היה בסדר זה לא מנחם אותי ניסיתי לצאת לפרוח להרים את עצמי אבל הבגידה שלו שהוא ככה עדה לי פגעה בי חזק וקשה שלחתי לו שאם אפשר לפחות להפרד יפה שארגיש טוב והוא לא ענה זהו נעלם כאילו לא הייתי קיימת וכאילו אני מפלצת אין לי כבר כוחות להלחם על עצמי אני מרגישה שגם ככה אנחנו בעולם הזה זמני וכולם בסוף מתים וימותו גם האנשים שאני הכי אוהבת העולם הזה כואב ועצוב ומדכא ואכזרי והנפש שלי לא מצליחה לעקל שהמטפל שהכי סמכתי בגד בי ונעלם סליחה שאני מציפה אותכם פשוט הייתי חייבת לפרוק את הכאב שלי כי אתם היחידים שמתייחסים לכאב שלי אני מרגישה סוג של אבודה בחיים ואני מחפשת ניחומים להרגע שבעצם אני חוזרת לכאב ולסבל שבגלחו התחלתי טיפול תודה על ההקשבה שלכם ותודה שאתם מתייחסים לאנשים אני יודעת שאם אני אצא יום אחד מהכאב הזה אני אתנדב ואעזור לאנשים ואלמד ואשקיע רק כדי שלא יקרה לאף אדם כאב שלי עשו אני ישמח ויהיה לעזר לכל מי שעצוב נפשית תודה לכם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן, אני עוד כאן...

    שמוליק
    31/08/2016

    שלום שון.

    תודה רבה על המילים החמות. זה מעודד אותי להמשיך.

    אכן, הכאב על הנטישה של הפסיכולוג הוא כאב גדול, והיה בו אלמנט של הפתעה; לא הייתה שום ציפייה שזה יקרה. במיוחד כאשר הבסיס לטיפול הוא אימון של המטופל במטפל.

    מצד אחד, צריך להיפרד ממנו, כי מה שהוא עשה זה מגעיל ומכוער, אבל מצד שני, אי אפשר לעשות בנפש מפנה כל כך קיצוני מאמון גדול לכמעט חוסר אמון.

    צריך לפרוק את הכאב הזה, ולתת לנפש להירגע לאט לאט מהזעזוע.

    זה לגיטימי לחלוטין לנצל את הפורום לצורך זה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שמוליק

    שון
    04/09/2016

    שוב פה לנסות לקבל עוד חיזוק קטן שמוליק חשוב לי להגיד לך שאתה ממש מרגיע וממש עזרת לי שתדע שאתה ועוד מענה טלפוני מקום בשעת מצוקה היחידים שעזרו לי להרגע אתה ממש מדבר ומרגיע כמו פסיכולוג וממש עוזר ואומר דברים נכונים ואמיתיים באמת מיליון תודות על עזרתך זה לא מובן מאליו וממש מציל ועוזר בלעדייך פה באתר לא ניראה לי שהייתי מסוגלת להרגע בכל אופן תודה .יש לי עכשיו שוב שאלה קטנה אני לא הולכת כבר כמה חודשים למקום שפגע בי שם ואני בגדול לבד בבית מנסה להתמודד אבל אני מרגישה שההשפלה והכאב והבגידה שהפסיכולוג עזב אותי קשה כמו מחלה סופנית ניסיתי ואני הולכת באופן פרטי אבל הכאב חזק ממני אני פשוט לא נירגעת אני ממש חוזרת לתקופות שהייתי בעבר שבגללו התחלתי את הטיפול אני מרגישה שאני ממש נופלת אני נורא מפחדת מההרגשה שלי ואני מתחילה להרגיש כאבים בראש מהלחץ ובחילות ואני בלי תאבון אני מרגישה כאב שאי אפשר להסביר כאילו רצחו לי תלב אני בהלם איך הוא ברח לי וזרק אותי הכאב לא מרפה ממני ואני רק בוכה ובוכה אפילו ברחוב אנשים מדברים איתי ואני מתפוצצת מבכי אף גןרם לא מצליח לעזור לי מנחמים אותי אני נירגעת שעה ובוכה כל היום החיים כאילו נעצרו לי ולא בא לי לתפקד אני מנסה הולכת לעבוד ורק בוכה ובוכה הולכת למקום מוחבא בוכה אני מרגישה אבודה שאין איך לעזור לי אני מרגישה שעבדו עליי סיפרתי את כל ההסטוריה של החיים שלי ודברים אישיים מאוד והוא נעלם וברח לי זה כואב לי זה פוגע ומעליב אותי נכון שאני צריכה לנסות להמשיך הלאה אבל איזה חיים זה להמשיך הלאה בסבל וכאב ולבכות ולא לצאת עם חברות אני מנסה ומעצבים וכאב אני מוציאה את כל התסכול על כל העולם זה סוג של כאב נורא קשה שלא מרפה ממני אני מרימה את עצמי יוצאת לעבודה אבל מתה מבכי וכאב אתה קולט שעבדו עליי פגעו וזרקו אותי האמנתי לו סמכתי שיטפתי אהבתי וכיבדתי אותו הייתי כל כולי בטיפול וזה מה שמגיע לי שיברחו וינטשו ולא יענו לי אני גם לא מצליחה להבין מה עשיתי לא בסדר לא זכור לי שפגעתי במטפל או התחצפתי להפך תמיד הוא אמר לי שאני דוגמא לטיפול אז למה נעלם לי אין לי בעיה להתחנן על הרגליים שלי אם פגעתי והצקתי לו בהודעות פשוט רציתי יחס ועזרה יותר אין לי בעיה להתנצל ואפילו לבקש מיליון סליחות בחיים לא פגעתי בנמלה אני יודעת שיש לי לב ענק ורגיש ותמיד הערכתי ואמרתי למטפל בסיום טיפול תודה מכל הלב על עזרתך תמיד הייתי בסדר אז מה לא היה בסדר מה גרם לו לברוח ככה ולא לענות לי יותר התחננתי שלחתי לו הודעות שיתן לי רק להבין ורק להתנצל על משהו שאין לי מושג מה עשיתי התחננתי וביקשתי יפה ממנו בהודעה שלפחות יפרד ממני יפה וישחק אותה וישחק משחק להפרד ממני העיקר שארגיש שהבנתי שהסביר לי על מה הפרידה שלפחות יפרד ממני אני אמרתי לו בהודעה תקלל אותי בפנים ואפילו תגיד לי תדברים הכי גרועים אבל לפחות תדבר תענה תן לי לבטא את עצמי תפרד ממני שארגיש משוחררת והוא לא ענההה ולא עונה ונעלם כאילו מת ממש כאילו הוא מתת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שמוליק

    שון
    04/09/2016

    שמןליק ניסיתי ללכת לקבל עזרה הכאב חזק ממני זו הרגשה קשה ופוגעת סיפרתי לו דברים אישיים וסודיים וקשה לי המחשבה שהנתק הזה והפרידה בצורה כזו כי זה מפחיד ומלחיץ אותי שיש דברים אישיים וזה מכניס אותי לחרדות קשות שאני פוחדת אני מתוסכלת ומשהו נורא מלחיץ אותי איך הרופאים ראו ויודעים שאני ככה ושותקים הם טיפלו בי שנים ויודעים שאני מאוד מודעת ואינטליגנטית ובעצמם אמרו לי את מדהימה מוזר לי שאף רופא לא מנסה להתקשר אליי במיוחד הרופא הפסיכיאטר שלי שטיפל בי שנים ויודע שאני על הפנים וכאילו כולם בורחים ומשאירים אותי ככה כאילו שאני חושבת על זה אם לא הייתי חזקה או אדם לא חזק היה ממש מת והם פשוט התעלמו מהכאב שלי וגם שבאתי לשם יום יום ולילה לילה התעלמו ממני כאילו הביאו הוראה לא לעזור לי אני נמצאת שם שנים ובטוחה שמשהו קורה אני ממש לא מדמיינת אני מכירה את המטפלים שלי ומוזר שכולם סגרו עליי את הדלת בפנים שראו שאני סובלת ובןכה ומתחננת לעזרה כאילו בכוונה עשו לי ובסך הכל לא עשיתי כלוםםם ממש כלום אני מרגישה במצב שאני אבודה מראש אין לי עזרה כי הלכתי וניסיתי ואפילו באופן פרטי זה לא עוזר לי בכלל הצוות מתעלם ממני בכוונה ומגבש סוג של דיעה אחת עליי להפיל תקערה שאני הבעייתית ושאני תלותית אבל גם אם אני תלותית למה לזרוק אותי ככה הגעתי בגלל שיש לי בעיה ואני צריכה עזרה אז למה לזרוק אותי בקיצור הגעתי למצב יותר קשה ןמסובך ותסכול ולחצים אין לי פתרון למצב שלי זה לא יכול להמשך ככה אני ממש סובלת אתה יודע אני מרגישה שבגדו בי מרגישה שעבדו עליי שצחקו ולגלגו עליי וברחו לי ואפילו סליחה לא ביקשו ולא ניסו לעזור לי הכאב משתלט לי על החיים כאילו נשארתי חשופה סיפרתי הכל לפסיכולוג ופשוט נעלם זה משגע אותי ופוגע בי זה ממש פוגע שמוליק למה לזרוק ולהעלם ככה יש דרך וצורה היה עדיף שיקלל אותי בפנים ואני יבכה לידו וירגע מאשר לסבול עכשיו כל הטיפול של שנים נהרס לא מסוגלת לייסם ולעשות אותו זה גורם לי לבכות ולהתעצבן יותר ועכשיו כל הocb חזר לי יותר גרוע ששנים לא עשיתי כל הפחדים חרדות עצבות והבכי קשים מנשוא בגדו בי והאחראי משתף פעולה מה זה הדבר הזה חוסר אנושיות למה דווקא בי שהם יודעים שאני רגישה ופגיעה למה דווקא לי מה עשיתי רע שלפחות יסביר לי אין לי תקווה שמוליק אני עצובה אבל מאודדד לפחות אם היה זריקה שמשכיחה בגידה וכאב ועצבות אבל אין עבדו עליי עשו עליי ניסויים זה מה שאני מרגישה הפסיכוחוג אמר לי זה בסדר תשתפי ובסוף ברח לי למה מדוע אני אדם נפלא למה דווקא לי תייעץ לי שוב בבקשה שלמתי פרטי למטפל לא עזר נתנתי מלא הזדמנויות אבל כל עוד הקשר באויר שום דבר לא עוזר לי מבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עצוםםם

    שון
    04/09/2016

    והכי כואב לי שהם יודעים שזו תקופה שקיבלתי בשורה קשה שאבא חולה מאודדדד ואני קשורה אליו מאודדד לאבא והם גרמו לי ליותר כאב הפסיכולוג שבטחתי בו זרק אותי כמו עציץ כאילו שאני מפלצת כאילו שאני רעה המנהל אמר לי גרמת לבלאגן השליך עליי שאני הבעיתית וזה לא נכון אני אדם שיודע לכבד להעריך ולהגיד תודה כואב לי זה לא בסדר שדווקא בכאב עם אבא והמטפל זרק אותי שני דברים שגומרים עליי שני אנשים שאהבתי עוזבים אותי המטפל שסמכתי ואהבתי כמו אבא ואבא שלי שאני מקווה שיהיה בריא ולא ישאיר אותי בודדה ועצובה אני לא העלבתי אף אדם לא הבנתי מה עשיתי לא בסדר למה הרוע והאכזריות הזו עכשיו הכל אבוד המטפל לא רוצה לשמוע עליי ונעלם ולא עונה כול הצוות יד ביד עליי כאילו שהייתי מחבלת ואני נשארתי לבדי בודדה עצובה כאובה ולא מבינה מה עשיתי גם אם המטפל ירצה לדבר זה כבר לא רלוונטי גם שאני כאובה כי זה יהיה מאולץ ולא מהלב ומצד שני אני לא מצליחה להמשיך כל עוד דברים לא יסגרו בנינו הכל באויר כאילו עשו לי ניתוח בלב והרופא השאיר אותי בלי לעשות לי תפרים זה כאב עצום ואני לא מאחלת לאוייבים שאין לי כאב כזה אני מרוב כבוד לפסיכוחוג לא מסוגלת לקלל ולאחל לו רע הכי מעצבן שכאילו כלום לא קרה כולם בעבודה מתנהלים רגיל כאילו שאין להם רגשות ולב ואני בוכה שוב סליחה הייתי חייבת שתבין אותי זהו זה מה שיש לי להגיד מציק לי שממש הרגשתי שהפסיכולוג מלומד למד על נפש האדם בגלל זה בטחתי בו בשבילי זה רופא לכל דבר ורפואה לנפש זה יותר קשה מגוף כי לנפש אין זריקה וכדור להחלים חשבתי שהוא סוג של רופא לנפש אז התחלתי לשפוך את כל הלב שלי וכל ההסטוריה שלי וכל החיים שלי ובסוף אחרי שהשתקמתי ברח ונעלם לי והשאיר אותי באויר הייתי מעדיפה סכין ללב ולא לברוח לי ככה אני לא מקבלת את המשפט שאנשים אומרים לי שהוא בן אדם נכון הוא בן אדם אבל רופא לנפש ולמי שאין סבלנות ומרגיש עייף או חוסר כוחות או שיפגע עדיף שלא יהיה פסיכולוג כי זה גורם לכאב ןלבכי ועצבות והפסיכולוג חסין מכאב וממשיך הלאה כמו שאני עושה ניתוח ומאמינה ברופא ונותנת את גופי לרופא ככה הםסיכולוג נותנת את נפשי ולא מקובל עליי שהוא בן אדם בגלל שהוא בן אדם אני 5 חודשים במוות יום יומי בשבילי זה שליח שאני סומכת כמו אלוהים אם ככה רופא יהרוג אותי בניתוח ויגידו לי זה בן אדם ממש מפחיד אותי . תודה הייתי חייבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך לתת לזמן לעשות את שלו

    שמוליק
    05/09/2016

    שלום שון.

    "לַכֹּל זְמָן; וְעֵת לְכָל־חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם׃" (קהלת ג' א').

    את עכשיו בזמן שבו את צריכה לתת לכאב ביטוי, וזה הדבר הכי לגיטימי.

    רק אחרי שהכאב ייחלש, והזמן יעשה את שלו, יהיה אפשר לחזור למסלול חיים תקין.

    אם המצב הוא כזה שאת לא יכולה לעבוד ולכלכל את עצמך - לדעתי יש מקום לשקול להגיש תביעה לקיצבת נכות עד יעבור זעם; צריך שיהיה משהו להתקיים ממנו.

    אין צורך להיבהל מהסטיגמה שכרוכה בכך. לי יש נכות יציבה בגלל מצבים נפשיים שאף אחד לא האמין שאפשר לצאת מהם.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמוליק ודניאל

    שון
    05/09/2016

    שמוליק אתה יודע שחשוב לי שוב להגיד לך מיליון תודות שאתה עונה ומתייחס תדע לך שאני ממש מרגישה שכל מילה שעזרת לי פה והשקעת לעזור תרמה לי במצב הנפשי שלי לעולם לא אשכח את העזרה שלך וחשוב לי שתדע שהסגנון דיבור שלך מרגיע והמילים והשיחות האלה גורמות לי קצת להתייצב אפילו שענית לי גרם לי להרגשה שאתה מתחשב ומבין אותי ולא נטשת אותי גם שהצפתי המון אז רציתי להגיד לך שדניאל הציע גם לעזור לי ולכוון אותי ושיהיה יום שארגע מהבכי ומהכאב אני אשמח לשתף אותך במידה ותיהיה פה איך אני מרגישה ואני רוצה בעתיד מתי שאחזור לעצמי ולא אבכה לעזור לכולם וכמה שיותר ושיהיו אנשים שיכתבו שנטשו אותם אני יזכר בך באואוריקה ובדניאל ובפורום המהמם הזה ושקיע לעזור ולעודד כמו שאתם עזרתם לי שפשוט זכיתי לאנשים כמוכם שמעודדים אותי בכאב הקשה הזה אני אמשיך מפה להתייעץ ןלקבל גם עזרה מדניאל ואני מאמינה שיום אחד אצא מהכאב ותשמעו שייסמתי את כל העזרה מכם בפורום היקר הזה מזל שיש אותכם בהצלחה שמוליק ותתקדם בתחום של פסיכולוגיה אני בטוחה שמטופלים יחייכו כמוני בגלל העידוד שלך והטיפים והעזרה תודה לכולכם ונשתמע כבר מרגישה מעודדת מאנשים כמוכם ומקווה שזה בסדר כל ההצפה שלי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד דברים שחשבתי עליהם

    אאוריקה
    12/08/2016

    היי שוב
    יש לך אפשרות לקבל תמיכה מחברים, משפחה?
    במקרים בלתי נסבלים אפשר לפנות לער"ן כדי לפרוק את המצוקה ולא להישאר איתה לבד.
    יש לך אפשרות ליצור קשר עם המטפל הזה ולנסות לדבר איתו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עברתי דבר דומה מאוד למקרה שלך

    דניאל
    04/09/2016

    היי, עברתי דבר דומה מאוד, וסבלתי מזה הרבה, אשמח מאוד לעזור ולהראות לך נקודת מבט על העניין הזה, שאני בטוח שתעזור.
    אני יכול בsms, או ווטסאפ, או בצ'ט של סקייפ, בקיצור כל תכנת התכתבות. צרי איתי קשר אם את מעוניינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דניאל

    שון
    04/09/2016

    דניאל תודה רבה לך אני מאוד רוצה עזרה כי נורא קשה לי כבר להתמודד איך אפשר ליצור איתך קשר ולהביא לך את הטלפון שלי אני אשמח נורא .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלחתי לך מייל

    שון
    05/09/2016

    היי דניאל תאשר לי אם קיבלת מייל ממני בבקשה שלחתי תודה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא קיבלתי, מה המייל שלך?

    דניאל
    05/09/2016

    ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו