סימבלטה לטיפול בהפרעת אישיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימבלטה לטיפול בהפרעת אישיות
    ani
    28/08/2016

    שלום

    אני בת 64, סובלת מהפרעת אישיות גבולית ופיברומיאלגיה.
    ניסיתי את כל התרופות שקיימות בשוק ובשנים האחרונות התבייתתי על סרוקסט/פאקסט שאיכשהו הצלחתי לסבול את תופעות הלוואי שלהן.
    לפני כחודש התחלתי לקחת סימבלטה וכבר במינון הנמוך הרגשתי שיפור בפיברומיאלגיה אך המשכתי עד מינון של 120 בהמלצת הפסיכיאטרית כדי שזה ישפיע גם על הבעיה הנפשית.
    לצערי זה לא קרה . כאבי הגוף פחתו אך הגוף חלש ואני הולכת כמו בת 100, אך בעיקר נפל עלי דכאון ועצב נוראי בלי מסוגלות לעשות כלום.
    אתמול הפסקתי על דעת עצמי(אי אפשר לפגוש או לדבר עם הפסיכיאטרית מעכשיו לעכשיו, ), והתחלתי שוב סרוקסט(40).
    מרגישה רע מאד נפשית וגם הכאבי גוף חזרו, אני כל הזמן בוכה ומתוחה.
    לקחתי וואבן שלא עזר.
    רציתי לדעת האם ניתן לשלב סרוקסט עם סימבלטה ואם כן באיזה מינון.
    וגם רעיונות חדשים יתקבלו בברכה(כמו למשל איך אפשר לקבל פסיכותרפיה כשאין כסף..)
    תודה

    אגב יש לכם מידע לגבי הבדיקה שקובעת איזו תרופה מתאימה לך, האם נותן תוצאות טובות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבלטה לטיפול בהפרעת אישיות - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    אסור לשלב סרוקסט וסימבאלטה.
    יש לשקול ליריקה.
    ממליץ הערכה חוזרכת ושלילת תסמונת של
    הפרעה דו קוטבית לא טיפוסית
    BIPOLAR AFFECTIVE NOS
    גליות במצבי הרוח
    לפעמים החמרה תחת נוגדי דיכאון
    רגזנות ואימפולסיביות לעתים ללא סיבה, גם בגליות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו