חרדה ופחדים עקב טיפול אנטיפסיכוטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה ופחדים עקב טיפול אנטיפסיכוטי
    ערן
    08/09/2016

    שלום לצוות הרופאים
    שאלתי היא כזו , אני בן 30 מטופל בזריקת קספליון 100 מג מוגדר כסכיזואפקטיב לוקח בנוסף 2 כדורי קמדרין ,יש דבר עיקרי שמפריע לי בטיפול לפעמים אני מרגיש שמתעוררת חרדה חזקה פנימית שמעיקה עליי זה מלווה אי שקט פנימי כאילו אני מרגיש שהלב שלי נופל פשוט חרדה חריפה ותחושת פחד ופחדים חריפים בלי הסבר אני משער שזה מהטיפול כי בדרך כלל שהייתי בלי טיפול או בכמה ימים מרווח שאני בלי טיפול מעל ל28 יום שעוברים במרווח בין זריקה לזריקה אני מרגיש הקלה משמעותית ופחות אי שקט,מדוע זה קורה מהטיפול ומה ניתן לעשות ולטפל או להקל על זה בלי שהקוגנטיביות תיפגע בתודה על הסבלנות בקריאה ערן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ופחדים עקב טיפול אנטיפסיכוטי - תגובה

    ד``ר יונתן דוידאור
    25/09/2016

    ייתכן ומדובר באקטיזיה, תופעת לוואי..
    יש להתייעץ עם רופא מטפל.
    בדר'כ טיפול כולל : כדור הרגעה וכן חוסמי בטא ( דרלין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו